Gekke huishoudtics

25-05-2020 20:40 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen ik op kamers woonde stofzuigde ik elke dag de badkamer omdat ik een bizarre aversie heb tegen (andermans) haar. Ook nu moet ik elke dag mijn slaapkamer vegen om dezelfde reden. Heeft iemand ook zo'n gekke tic? Dingen die op een bepaalde manier moeten staan? Iets wat je alleen op een bepaalde manier kan doen?
Alle reacties Link kopieren
Wat is daar gek aan? Als ik haren zie liggen, ga ik ook stofzuigen.
Alle reacties Link kopieren
Nee
Alle reacties Link kopieren
Because schreef:
25-05-2020 20:42
Wat is daar gek aan? Als ik haren zie liggen, ga ik ook stofzuigen.
Ik heb het idee dat ik dat overdreven vaak doe? Geen idee. Mijn moeder stofzuigde nooit elke dag.
Ik stofzuig ook elke dag even hoor, kattegrit en haren in de kamer weg ( witte vloer dus je ziet alles)
Ik hang de was op het wasrek altijd in een bepaalde volgorde op. Ondergoed, sokken en kleding hangen ook altijd op dezelfde plek.
Ik stofzuig elke dag.
Alle reacties Link kopieren
Ik stofzuig behalve in de winter eens per week het balkon, als het droog is.
kerst wijzigde dit bericht op 25-05-2020 20:52
16.67% gewijzigd
lise1985 schreef:
25-05-2020 20:50
Ik hang de was op het wasrek altijd in een bepaalde volgorde op. Ondergoed, sokken en kleding hangen ook altijd op dezelfde plek.
Ik ook
Ik maak alles schoon met glassex
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
25-05-2020 20:51
Ik ook
Ik ook. Nou ja, mischien ben ik gewoon erg netjes. :lol:
lise1985 schreef:
25-05-2020 20:50
Ik hang de was op het wasrek altijd in een bepaalde volgorde op. Ondergoed, sokken en kleding hangen ook altijd op dezelfde plek.

Ik ook, maar is dat een tic? Ik ruim de vaatwasser ook altijd op dezelfde manier in.

Laatst had ik de handdoeken e.d. op het droogrek ook nog op volgorde van kleur, maar dat was echt toeval. :proud:
gizzmo-returns schreef:
25-05-2020 20:52
Ik maak alles schoon met glassex
Ook de wc?
RikM schreef:
25-05-2020 20:56
Ik ook, maar is dat een tic? Ik ruim de vaatwasser ook altijd op dezelfde manier in.

Laatst had ik de handdoeken e.d. op het droogrek ook nog op volgorde van kleur, maar dat was echt toeval. :proud:
Ik vouw de handdoeken altijd met het labeltje aan dezelfde kant op. Keukentextiel ook trouwens. Ik heb gewoon heel erg mijn eigen maniertjes daarin :P
RikM schreef:
25-05-2020 20:56
Ik ook, maar is dat een tic? Ik ruim de vaatwasser ook altijd op dezelfde manier in.

Laatst had ik de handdoeken e.d. op het droogrek ook nog op volgorde van kleur, maar dat was echt toeval. :proud:
Tuurlijk... :there:

:proud:
:
Ab_Normaal schreef:
25-05-2020 21:03
Ook de wc?
:-$ ja..
Diverse kleuren plastik en houten knijpers heb ik. Ik probeer altijd 2 van dezelfde kleur/soort te pakken bij het ophangen van een handdoek o.i.d.
HolyGirl schreef:
25-05-2020 21:07
Diverse kleuren plastik en houten knijpers heb ik. Ik probeer altijd 2 van dezelfde kleur/soort te pakken bij het ophangen van een handdoek o.i.d.

Uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
HolyGirl schreef:
25-05-2020 21:07
Diverse kleuren plastik en houten knijpers heb ik. Ik probeer altijd 2 van dezelfde kleur/soort te pakken bij het ophangen van een handdoek o.i.d.
Ik ook. :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ik neem de stofzuiger in de zomer ook vaak even mee de tuin in als er veel bloemblaadjes liggen. Is veel eerder gebeurd dan vegen en zeker als het waait.
gizzmo-returns schreef:
25-05-2020 21:07
:

:-$ ja..
:-D
Alle reacties Link kopieren
Ik was af voor of tijdens het koken. Vrijwel nooit erna, want daar ben ik te lui voor.
Is dat gek dan elke dag stofzuigen? Met twee kleine kinderen best wel noodzakelijk 🤭. Hang de was ook op dezelfde plek idd. Maar gekke tics, neu ik vind van niet.
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
25-05-2020 21:26
Ik was af voor of tijdens het koken. Vrijwel nooit erna, want daar ben ik te lui voor.
Check
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
25-05-2020 20:50
Ik hang de was op het wasrek altijd in een bepaalde volgorde op. Ondergoed, sokken en kleding hangen ook altijd op dezelfde plek.
Check
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven