Extra slaapkamer schuifdeursysteem

17-06-2019 20:58 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien iemand tips voor een schuifdeursysteem, om een extra ruimte te creëeren? En waar/hoe kun je dat laten doen? Wij hebben zelf 2 linkerhanden:(

Iets met verhuizen, maar toch maar niet :nope:

Locatie waar we wonen is erg mooi, maar we komen net 1 extra ruimte te kort. Idee is dat hier een bed komt te staan, maar vanwege ventilatie kan de eventuele schuifdeur snachts dan gewoon open staan.... Oppervlakte is in totaal 32 vierkante meter, daar zal dan een hoek van 10 vierkante meter vanaf gaan voor de extra ruimte.

Ervaringen? Goed idee, iemand betere tips? Plaatjes zijn welkom!!
wolkewitje schreef:
18-06-2019 19:43
Als je met je voeten naar de opening van de bedstee toe ligt, kun je er ook via het voeteneind uit :idea:
:idee: :zzz:
In mijn studentenkamer had ik een opklapbed, dat was ook prima.

Afbeelding
Blauwkleedje31 schreef:
18-06-2019 19:32
Wat leuk! Waar gebruik je de bedstede nu voor?
Het is nu een plek om een boekje te lezen, gewoon lekker te hangen en is een logeerbed -- er zit een matras in van 200x90 cm.
Ik zou denk ik zelf een kleine werkplek maken die je achter een kastenwand met mooie verf/behang afwerkt aan de woonkamerkant. En de kantoorruimte als slaapkamer nemen. Of je nou een slaapplek weg moet moffelen of een werkplek afscheid, ik wist het wel.

Brr die vieze muffe slaaplucht in mijn woonkamer, moet er niet aan denken. En dan slapen wij nog wel met de ramen open.
petra123456 schreef:
19-06-2019 18:29
Ik zou denk ik zelf een kleine werkplek maken die je achter een kastenwand met mooie verf/behang afwerkt aan de woonkamerkant. En de kantoorruimte als slaapkamer nemen. Of je nou een slaapplek weg moet moffelen of een werkplek afscheid, ik wist het wel.

Brr die vieze muffe slaaplucht in mijn woonkamer, moet er niet aan denken. En dan slapen wij nog wel met de ramen open.
Ja ventilatie is nog wel even een dingetje.... Alhoewel in de woonkamer de deuren zo open gezet zijn.
Helaas lukt kantoorruimte beneden niet. Dan zouden dochter en ik naar de 1e verdieping moeten op sommige tijdstippen en dat is echt niet handig/praktisch/haalbaar.
Lady_Day schreef:
18-06-2019 19:51
Het is nu een plek om een boekje te lezen, gewoon lekker te hangen en is een logeerbed -- er zit een matras in van 200x90 cm.
Heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven