Een schoon, opgeruimd huis!

20-04-2009 20:27 1902 berichten
Zoals er meerdere lijn topics bestaan, weet ik dat er ook een 'opruim' topic bestaat. Heb er in het begin een tijdje geschreven, maar geen discipline, andere zaken aan mn hoofd, dus niet vol gehouden.

Nu echter gaat de knop om!

Ik wil een opgeruimd huis!

En ik ken mezelf, dat gaat zo niet lukken, ik heb een stok achter de deur nodig. Ik moet een lijstje hebben, waarbij ik kan afstrepen, of doelen stellen voor die dag.

Zondag al heel de dag in de tuin bezig geweest, die staat er weer oppietoppie bij Alleen lag daar mn prioriteit natuurlijk niet, maar je kent het, mooi weer, lekker buiten blablabla. Het eerste excuus dus.

Ik ben momenteel elke dag thuis, zou dus elke dag heel wat kunnen doen, maar juist door het elke dag thuis zijn ben ik een kei geworden in het uitstellen, wat ik vandaag niet doe kan morgen immers wel, met als resultaat dat ik einde van de week een dag bezig ben, terwijl het elke dag een uurtje zou zijn, bij wijze van spreken.

Wie doet er mee?!

Mijn doelen voor morgen zijn alvast:

* bijkeuken uitsoppen, onbruikbare dingen weggooien, mss practisch en opnieuw indelen.

(niet een te groot doel, ben heel de ochtend al bij mn oma aan het poetsen, en zo leuk vind ik dat poetsen nou ook weer niet )
Hoi meiden,

Hier was ik ook weer even! Ik mag volgende week woensdag bij de dokter komen (hij bleek naar een congres) en ik mag ook meteen langs de anesthesist (schrijf je dat zo?) voor de intake voor de operatie. Ik heb nog geen idee wanneer de operatie zal zijn, maar er komt in elk geval schot in.

Maandag is mijn langverwachte boekenkast bezorgd. En wat een teleurstelling! Hij past niet (terwijl hij op maat gemaakt is) en hij is echt bedroevend slecht afgewerkt. Als het goed is komt die meneer zo nog even langs, dus dan ga ik hem maar vertellen dat hij hem weer mee mag nemen. :(

Ik heb even geen tijd om op jullie te reageren, want die meneer zou om 6 uur op de stoep staan. Maar ik wilde in elk geval even een teken van leven geven!
Alle reacties Link kopieren
He Nummer... wat balen van die boekenkast zeg. Sjonge, wat een slechte klus heeft ie geleverd dan... als het maatwerk niet past en ook nog eens niet netjes is... Tja, poot stijf houden dus. Maar ja, ondertussen toch geen kast!

Dat van de dokter is in ieder geval wel goed nieuws. Nou ja, goed nieuws... goede stap, maar wel eng en heel spannend. Succes meid... en hou ons op de hoogte!
He meiden, nog poetsplannen voor vandaag/dit weekend?

De boodschappen hebben we al in huis. Ik heb dus wat tijd over, dus ik ga nog even lekker wat kasten uitmesten van het weekend. Dan het bureau nog even helemaal netjes maken, want vanaf volgende week ben ik druk met mijn opleiding! Ik heb er zin in!!!

Straks nog een wasje, lekker andijviestamppot maken.

En dan van het weekend ook nog de tuin winterklaar maken en dan heb ik de boel weer aardig op de rit. Lekker!
Ha dames,

Hier van mij weer even een teken van leven. Ik ben er nog hoor, met baby binnenboord!

Ik heb niet zoveel puf om dit topic bij te houden of überhaupt iets in huis te doen: de baby ligt nog steeds in stuit en ik heb gisteren een draaipoging gehad. Dat viel me érg tegen, ik vond het zeer pijnlijk en heb er nu nog veel last van. Niet gelukt helaas.

Nu wordt het een keizersnede; aankomende week gaan we een datum prikken. Ik vind het erg spannend allemaal!

Twee weken geleden leek het nog allemaal zo belangrijk: ramen lapen, huisje in orde maken, alles moest klaar voor de komst van de baby. Maar nu kan het me eigenlijk niet zoveel meer schelen, ik maak me meer druk om de operatie, en de buikpijn die ik nu heb, dus ik doe het nog even rustig aan.

Fijn weekend allemaal!
Hoi!

Effe snel een berichtje van mijn kant;

Superdruk met klussen afgelopen dagen, nu onverwacht een nachtje werken.

Zaterdag willen we over! Erg snel en nog geen doos ingepakt (gelukkig hoeft er niet zoveel mee).

Hoe was jullie weekend?
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Hoi allemaal,

Hier ook even snel een berichtje van mij. Alles oké, beetje druk met werken. Verder gaat het prima.

Vff, wat spannend allemaal; vervelend dat de draaipoging zo tegenviel. Ik kan me voorstellen dat je nu andere prioriteiten stelt dan het schoonmaken van jouw huis. Veel geluk met alles.

MDF, succes met de verhuizing alvast!

Nummer, sterkte bij de dokter woensdag. Wat een teleurstelling van jouw kast. Hopelijk komen jullie snel tot een goede oplossing.

Amygdala, alles goed daar? Zo te lezen ben je goed bezig met van alles.

Pinoes, leuk dat je weer even komt kijken hier. Hopelijk ben je inmiddels migraine-vrij.

Groll, herkenbaar wat je schrijft over ruime en kleine volle kamers. Het kan lastig zijn wanneer je meer spullen hebt dan ruimte.

Sylvester, hoe is het nu? Zo te lezen heb jij het ook erg druk. Succes met alles!

Groeten iedereen!
Hoi!!

Hier wat betreft het echte poetsen staat alles op een laag pitje; veel drukker met inpakken, verhuizing plannen, post laten overzetten naar nieuw adres, en meer van dat soort zaken.

Ben al wel een beetje stresserig over de verhuizing; waar ga ik alle zooi laten? Nu huren we gemeubileerd (particulier) en dan hebben we in ons eigen huis nog geen kasten, tafels, banken, etc. Dus waar ik ga ik alles laten? Ik weet al wel dat ik nog 2 maanden moet wachten op de banken, eetkamerstoelen enzo, maar we hebben dus nog geen eettafel, salontafel of kast besteld.

Ik heb al wel een heel mooi bureau gezien bij de ikea, waar we dan 2 werkplekken aan willen maken. Gelukkig vindt mijn vriend het ook mooi. Ben er achter gekomen dat we toch ook wel verschillende dingen mooi vinden, soms best lastig dus.

@ VivaFeelFree,

Jeetje balen dat Ukkie niet gedraaid wilde worden en dat het je zo zeer heeft gedaan. Lijkt me wel raar om te weten wanneer Ukkie daadwerkelijk geboren gaat worden.

Paar tips voor in het ziekenhuis; zorg voor je eigen rust! Laat het grootste deel van het bezoek maar wachten tot je thuis bent. Uiteraard wel mensen die heel dicht bij jullie staan lekker laten komen. Geef duidelijk aan wat je wil met Ukkie; ik heb gemerkt dat ze in het ziekenhuis heel makkelijk kunstvoeding geven terwijl ouders dat niet willen, om maar es iets te noemen. En laat je vooral niks wijs maken!

Met alles; jij weet wat je wil met Ukkie; zij kijken bijna puur medisch naar je Ukkie.

En last but not least; zorg voor een goede, makkelijk te bedienen dig. camera en opgeladen batterijen op de grote dag! Vraag of je mag filmen (indien je een videocamera hebt), mag niet overal, wat ik zelf wel raar vind (het is toch jouw lijf, jouw kind wat eruit komt??).

Genoeg gekletst voor nu, ik ga effe boodschapjes doen.

Groetjes MDF
Hoi meiden,

Hier was ik ook weer even. Kort maar, want ik heb helaas ook een griep te pakken en hou het computeren niet zo lang vol.

De kast is gisteravond weer uit elkaar gehaald en meegenomen. De leverancier was niet blij met me, maar hij dacht ook totaal niet in oplossingen. Het enige wat hij zei was; dan neem ik hem weer mee. Nou ja, prima dan, als er geen oplossingen voorgesteld worden dan houdt het voor mij ook op.

Morgen moet ik naar de dokter. Alhoewel ik koorts heb, laat ik het toch maar door gaan. Anders kom ik pas over een paar weken weer aan de beurt en dat lost ook niets op.

Ik heb ook nog goed nieuws. Mijn vader gaat met sprongen vooruit en mag binnenkort waarschijnlijk al naar huis!

@VFF

Hoe is het nu? Ben je al aan het idee van de keizers gewend? En weet je al een datum? Sterkte met de laatste loodjes!

@MDF

En voor jou is het nu bijna zover... Nog even volhouden, meis. Ikea kasten zijn niet zo duur en hebben vrijwel nooit een leeftijd. Misschien is dat een oplossing voor je kasten? En zo niet, dan gewoon alles lekker in dozen laten tot je eruit bent. En voor kleding kun je goedkope rekjes kopen om het zo lang aan op te hangen, misschien is dat een idee? Wij gebruiken die dingen ook om ons wasgoed op te drogen, superhandig.

@Amy

Druk geweest weer?! :-) Hoe is het nu met je gezondheid?

@Sylv

Alles goed?

@Tja

Het valt me op dat je altijd zo lief op iedereen reageert maar eigenlijk heel weinig over jezelf verteld. Ik hoop dat dat is omdat gewoon alles goed met je gaat! :-)
Ben 3 maanden geleden verhuisd,heb 17 kuub(anderhalve vrachtwagen!!) weggedaan,dat ruimt lekker op.Heeeeeeeerlijk,een nieuw,schoon en fris huis nu...toppie!
Hoi allemaal! Goed om weer wat van jullie te horen.

@Nummer, hoe was het bij de dokter? Balen van die koorts. Gaat het verder een beetje? Goed nieuws van je vader!

@VFF: wanneer gaat het gebeuren? Gek om de precieze datum en tijd te weten. Maar je kan al wel de kaartjes vooraf laten drukken!

@He Tja... hoest met jou?

@Sylvester: waar ben je?

@Daffy, leuk je hier te zien. Flinke opruimwoede zeg! Maar inderdaad: heerlijk om zo opgeruimd te wonen nu! Hoe hou je het bij?

Afgelopen zaterdag is een van mn konijnen overleden. De 3e dit jaar. Niet zo gek, als je allemaal van die hoogbejaarde mannetjes in je huis hebt rondlopen natuurlijk, dat ze kort na elkaar doodgaan. Maar toch... Gelukkig waren we erbij toen het gebeurde. We hebben m begraven nadat zijn vriendje afscheid van hem had genomen. En nu proberen we dus zijn vriendje gezellig bezig te houden en veel aandacht te geven. Hij geniet er zichtbaar van... voelt zich anders toch wat eenzaam. Niet leuk. Maar ja, hij is 10, en dat is flink oud voor een dwergkonijn. Om er nou nog een nieuw konijn bij te zetten... ik weet t nog niet.

Ik ben nog steeds verkouden, licht grieperig. NIet echt bijzonder, maar ik word er wel moe van. Schouder en nek zijn een stuk minder, maar het laatste stukje gaat nog niet echt weg. Ik heb t maar opgegeven. Ik kan ook niet eindeloos naar de fysio blijven gaan. Ik ben pil-vrij, dus de rest moet maar vanzelf gaan.

Ik heb inmiddels mn studieplek aan kant. Lampjes zijn besteld... superstrakke LED-lampjes, maar wel stijlvol vind ik.

Vrijdag begint de opleiding. Ik ben benieuwd!
Goedemorgen!!

@Duffyduck,

Goed bezig geweest!!

@Amygdala,

Gecondoleerd met je konijn! Altijd vervelend als een huisdier overlijdt.

Goed om te lezen dat je toch wat vooruit gaat, nu dat laatste stapje nog! Dus zet hem op!

Die ledlampen lijken wel heel goed te zijn, ga er ook kopen voor in ons nieuwe huis.

Hier een beetje paniek al omdat we zaterdag gaan verhuizen en ik vannacht griepperig wakker werd. Nu is dat grieperige nog niet weg. Heb het gevoel dat ik echt ziek ga worden. Morgen moet ik nog werken en dan 2 dagen vrij om te verhuizen. Hoop dat alles gaat lukken, zoals ik het wil.

Groetjes MDF
Ikke?? Ik zit verstopt vanwege schaamte.

Het hoognodige wordt gedaan, de beneden en 1e verdieping zijn schoon, netjes en opgeruimd. Maar die zolder....zucht.....

Ik maar steeds mn goede motivatie melden maar eraan toekomen ho maar.

Amy, zielig van je konijn. 3 in 1 jaar is best veel ook al zijn ze oud. Je mist ze toch.

Succes met de opleiding morgen. Welke was het ook al weer?

MDF, heeeeel veel succes zaterdag! Hoop op een droge dag voor je. Tip voor krassen e.d. Leg karton op de vloer op het loopgedeelte. En viltjes plakken onder bankpoten/kastpoten etc Zodra ze opgetild worden. Scheelt krassen.

Nummer, balen van de kast. Wat een hork zeg!

Fijn dat je vader de goede kant opgaat. Ben benieuwd wat de dokter hebt gezegd.

VFF, geniet nog even van je baby in de buik. Ik vond het een heel apart idee dat ik dat gevoel, dat intieme tussen ons kontakt zou missen. Kon me er niets bij voorstellen. Maar live is nog leuker hi hi

Tja, fijn dat alles goed met je gaat. Houden zo!

Pinoes, migraine. Oef, weet er helaas alles van.

Hoop dat de aanval niet te lang duurde.

Nou, ik ga weer eens werken.
koffie, zwart graag...
Hoi!

@Sylvester,

Leuk dat je effe wat van je laat horen! Zolder blijft lastig. hier nu geen zolder, slechts kleine bergruimte, heb zo'n donkerbruin vermoeden dat in het nieuwe huis de zolder een verzamelplek gaat worden met allerlei troep.

Oja, hier al verhuis-paniek! Ik heb het idee nog niet veel ingepakt te hebben, dat ik nog niet op de helft ben en zaterdag is al de grote dag. Ik zou er spontaan van kunnen doordraaien, maar gelukkig probeert vriendlief me met 2 voeten op de grond te houden.

Groetjes MDF
@Amy

Wat verdrietig van je konijntjes!

Ik hoop dat je gezondheid snel weer beter gaat want dat kun je natuurlijk helemaal niet gebruiken als je aan een studie begint. Succes morgen!

@MDF

Rustig aan, met panieken gaat het inpakken niet sneller. Het komt vast op tijd goed allemaal!!! Is de griep overgewaaid?

@Syl

Jij hoeft je echt nergens voor te schamen, hoor. Je hebt alles op orde behalve de zolder... Dat is toch echt al heel wat!

Hier nog steeds koorts :( Ik baal echt stevig want het is zo druk op mijn werk, dit kan ik er helemaal niet bij hebben!

Ik ben gister evengoed maar wel naar de dokter geweest want anders duurt het weer weken voor ik terecht kan. En de uitslag is dus inderdaad dat hij gaat opereren. Het wordt wel pas volgend jaar want er is helaas een wachtlijst van momenteel 11 weken. En omdat ik perse wil dat hij me opereert wordt het dus gewoon wachten. Maar gelukkig komt er nu wel een oplossing in zicht....

En dat het goede nieuws: mijn vader mag morgen definitief naar huis! 6 weken terug kregen we nog te horen dat we rekening moesten houden met een jaar, maar hij heeft echt een wonderbaarlijk snel herstel doorgemaakt. Hij is er natuurlijk nog lang niet, en zal thuis ook therapie moeten blijven volgend, maar hij mag gelukkig weer in zijn eigen bed slapen.
Hoi,

Ben een tijdje niet geweest hier en lees allemaal lieve berichtjes van jullie richting mij. Wat leuk, bedankt!

Het klopt dat ik niet zo heel veel over mezelf schrijf. Scherp opgemerkt (door o.a. Nummerzoveel). Er zijn momenten dat ik niet zoveel te melden heb, behalve dat het goed gaat. . Als het wat minder gaat, dan ben ik vrij voorzichtig ivm eventuele herkenning. Ik weet van een aantal bekenden dat ze het Vivaforum kennen. Vandaar. Andere reden is dat ik veel met de computer werk en soms niet meer de energie heb om een uitgebreid bericht te typen. Ik probeer dan wel zoveel mogelijk bij te lezen hier.

Maar nu even wat meer info over mezelf. Ik merk eigenlijk dat ik weer wat orde op zaken moet stellen. Behalve de was is het op dit moment best wel een zooi. Heeft er ook mee te maken dat ik me sinds een aantal dagen sneller vermoeid voel. Grrrrr. Op zich is met die vermoeidheid te leven (bij vlagen heb ik daar sneller last van, maar het gaat wel steeds beter), maar af en toe baal ik daar behoorlijk van en dat houdt me op dit moment het meest bezig.

Verder is er sowieso dit jaar veel gebeurd; o.a. het overlijden van mijn oma in maart. Dat heeft een behoorlijke nasleep gehad, vooral voor mijn moeder. E.e.a. begint nu pas op zijn plek te vallen.

Daarnaast heb ik mezelf voorgenomen om flink aan de slag gegaan, mbt gezondheid, werk en geluk. Opruimen hoort daar ook bij voor mij. Is ook fijner voor mijn vriend.

@Nummerzoveel, geweldig dat jouw vader naar huis mocht, hoe is het met hem? En met jou?

@Amy, wat verdrietig dat er weer een konijn is overleden. Lastig dat je daardoor ook weer allerlei keuzes moet maken. Hoe is het nu? En met de opleiding?

@MDF, als het goed is zijn jullie al over? Vertel, vertel! Veel succes in ieder geval.

@Sylvester, hallo zeg: je hebt bijna het hele huis al schoon. Niks om je voor te schamen, vind ik.

@Daffy, respect: 1,5 vrachtwagen. Dat moet een voldaan gevoel geven lijkt mij zo!

@VFF: Hoe is het met jullie? Veel geluk met alles.

Groetjes!
Hoi allemaal,

Ik reageer ook nog even snel tussen het eten koken door

We moeten dit topic nl. wel een beetje hoog houden he, als ik straks bevallen ben en weer fit aan de slag wil in huis (áls...) dan zal ik ijverig melden hoe actief ik ben geweest...

Nu blijft het bij eten koken helaas, en af en toe even stofzuigen maar dat is onderhand een behoorlijke onderneming, ik begin me een logge olifant te voelen! Volgende week is de keizersnede.

Allemaal veel beterschap indien van toepassing en geluk/succes met jullie bezigheden!
@Tja

Nou, jij hebt ook flink wat voor je kiezen gehad dit jaar! Dan is die vermoeidheid ook niet zo vreemd, emotionele toestanden vreten energie! Een hele dikke voor jou!

PS voel je trouwens niet verplicht om prive info te delen, hoor!

@VFF

Volgende week, wat spannend. Die laatste loodjes wegen het zwaarst, he!? Nog even volhouden, je bent er bijna!

@MDF

Hoe is het gegaan van het weekend? Ik heb aan je gedacht en ik hoop dat het allemaal meeviel! Voor jou ook een die kun je vast wel gebruiken met al die drukte.

@de rest

Is iedereen te druk met poetsen om hier te schrijven? ;)

Hier goed nieuws, mijn benedenbadkamer wordt deze week afgemaakt. Het timmerwerk is klaar en inmiddels ook 90% van het tegelwerk. Het schiet dus al echt lekker op! En juist omdat ik er al zo lang op wacht, ben ik er toch blij mee
Spannend Vivafeelfree, !

Hoi Nummerzoveel, goed zeg dat het nu zo op begint te schieten met het timmerwerk. Ben erg blij voor je.

Bedankt ook voor jouw lieve reaktie en de .

Afgelopen dagen weer wat meer opgeruimd; het schiet minder op dan ik wil, maar ieder beginnetje is een stap in de goede richting denk ik maar.

Groetjes!
Hoi!!

Bedankt voor het meeleven, voor de leuke reacties, die doen me erg goed!

Het verhuizen is echt soepel verlopen; heerlijk stressen om niks dus; griepje viel mee (2 dagen wat minder in mijn vel).

We waren al om half 1 over!! Lekker snel dus. Toen hebben we onze oude kasten in elkaar gezet, bed opgezet, en toen nog wat practische dingen uitgeruimd. Keuken werd ingeruimd, en om 3 uur hebben we de verhuispleog bedankt en laten gaan.

Die dag was ik echt helemaal total loss; we hebben belachelijk vroeg ons avondeten op, toen kort in EIGEN bad gelegen en al voor 8 uur 's avonds lagen we beiden knock out in bed.

Zondag lekker in EIGEN huis gerommeld en nog wat dingen uitgepakt en een plek gegeven. Ook de eerste was gedraaid met onze EIGEN wasmachine.

Hoewel het nog wel onwennig is, is het wel een heeeeeeel fijn gevoel dat het nu van ons is. Dat er niks van een ander meer bij zit, en dat we zelf beslissen wat we willen of niet, we kijken niet meer tegen lelijke meubels van onze verhuurders aan, etc etc.

Ofwel alles loopt lekker, druk met huis dingen, maar nog niet echt tijd om te poetsen.

Ik ga weer wat doen, ben op bezoek, heb in ons nieuwe huis nog geen Internet, maar is aangevraagd, komt snel dus!!!

Groetjes MDF
@MDF wat heerlijk dat het allemaal zo meeviel. Genieten is dat dan, he, alles heerlijk van jullie!!! Ik hoop dat je internet snel werkt want we missen je hier wel!

@tja

Alle beetjes helpen en een beetje doen is al dubbel zoveel als niets doen ;)

@VFF

Hoe is het met de laatste loodjes? Hou je het nog vol?

Hier is veel gebeurd, mijn benedenbadkamer is bijna af! Alleen nog even het plafond witten en de deuren verfen en het is af! En datzelfde geldt ook voor de gang. Heerlijk hoor, dat er nu toch weer een stukje af is. Beetje bij beetje komen we er wel!
Volgens mij is iedereen bezig met sop-ontwijk-gedrag

Nou, wil even zeggen dat ik eindelijk de plank in de oude tv kast heb gemaakt, in de nieuwe tv kast een stuk uit achterkant heb gehaald, dvd recorder erin en alles goed aangesloten.

En ook beiden kasten uitgemest en netjes ingeruimd.

Zo, dat waren weer een aantal klusjes van mn things to do lijst.

Alles goed met iedereen?

Nummer is je vader al thuis?
koffie, zwart graag...
Goede avond allemaal!!

Jaaaaah!!! Ik heb weer Internet! Het voelt zo heerlijk om weer bereikbaar te zijn voor de buitenwereld en dat ik ook kan lezen wat er in die wereld gebeurt!

Hoe het er hier in huize MDF voor staat: ik struikel nog over de verhuisdozen, de meubels (banken en stoelen) komen pas ergens in januari/februari. Tafels en kasten voor de woonkamer hebben we nog niet uitgezocht en gekocht (discussiepunt!) dus vandaar al die volle dozen nog.

Onze slaapkamer is bijna af; de lamp moet nog opgehangen worden, maar erg romantisch is het wel met alleen de nachtlampjes.

De studeerkamer is bijna klaar, nu nog de boekenkasten, zodat ik mijn studie kan ordenen en bijwerken. Sinds gisteren al wel Internet

De kamer met onze kledingkasten is nog een beetje een rommeltje; staan nogal wat half uitgepakte dozen. Maar de kasten zijn ver ingericht, nog wat laatste dingen moeten erin.

De zolder is lekker op orde (maar daar mag het dus juist een rommeltje zijn).

De woonkamer is nog erger dan de camping; overal dozen; we hebben een oud bed als bank, de tuinmeubels doen dienst als eethoek.

Gelukkig is de keuken wel naar wens; nog wel wat zooi, maar ik kan wel koken.

Hoe is het met jullie??? Zijn jullie allemaal hard aan het schoonmaken? Of druk met andere dingen??

Laat effe wat van je horen!

Groetjes MDF
Fijn dat de verhuizing goed is verlopen en dat je al redelijk uitgepakt bent!

Ik had mn update al gegeven
koffie, zwart graag...
ik lees toevallig dit topic en wil ff reageren. Ik heb ook moeite met het bijhouden van mijn schoonmaakklussen. Maar ik heb nu een site gevonden waar je alle klusjes zelf kunt toevoegen. Daarbij kun je aangeven hoe vaak je dit wilt doen. Als je het dan af hebt, vink je het af en plant het programma dit automatisch weer voor de volgende keer! Erg handig vind ik zelf!

De site is: www.rememberthemilk.com
Hoi allemaal,

heb even niets van me laten horen... drukke weekenden gehad, overgewerkt door de weeks en buikgriep gehad. Dus tja, dan lopen dingen soms wat anders. Hier en daar op een topic gepost, maar weinig puf om te scrollen om te zien waar bepaalde topics ineens gebleven waren.

Maar nu ben ik er weer.

Ik probeer me niet onder t soppen uit te wurmen hoor. Ik heb zo'n hekel aan een rotzooi thuis, dat ik al snel even wat opruim of een doekje pak. Wel grappig... tot voor kort dacht mijn man serieus dat ik soppen leuk vond, omdat ik er nooit over mopperde. En dat alleeml maar omdat ik besloten had dat mopperen toch geen zin had en ik dus maar beter de muziek hard kon zetten en gezellig kon gaan meezingen :-)

Ik heb de studeerkamer opgeruimd, ben inmiddels met mn studie begonnen en dat lijkt tot nog toe wel erg leuk.

Zometeen wil ik de berging nog even onderhanden nemen. Dat is altijd zo krap, dat het al snel een troepje wordt. Regelmatig opruimen is dus een must.

Verder wil ik nog een lampje ophangen boven de spiegel in de slaapkamer maar op de een of andere manier is het bevestigingsmateriaal verdwenen...

Ik ben nog niet helemaal bijgelezen met jullie berichtjes, dus daar reageer ik later nog even op.

Tot snel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven