en het is weer zondag:)

22-07-2012 09:13 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
het is weer zondag, en de zon schijnt heerlijk:)

vroeg mij af wat jullie deze dag gaan doen? Ik ga lekker van de zon genieten, zou eerst met mijn vriendin weg, maar wil ook wel eens tijd hebben voor mezelf;)

maar hopen op een mooie dag!
Ik zit op mijn werk zwanger te zijn en kan mijn normale werkzaamheden niet uitvoeren.

Eigenlijk ben ik alleen aanwezig omdat het moet ;) er is geen klap te doen.

Ga straks leidinggevende maar eens bellen om wat uurtjes op te nemen vanmiddag...

Iedereen die wat leuks gaat doen veel plezier!
Een enorme handdoekenwas Die zal vast snel droog zijn.
Zit in mijn sportoutfit om zo een uurtje te gaat trainen, dan even lekker een paar uurtjes mijn terras op en de o zo nodige zon pakken en dan vanavond eten bij mijn ouders.

Heerlijk hè, dat de zon eindelijk schijnt!

Mijn humeur schiet omhoog!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
He he; eindelijk zon inderdaad. Dat was lekker wakker worden vanmorgen. Nu zit ik in de pyama aan een kopje koffie; straks hopelijk lekker buiten zitten.
De zo'n schijnt hier trouwens al langer dan vandaag. Bij jullie allemaal niet? Krab net in mijn gezicht en dat doet zeer omdat ik gisteren verbrand ben.
Achnein, hier scheen hij gisteren echt voor het eerst, maar toen nog met heel veel wolken, nu echt strakblauw!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
ik vind het gewoon heerlijk, eindelijk een keer mooie zomerkleding uit de kast halen!:) en genieten maar!

Maar als het echt heeeeeeeeeeeel warm is blijf ik liever thuis dan dat ik in de hitte weg gaat;) Wie nog meer?
Met de kinderen naar het openlucht zwembad.
Bijna op weg naar een dagje sauna :Imao:
quote:my_little schreef op 22 juli 2012 @ 09:26:

ik vind het gewoon heerlijk, eindelijk een keer mooie zomerkleding uit de kast halen!:) en genieten maar!

Maar als het echt heeeeeeeeeeeel warm is blijf ik liever thuis dan dat ik in de hitte weg gaat;) Wie nog meer?

Wat is heeeeeeeeeeel warm voor jou?

Ik heb geen last van de warmte, wel van de enorme vochtigheid in de lucht. Van dat zweet weer.
Wassen en verder met een boek in de zon!!

Dagje sauna klinkt ook wel goed.
quote:galadriel schreef op 22 juli 2012 @ 09:29:

[...]

Wat is heeeeeeeeeeel warm voor jou?

Ik heb geen last van de warmte, wel van de enorme vochtigheid in de lucht. Van dat zweet weer.nou 28/30 graden of meer, maar nu is het wel lekker weer!:)
in mijn NOG kortere fietsbroek op de bank, bijna klaar om te gaan biken in het bos met een stel vrienden.

daarna op het terras belanden en mensen kijken

in de middag met boek en ijs! op het balkon...

mijn humeur is stijgende

fijne zondag!
quote:my_little schreef op 22 juli 2012 @ 09:26:

Maar als het echt heeeeeeeeeeeel warm is blijf ik liever thuis dan dat ik in de hitte weg gaat;) Wie nog meer?Maak je geen zorgen, dat is vandaag nl. nog niet aan de orde
Zometeen lekker met de hond naar het bos en strand, ijsje halen en dan daarna lekker in mijn tuin luieren met een boek en een glaasje cola.

Wat wil een mens nog meer?
Ja en?
Het huis schoonmaken en opruimen.

En hopen op regen, want ik houd niet zo van die zon en die warmte.
quote:_flower_ schreef op 22 juli 2012 @ 09:48:

En hopen op regen, want ik houd niet zo van die zon en die warmte.Sorry? Vind je niet dat we wel genoeg regen hebben gehad de afgelopen weken?

En hopen op regen, want ik houd niet zo van die zon en die warmte. Nee............
Ja en?

En hopen op regen, want ik houd niet zo van die zon en die warmte.Ik hoop met je mee!!!
Strakblauwe lucht? Nou hier niet.

En die op regen hoopt, dan hoop ik dat je geen fijne dag hebt. Niet vervelend bedoeld maar de regenliefhebbers zijn de afgelopen dagen/weken/maanden genoeg aan hun trekken gekomen. Hoop vooral voor kampeerders met kleine kinderen dat het even lekker droog blijft en opwarmt.

Hier pas laat zon op balkon, dus hoop dat ie dan nog schijnt.
quote:Cici25 schreef op 22 juli 2012 @ 09:35:

[...]

Maak je geen zorgen, dat is vandaag nl. nog niet aan de orde nee idd, niet dat ik het een probleem vindt dat het warm is, kan ik mooi achterhuis in mijn bikini zitten:) Maar weggaan met dit weer... wordt je zo sloom van!
Ik ga vandaag beginnen met de spullen bij elkaar te rapen voor de vakantie. En aangezien mijn lijf niet tegen de hitte kan, hoop ik op regen en geen hitte.
tja... als het regent is het niet goed, als het te warm is ook niet..

waarom klagen we eigenlijks? We zouden blij moeten zijn met alles wat we hebben.

Als het winter is en het regent vind ik het minder erg;) maar in de zomer hoort de zon gewoon te schijnen, vind ik!
Ik klaag alleen als het warmer wordt dan 23 graden, maar dat is omdat ik er echt ziek van wordt. Verder hoor je mij absoluut niet klagen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven