Ervaringen MADE.COM Designer Meubels gevraagd.

29-11-2021 07:27 59 berichten
Iemand van jullie ervaring met MADE.COM Designer Meubels?

Ik zie er veel mooie dingen op staan, maar ken ze totaal niet.

En aangezien de meubels niet ergens bekeken kunnen worden……….
Er is een showroom in Amsterdam.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor er ook negatieve dingen over, maar mijn ervaring was positief. Mijn eettafel komt er vandaan. Die werd een week eerder geleverd dan verwacht. De kwaliteit is goed en ik krijg er veel complimenten over.

Volgens mij hebben ze overigens wel een winkel in Amsterdam.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er niks van maar ben wel in de winkel in Amsterdam geweest. Ik vond de meubels er goed uit zien. Maar banken en stoelen minder. Veel zag er al erg gebruikt uit terwijl de winkel toen nog niet lang open was.
Wat fijn dat er mensen zijn die ervaring hebben, door zelf iets te hebben gekocht, of door het te hebben gezien!

Is het ergens mee vergelijkbaar?
Ben bang voor een kwaliteit zoals bijvoorbeeld die van van Jysk of Kwantum.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet weten waarmee ik het moet vergelijken eigenlijk, maar ik zou wel zeggen dat de kwaliteit beter is dan bij Jysk/Kwantum. In het geval van mijn eettafel dan, want het kan voor andere producten natuurlijk zomaar anders zijn.

Ik heb er toevallig vorige week een tweede bestelling geplaatst voor een wandmeubel. Dat zou binnen 3 weken geleverd moeten worden. Mij benieuwen of dat ook allemaal goed gaat. Zie ook wel veel negatieve reviews van mensen die ellendig lang op meubels moeten wachten en geen bericht krijgen dat de levertijd wordt uitgesteld.
Alle reacties Link kopieren
Zie er ook regelmatig mooie unieke dingen op staan en voor dat geld verwacht ik wel betere kwaliteit dat Kwantum. Maar de verzendkosten zijn vaak torenhoog en totaal uit verhouding dus daarom heb ik er niet eerder besteld (een lamp van 150 euro voor 60 euro verzenden bijv).
Alle reacties Link kopieren
Airesopure schreef:
29-11-2021 08:21
Zie er ook regelmatig mooie unieke dingen op staan en voor dat geld verwacht ik wel betere kwaliteit dat Kwantum. Maar de verzendkosten zijn vaak torenhoog en totaal uit verhouding dus daarom heb ik er niet eerder besteld (een lamp van 150 euro voor 60 euro verzenden bijv).
Ze hebben regelmatig acties waarbij de verzendkosten gratis zijn. Zoals nu bijvoorbeeld :)
Alle reacties Link kopieren
Aurorus schreef:
29-11-2021 08:32
Ze hebben regelmatig acties waarbij de verzendkosten gratis zijn. Zoals nu bijvoorbeeld :)
Dat zag ik idd! Maar heb nu al ergens anders een lamp besteld :P
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 2x lampen besteld.
10 euro waren de verzendkosten.
Moest wel 3 maanden wachten voordat de lampen er waren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een staande lamp, een schoenenkast en een prullenbak bij Made gekocht.

Volgens mij moest ik wel iets van een maand op de kast wachten, de rest viel qua levertijd wel mee. De lamp vond ik eerlijk gezegd een beetje wankel, had voor het geld wel iets betere kwaliteit verwacht. Maar alsnog een mooie lamp en nu die eenmaal staat, is het ook prima zo. De kast vond ik wel mooi stevig en goed afgewerkt, betere kwaliteit dan Ikea bijvoorbeeld.

Met echt grote dure meubels heb ik geen ervaring, maar ik zou het wel aandurven om er een bed of bank te kopen mocht ik die nodig hebben.
Fijn, dank voor jullie reacties.
Dan ga ik toch die site eens wat beter bekijken. We denken na over nieuw interieur. En toen ik deze site per toeval zag werd ik helemaal blij.
Alle reacties Link kopieren
Mooie spullen, goede service. Onze salontafel komt er vandaan. Ik had bij bestellen een kortingsvoucher van 15 euro die niet werkte. Dame van de klantenservice met wie ik chatte maakte het meteen in orde en de volgende dag kreeg ik de 15 euro alsnog op mijn rekening.
Ik kende ze ook niet en het was een gok, de tafel was best duur maar ik ben tevreden.
Verzenden doen ze via Post NL. Goed verpakt en verzekerd. Ik ben fan van ze
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb lampen, een eettafel en een make-up tafel van Made.com en ben erg tevreden, wel is mijn ervaring dat de levertijd vaak nog langer is dan ze aangeven op de website, op sommige spullen moest ik wel 4 maanden wachten. Maar uiteindelijk krijg je wel kwalitatieve producten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 2 plafondlampen van hangen en er is een 3e onderweg. Die ik heb hangen nu (2x dezelfde) is echt suuuuuper mooi, goede kwaliteit glas. Oogt totaal niet cheapie. Mag ook wel want zo goedkoop waren ze niet. :P
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben er een paar jaar geleden een tv meubel gekocht. Heel blij mee. Vind de kwaliteit ook goed. Stevig meubel en de schuifdeurtjes lopen nog steeds lekker soepel. Zeker geen Kwantum/Jysk. Levertijd was wel wat lang. Weet niet meer precies hoelang. Maar ik vond het het wachten waard!
Top, ik word steeds blijer van jullie reacties.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja dat is het enige baggere, de levertijd. Ik heb 4 weken gewacht op mijn lampen, ik mag iets van 6 weken wachten op de 3e. Maar het is een UK bedrijf dus die zal wel last hebben van Brexit.
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
29-11-2021 10:12
Oh ja dat is het enige baggere, de levertijd. Ik heb 4 weken gewacht op mijn lampen, ik mag iets van 6 weken wachten op de 3e. Maar het is een UK bedrijf dus die zal wel last hebben van Brexit.
Ja dat zou kunnen idd.
Mijn tafel was pro-Brexit en die was er netjes op tijd.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ugli schreef:
29-11-2021 10:12
Oh ja dat is het enige baggere, de levertijd. Ik heb 4 weken gewacht op mijn lampen, ik mag iets van 6 weken wachten op de 3e. Maar het is een UK bedrijf dus die zal wel last hebben van Brexit.
Nee, ze produceren veel pas op basis van de vraag. Dat is hun hele stokpaardje, geen nutteloze productie. Maar dus ook weinig voorraad.
Alle reacties Link kopieren
Airesopure schreef:
29-11-2021 08:21
Zie er ook regelmatig mooie unieke dingen op staan en voor dat geld verwacht ik wel betere kwaliteit dat Kwantum. Maar de verzendkosten zijn vaak torenhoog en totaal uit verhouding dus daarom heb ik er niet eerder besteld (een lamp van 150 euro voor 60 euro verzenden bijv).

Ja, dit inderdaad. Ik had ooit lamp in mijn winkelmandje, maar toen bleek dat ik 25 euro verzendkosten moest betalen. Hoe hoger het bedrag dat je moet afrekenen, hoe hoger de verzendkosten. Toen dacht ik, ja bekijk het maar. Maar ik lees nu dat ze soms acties hebben, dus wie weet kan ik het heroverwegen
Alle reacties Link kopieren
Poeszie schreef:
29-11-2021 10:39
Ja, dit inderdaad. Ik had ooit lamp in mijn winkelmandje, maar toen bleek dat ik 25 euro verzendkosten moest betalen. Hoe hoger het bedrag dat je moet afrekenen, hoe hoger de verzendkosten. Toen dacht ik, ja bekijk het maar. Maar ik lees nu dat ze soms acties hebben, dus wie weet kan ik het heroverwegen
Je kon je toentertijd abonneren op de nieuwbrief en zo 15 euro korting op je eerste bestelling krijgen. Weet niet of ze dit nu toch doen.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
sprokkelientje schreef:
29-11-2021 10:48
Je kon je toentertijd abonneren op de nieuwbrief en zo 15 euro korting op je eerste bestelling krijgen. Weet niet of ze dit nu toch doen.
Ja klopt. En dan maak je gewoon een throw away mail voor de volgende bestellingen, altijd 15 euro korting.

Mijn verzendkosten zijn steeds 10 euro, maar met die nieuwsbriefcode kostte me het dus niks.
Alle reacties Link kopieren
Ik had er een kastje besteld. De levertijd zou 6-8 weken zijn. Toen de levertijd steeds maar werd bijgesteld en het uiteindelijk meer dan 6 maanden werd, heb ik het kastje geannuleerd. Het geld werd wel snel teruggestort.
Ugli schreef:
29-11-2021 10:54
Ja klopt. En dan maak je gewoon een throw away mail voor de volgende bestellingen, altijd 15 euro korting.

Mijn verzendkosten zijn steeds 10 euro, maar met die nieuwsbriefcode kostte me het dus niks.
Wat is een throw away mail en hoe maak je die aan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven