Haken is best leuk!
woensdag 14 juli 2010 om 14:25
Hallo!
Toen ik ziek was een tijdje geleden verveelde ik me zo dat ik mezelf met behulp van Youtube heb leren haken. En het is gewoon leuk!! ( En ook weer helemaal hip!)
Zijn er hier ook meer mensen die haken?
Op Youtube kun je zoeken op crochet om bepaalde steken te leren.
Ik koop mn wol/katoen/naalden meestal op de markt.
Mn volgende projecten gaan een laptopsleeve en een kraamcadeau voor een oud-collega worden.
Wie haakt er hier nog meer?
Even een handig tabelletje toegevoegd!
Youtube-filmjes!
Single crochet
Double Crochet
Triple Crochet
Half Double Crochet
Cirkel
Magic circle
Andere videos
DROPS instructievideos
Patronen:
Granny squares
Craftbits
Coats and Clark
woensdag 14 juli 2010 om 14:36
Mijn zoontje had geleerd om te haken en vond het geweldig. Zo geweldig dat hij thuis ook graag een haaknaald en wol wilde. Ik was vergeten hoe heerlijk rustgevend het is, maar inmiddels heb ik in een paar verloren uurtjes heel zijn bol opgehaakt .
Haakt iemand van jullie van hele kleine beestjes? Is natuurlijk een heel gepriegel, maar is het los daarvan ook extra moeilijk?
Haakt iemand van jullie van hele kleine beestjes? Is natuurlijk een heel gepriegel, maar is het los daarvan ook extra moeilijk?
woensdag 14 juli 2010 om 14:40
woensdag 14 juli 2010 om 15:06
ik heb veel aan deze site gehad en ook al een aantal dingen gemaakt... En ja ook ernstige verslaving opgelopen. Ben nu bezig met iets zelfverzonnens (als in; bekijk wel wat ik doe terwijl ik haak)
zoek nog ff foto's...
En hier vind iedereen het mutserig en manlief roept geregeld "ga je weer hakuh??" maar ik ben wel mooi zonder al te veel oranje vlekken het wk hakend doorgekomen!!
zoek nog ff foto's...
En hier vind iedereen het mutserig en manlief roept geregeld "ga je weer hakuh??" maar ik ben wel mooi zonder al te veel oranje vlekken het wk hakend doorgekomen!!
anoniem_52938 wijzigde dit bericht op 14-07-2010 15:11
Reden: foutje
Reden: foutje
% gewijzigd
woensdag 14 juli 2010 om 15:12
woensdag 14 juli 2010 om 15:14