Gespot: De eerste Kerstboom (??)

26-09-2019 13:58 60 berichten
Afgelopen nacht reed ik uit mijn werk naar huis langs een appartementencomplex.
En tot mijn grote verbazing zag ik daar een volledig opgetuigde Kerstboom voor het raam.
Hebben jullie al een kerstboom gespot?
Lady49 schreef:
26-09-2019 13:58
[...]

Nee zeg...Ik zal eens rond gaan speuren.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-09-2019 15:05
Reden: Op gequote
47.30% gewijzigd
Ja... tijdens een wandeling afgelopen week richting het centrum.
Ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet maar... Ik krijg de neiging om hem neer te zetten .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel weer zin in de kerst nu het terrassenweer voorbij is. Kreeg van de week alweer mailtjes over hoe we de sinterklaas gaan vieren.
Maar hier is de regel: eerst de Sints verjaardag, dan pas de kerstboom.
Heel erg dit :bonk:
Jeetje zeg.... ik lig vanaf zaterdag weer onder een palmboom, ben echt nog niet met kerst bezig.
Alsjeblieft zeg, :facepalm:

Gelukkig nog geen kerstboom gezien, al verwacht ik dat mijn zusje hem binnenkort (oktober) weer opzet, die is helemaal kerstboom gestoord.
Ik heb al jaren geen boom meer, wij zijn nooit thuis met kerst.
We're a close family, always within punching distance
Nee, wel Halloween-meuk bij mensen voor het huis
nee.. vreselijk.. Hier pas een boom ver na Sint
Zelfs de kerstgekke Amerikanen wachten tot na Thanksgiving.

Ik heb zelf sowieso nooit een kerstboom.
Ik kan geen kerstboom meer, mijn mooie grote rooie gaat erin hangen, die gluiperd, anders zou ik hem ook in oktober opzetten, want echt zin in dit jaar.

Ik mag ook geen musketkransjes meer. :|
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 26-09-2019 14:25
12.07% gewijzigd
Nitflex schreef:
26-09-2019 14:22
Zelfs de kerstgekke Amerikanen wachten tot na Thanksgiving.

Ik heb zelf sowieso nooit een kerstboom.

.....en tot overmaat van ramp zijn die kerstgekke Amerikanen meestal ook nog tot ver in januari/februari bezig met het afbetalen van hun creditcardschulden vanwege de dure cadeau's (maar goed, daar ging het niet over)
Cateautje schreef:
26-09-2019 14:23
Ik kan geen kerstboom meer, mijn mooie grote rooie gaat erin hangen, die gluiperd, anders zou ik hem ook in oktober opzetten, want echt zin in dit jaar.

Ik mag ook geen musketkransjes meer. :|
Waarom niet Cateau ?
Neem aan dat de grote rooie een kat is?
Gekopbloemen schreef:
26-09-2019 14:27
Waarom niet Cateau ?
Diabetes maximus.
Nitflex schreef:
26-09-2019 14:28
Neem aan dat de grote rooie een kat is?
:verliefd:
@TO
Waarschijnlijk nog overgebleven van vorig jaar!
Da's wel goed op tijd! Ik vergeet momenteel nog dat het al eind september is. Ben nog altijd in zomer modus.
vivapimpelmees schreef:
26-09-2019 14:11
Jeetje zeg.... ik lig vanaf zaterdag weer onder een palmboom, ben echt nog niet met kerst bezig.
Ik ben wel met kerst bezig ivm vakantie. Vliegtickets zijn nu nog redelijk betaalbaar voor vakanties tijdens kerst :proud:
Heerlijk dat iemand zo kan genieten van iets zo onschuldig en daar werkelijk helemaal niemand kwaad mee doet :heart:
nee, maar er zijn wel wijken, waar de kans groot is, dat er al ergens eentje staat
lilalinda schreef:
26-09-2019 14:49
nee, maar er zijn wel wijken, waar de kans groot is, dat er al ergens eentje staat
Leg uit? (serieuze vraag)
Waar veel religieuzen wonen?
Suðri schreef:
26-09-2019 14:48
Heerlijk dat iemand zo kan genieten van iets zo onschuldig en daar werkelijk helemaal niemand kwaad mee doet :heart:

Wat een schattige stelling. En nog waar ook.
Ik ben ook nog in de zomermodus, mijn zomervakantie is ook nog maar net sinds een paar dagen voorbij

Ik zag wel ergens al een lichtslang ergens buiten hangen, maar sommigen hebben die ook als buitenverlichting zonder kerstidee erbij. dus weet niet of het specifiek voor de kerst was.

Gister bij de Action wel al met een vreselijk leuk maar kitscherig kerstding in mijn handen gestaan. Weer teruggelegd. Wel een paar dagen geleden een zakje kruidnootjes gekocht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven