Gespot: De eerste Kerstboom (??)

26-09-2019 13:58 60 berichten
Afgelopen nacht reed ik uit mijn werk naar huis langs een appartementencomplex.
En tot mijn grote verbazing zag ik daar een volledig opgetuigde Kerstboom voor het raam.
Hebben jullie al een kerstboom gespot?
amarna schreef:
26-09-2019 16:17
Daar kun je ook ballen en slingers in hangen!

:HA:
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
26-09-2019 16:55
Nee ik vind de kerstitems bij Kik en Action onverdraaglijk. Kik mijd ik en Action mijd ik wat betreft de paden met kerstitems.

Vooral pure kerstsfeer zoals zilver, goud, rood/groen/wit, glitters, sterren en vlokken wil ik niet zien en ik meen het.

25 oktober is het vroegste tijdstip om voor kerstdeco te shoppen en voor velen is dit nog te vroeg.
Is dat een bepaalde datum hiervoor of gewoon een grens voor jou?

Ik kijk bij de action wel bij het kerst assortiment, gewoon leuk, nieuwe collectie. Maar ik moet er nog niet aan denken om al een boom te zetten. Ik ben nog rouwig om de zomer die voorbij is en zie ook wel het gezellige van de herfst in, maar kerst is nog een ver van mijn bed show. Als je nu al een boom zet is het speciale er ook wel vanaf in december denk ik.
Oh-happy-day schreef:
26-09-2019 19:35
Is dat een bepaalde datum hiervoor of gewoon een grens voor jou?

Ik kijk bij de action wel bij het kerst assortiment, gewoon leuk, nieuwe collectie. Maar ik moet er nog niet aan denken om al een boom te zetten. Ik ben nog rouwig om de zomer die voorbij is en zie ook wel het gezellige van de herfst in, maar kerst is nog een ver van mijn bed show. Als je nu al een boom zet is het speciale er ook wel vanaf in december denk ik.
Ik vind dat kerst een uitzondering moet blijven en het halve jaar kerst is geen kerst meer omdat het dan te gewoon wordt.

25 oktober is het tijdstip dat het kouder gaat worden en dat je wat uitgekeken raakt op de Halloween-meuk van lachende pompoenen en paarse spinnen.

Vroeger begon V&D traditioneel rond 25 oktober met het optuigen van de kerstafdeling op een afgescheiden plek op een bovenetage. Ook mijn favo plantenwinkel begon dan. Maar je zag alleen een bordje: "kerstafdeling" dus je kon zelf kiezen terwijl je het nu gewoon eind september al in je gezicht wordt gegooid.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Lady*Voldemort schreef:
26-09-2019 15:55
Gelukkig hoef je ook niet alles te snappen.
Nee, gelukkig maar :zzz:
Wat een rare opmerking in dit topic.
Nothing happens for a reason
https://www.thebestsocial.media/nl/loot ... rjGC0JQJ3A#
Nothing happens for a reason
Overigens heb ik een echte kamerden (araucaria) in de kamer. Begonnen als mini-kerstboompje is hij dit jaar 80 cm geworden. Geen familie van de echte kerstboom.

Afbeelding

Zoiets maar dan mooier. Je kan er lichtjes maar geen ballen in hangen.

Hij is heel makkelijk. Hij houdt van droge aarde maar lust een flinke slok tussendoor. Hij is helemaal knotsgek op sproeien. ;-)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
JA! KERST! Ik hou van kerst.

O.

Daar ging het topic niet over.

...

Nee nog niks gezien, wel al de kerstspullen bij Action en TJ Maxx gespot, dus even intern een feestje gevierd en lopen snuffelen. In de tuincentra was vorig jaar vanaf ongeveer 17 oktober de kerstafdeling klaar. Ik ga mezelf dit jaar inhouden om pas in november te gaan kijken, want anders heb ik die afdeling al 30x gezien nog voor het echt kerst is, haha.
Eerst maar weer de Sint de Pieten-discussie numero 726 overleven.

Ik doe niet meer aan Kerst.
Ik ben ook oostindisch blind voor kerstbomen.
Ik heb een kerstboom miniatuur terug gevonden in een doos,
Moest er erg om lachen destijds. Ik dacht een glazen boomvorm in blank licht te kopen. Maar het was in 5 kleuren flikkerende kermisattractie.
Zat ook nog een muziekdoosje die stille heilige nacht en een muziekdoosje O denneboom, o denneboom wat zijn uw takken wonderschoon... verder ken ik die tekst niet.

De poster met daarop een volledig opgetuigde kerstboom zou ik nog steeds wel willen. Maar ik heb ook een stukje energiezuinige ketting met enkele kerstlampjes gevonden. Die doet het al een heel jaar op 2 AA batterijen.
Hangt als nachtlampje te prijken. Zitten meerdere led lampjes van 0,5 w in.

Nee, ik stond daarstraks verlekkerd naar de prachtige en zeer verleidelijke peper en kruidnoten van bolletje te kijken. Wauw, dat is me nog nooit overkomen.
Misschien heb ik wel diabetes?
Wel iets anders gevonden: https://www.youtube.com/watch?v=V3wuGjxRbl0
Kerst kan ook grappig gemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven