Feestje bij de buren

16-05-2026 10:42 126 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij krijgen net een briefje door de bus dat het buurmeisje vanavond een feest geeft in de tuin voor haar verjaardag, dat er wat vrienden langskomen en dat er muziek gedraaid zal worden. Geen tijden, geen telefoonnummer oid. Opzich natuurlijk netjes dat ze een briefje door de bus doet (alleen rijkelijk laat, want wat moet ik nu nog met die info?) maar dat maakte me nieuwsgierig naar jullie mening.

In het verleden is dit namelijk ook weleens gebeurd en dan stond er rustig tot 2 uur/half 3 keiharde muziek aan, werd er echt heel luid gepraat/geschreeuwd etc. Ik wil ook niet te moeilijk doen (een feestje op z'n tijd moet kunnen) maar ergens geeft zo'n briefje natuurlijk ook geen vrijbrief voor de hele nacht. Dus dat maakte me nieuwsgierig: met zo'n briefje, waar ligt voor jullie de grens? Is het dan alsnog zo dat het na een bepaalde tijd bijv. gewoon echt wel rustig(er) moet zijn? Hoe zien jullie dit?
Alle reacties Link kopieren Quote
Boudica schreef:
17-05-2026 17:37
Je hoeft het niet met me eens te zijn maar hou het even aardig zeg. Raar en naar? Ik reageerde op de post van TO die een vaag ontwijkend antwoord gaf op de normale belangstellende vraag of ze goed geslapen had.
Vaag ontwijkend?
Ze schreef dat duidelijk was dat de buren het briefje als vrijbrief hadden beschouwd.
Dat is toch duidelijk?

Rare wending krijg een topic als ergens iemand ineens vindt dat een TO het anders had moeten omschrijven.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven