Gespot: De eerste Kerstboom (??)
donderdag 26 september 2019 om 14:53
Misschien trekt het wel iemand haar winterdepressie door. Of decoreer diegene elke week zijn huis anders. Of wordt oe er gewoon blij van. Of is je met kerst al dood en viert ie het vast.
donderdag 26 september 2019 om 14:55
Ja fijn he, dat dat momenteel het enige is in mijn leven waar ik me druk om hoef te maken
donderdag 26 september 2019 om 14:58
donderdag 26 september 2019 om 15:00
pearle schreef: ↑26-09-2019 14:51Ik ben ook nog in de zomermodus, mijn zomervakantie is ook nog maar net sinds een paar dagen voorbij
Ik zag wel ergens al een lichtslang ergens buiten hangen, maar sommigen hebben die ook als buitenverlichting zonder kerstidee erbij. dus weet niet of het specifiek voor de kerst was.
Gister bij de Action wel al met een vreselijk leuk maar kitscherig kerstding in mijn handen gestaan. Weer teruggelegd. Wel een paar dagen geleden een zakje kruidnootjes gekocht
Kruidnootjes??! Ongehoord! Dat mag pas half november .
donderdag 26 september 2019 om 15:09
jaaaaa, ik ook! ook omdat het de eerste kerst wordt in ons nieuwe huis. maar ik hou hem ook nog even in de kelder.....
ik heb verder nog niks gespot
Don't cry, buy a bag and move on.
donderdag 26 september 2019 om 15:12
mijn dochter wilde vandaag bij het boodschappen doen dat ik een chocoladeletter kocht, ik heb gezegd dat ik daar voorlopig nog even mee wacht...pearle schreef: ↑26-09-2019 14:51Ik ben ook nog in de zomermodus, mijn zomervakantie is ook nog maar net sinds een paar dagen voorbij
Ik zag wel ergens al een lichtslang ergens buiten hangen, maar sommigen hebben die ook als buitenverlichting zonder kerstidee erbij. dus weet niet of het specifiek voor de kerst was.
Gister bij de Action wel al met een vreselijk leuk maar kitscherig kerstding in mijn handen gestaan. Weer teruggelegd. Wel een paar dagen geleden een zakje kruidnootjes gekocht
Don't cry, buy a bag and move on.
donderdag 26 september 2019 om 15:17
Ik was rond deze periode wel altijd bezig met het plannen van de dagen. Vorig jaar was het hotel ook al geboekt rond deze tijd. Vriend en zijn dochter moeten vaak werken met de kerst. Zij heeft ook een moeder en een schoonfamilie, dus heeft ook alle dagen al nodig. Ik had mijn moeder en haar vriend om te plannen en ook de vriendin van mijn vader heeft kinderen. Het was altijd passen en meten en vaak werd de 24e of de 27e er ook bij getrokken.
Nu is het anders. Moeder in juli overleden en met de vriendin van mijn vader gaat het helaas ook niet goed. Dus ik plan nu niks, zie het wel tegen die tijd.
donderdag 26 september 2019 om 15:28
Vanaf 1 oktober vind ik het niet meer bizar om Sint snoep te kopen, al hoef ik het zelf nog niet. In September voelt het echt nog teveel alsof de zomer net voorbij is.
Maar kerst gaat wel weer een stapje verder, dat duurt nog 3 maanden! Die mensen hebben dus een kwart van het jaar de kerstboom staan.
Maar kerst gaat wel weer een stapje verder, dat duurt nog 3 maanden! Die mensen hebben dus een kwart van het jaar de kerstboom staan.
donderdag 26 september 2019 om 16:17
Daar kun je ook ballen en slingers in hangen!vivapimpelmees schreef: ↑26-09-2019 14:11Jeetje zeg.... ik lig vanaf zaterdag weer onder een palmboom, ben echt nog niet met kerst bezig.
donderdag 26 september 2019 om 16:55
Nee ik vind de kerstitems bij Kik en Action onverdraaglijk. Kik mijd ik en Action mijd ik wat betreft de paden met kerstitems.
Vooral pure kerstsfeer zoals zilver, goud, rood/groen/wit, glitters, sterren en vlokken wil ik niet zien en ik meen het.
25 oktober is het vroegste tijdstip om voor kerstdeco te shoppen en voor velen is dit nog te vroeg.
Vooral pure kerstsfeer zoals zilver, goud, rood/groen/wit, glitters, sterren en vlokken wil ik niet zien en ik meen het.
25 oktober is het vroegste tijdstip om voor kerstdeco te shoppen en voor velen is dit nog te vroeg.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
donderdag 26 september 2019 om 17:10
retrostar schreef: ↑26-09-2019 16:55Nee ik vind de kerstitems bij Kik en Action onverdraaglijk. Kik mijd ik en Action mijd ik wat betreft de paden met kerstitems.
Zou een wet moeten worden.
donderdag 26 september 2019 om 19:21
Jammer dat ze het kerstverlichting blijven noemen. Je ziet dat soort verlichting ook in de tropen rond palmbomen tenslotte. Het is om de donkerte wat op te fleuren. Ik heb ook verlichting in mijn halloweenpompoenen.
donderdag 26 september 2019 om 19:23
Het was met kerstmannetjes.redbulletje schreef: ↑26-09-2019 19:21Jammer dat ze het kerstverlichting blijven noemen. Je ziet dat soort verlichting ook in de tropen rond palmbomen tenslotte. Het is om de donkerte wat op te fleuren. Ik heb ook verlichting in mijn halloweenpompoenen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.