Gespot: De eerste Kerstboom (??)
donderdag 26 september 2019 om 14:11
donderdag 26 september 2019 om 14:23
donderdag 26 september 2019 om 14:24
.....en tot overmaat van ramp zijn die kerstgekke Amerikanen meestal ook nog tot ver in januari/februari bezig met het afbetalen van hun creditcardschulden vanwege de dure cadeau's (maar goed, daar ging het niet over)
donderdag 26 september 2019 om 14:29
Diabetes maximus.
donderdag 26 september 2019 om 14:48
Ik ben wel met kerst bezig ivm vakantie. Vliegtickets zijn nu nog redelijk betaalbaar voor vakanties tijdens kerstvivapimpelmees schreef: ↑26-09-2019 14:11Jeetje zeg.... ik lig vanaf zaterdag weer onder een palmboom, ben echt nog niet met kerst bezig.
donderdag 26 september 2019 om 14:51
Ik ben ook nog in de zomermodus, mijn zomervakantie is ook nog maar net sinds een paar dagen voorbij
Ik zag wel ergens al een lichtslang ergens buiten hangen, maar sommigen hebben die ook als buitenverlichting zonder kerstidee erbij. dus weet niet of het specifiek voor de kerst was.
Gister bij de Action wel al met een vreselijk leuk maar kitscherig kerstding in mijn handen gestaan. Weer teruggelegd. Wel een paar dagen geleden een zakje kruidnootjes gekocht
Ik zag wel ergens al een lichtslang ergens buiten hangen, maar sommigen hebben die ook als buitenverlichting zonder kerstidee erbij. dus weet niet of het specifiek voor de kerst was.
Gister bij de Action wel al met een vreselijk leuk maar kitscherig kerstding in mijn handen gestaan. Weer teruggelegd. Wel een paar dagen geleden een zakje kruidnootjes gekocht