Hallooooooooooooooooo!

01-07-2012 07:02 167 berichten
Goedemorgen.

Goh, ben al een uur wakker. Heb al koffie gedronken op balkon en de hele wereld is nog stil.Hoe is het daar bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ben al vanaf kwart voor 5 wakker, nog een kwartier geprobeerd te draaien om de slaap weer te vatten. Was duidelijk dat het niet ging lukken. Dus ben maar koffie gaan drinken!

En dat voor op een zondag.....En nog geen ene flikker gedaan :(

De zon schijnt hier heerlijk en een koel zacht briesje en op de vogeltjes na, geen geluidjes. Daar kan ik echt van genieten.
quote:tess97 schreef op 01 juli 2012 @ 07:20:

Goeiemorgen, ik ben ook al bijna een uur wakker. Heb er al een was hangen en de 2e is nu aan het draaien in de wasmachine.

Vaatwasser uit en ingeruimd en nu achter de pc met n bakkie thee erbij.

Inmiddels is zoonlief ook beneden die er gelukkig een stuk beter uitziet dan gisteren toen hij zich niet goed voelde en koorts had.

Straks even gezellig naar de markt en ik moet ook even de schuur opruimen.
Hihi, valt mee, ik ga alles heel rustig aan doen vandaag!!
Das te lezen tess? je bedoeld de rest van de dag zeker
Ja cateautje, daarom probeer ik nu toch maar om nog iets van rust te gaan krijgen.

En anders moet vriend vanavond maar alleen naar zijn ouders.hij wordt nu al een paar keer wakker nasr mij: "wat doet je?"

" ik ben wakker, maar ik probeer een houding te vinden om te gaan slapen."

" oh, moet je daar zoveel herriebij maken?"

En vervolgens snurkt ie zo weer verder :D.

Hij wel, zucht.
Goedemorgen!

Hier al vanaf zes uur beneden. Dochter is een vroege vogel....

Is ook erg nieuwsgierig wat we vandaag gaan doen. Is een verrassing voor haar. Dat we met de trein weg gaan (uitje op zich) weet ze wel maar niet dat we naar de musical gaan van the little mermaid.

Nog niet veel gedaan. Kan ook niet, anders worden de mannen ervan wakker.

Voor de rest is het hier nog stil in de wijk.

Voor wie koffie op bed wilt, ik kom eraan!
quote:italie_meisje schreef op 01 juli 2012 @ 07:25:

Ja cateautje, daarom probeer ik nu toch maar om nog iets van rust te gaan krijgen.

En anders moet vriend vanavond maar alleen naar zijn ouders.hij wordt nu al een paar keer wakker nasr mij: "wat doet je?"

Hij wel, zucht. Het is niet eerlijk verdeeld in de wereld.
quote:ikke_natuurlijk schreef op 01 juli 2012 @ 07:24:

Das te lezen tess? je bedoeld de rest van de dag zeker

Haha, ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik niks gehaast hoef te doen en het allemaal lekker in mijn eigen gangetje ga doen.

Daar is het een fijne zondag voor met superweer.

Omdat ik zo vroeg wakker was heb ik veel meer tijd vandaag om alles in uit te smeren.
quote:gewooneenzus schreef op 01 juli 2012 @ 07:25:

Goedemorgen!

Hier al vanaf zes uur beneden. Dochter is een vroege vogel....

Is ook erg nieuwsgierig wat we vandaag gaan doen. Is een verrassing voor haar. Dat we met de trein weg gaan (uitje op zich) weet ze wel maar niet dat we naar de musical gaan van the little mermaid.

Nog niet veel gedaan. Kan ook niet, anders worden de mannen ervan wakker.

Voor de rest is het hier nog stil in de wijk.

Voor wie koffie op bed wilt, ik kom eraan!Wat een heerlijke verrassing. Och, je bent vast benieuwd naar dat smoeltje. Genieten.
Vroegopstaanders:

- draaien wassen op de zeer vroege zondagmorgen

- gaan naar de markt.
Ga in therapie!
quote:italie_meisje schreef op 01 juli 2012 @ 07:25:

Hij wel, zucht.

Hier slaapt lief ook nog prinsheerlijk. Ik denk dat ik hem rond een uur of 11 moet wekken, anders knort hij gewoon door tot in de middag.

Ik wek hem dan op zijn eigen verzoek hoor,anders is zijn hele dag weg en dat vindt hij zonde.
Ik heb alleen maar koffie kunnen zetten. Ik zit al helemaal onder de kopjes en zie er nog lang geen einde aan komen. Als ik probeer te lopen dan breek ik 23 keer m'n nek vanwege de kopjes, dus uit veiligheidsoverwegingen blijf ik lekker zitten.
Hi Cadeautje is dat het blije rooie monster wat kopjes geeft?

Ik ben half wakker, mijn senseo is sinds gister stuk, grrrr. Dus zit ik hier met een glas water.

Als ik over een uurtje helemaal wakker ben dan ga ik het huis doen en ff sporten.

Oh nee de kat loopt weer op het randje van het balkon.

This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 01 juli 2012 @ 07:41:

Hi Cadeautje is dat het blije rooie monster wat kopjes geeft?

Ik ben half wakker, mijn senseo is sinds gister stuk, grrrr. Dus zit ik hier met een glas water.

Als ik over een uurtje helemaal wakker ben dan ga ik het huis doen en ff sporten.

Oh nee de kat loopt weer op het randje van het balkon.

[afbeelding]Ja. Blij en rood.
Koffiekopjes of kattenkopjes?

Hier ligt nog een kleine meid naast me te slapen. Dan ziet ze er altijd zo lief en onschuldig uit
Ga in therapie!
Ah, ik hoor dat er beneden een kat zit te ontbijten. Misschien krijg ik ook zo kopjes.
Ga in therapie!
Nou hoor Duub. Zou wat zijn als ik helemaal onder de koffiekopjes zou zitten.
Goeiemorgen!

Al sinds 5.45 uit bed, dat normale opstatijd voor zoon van bijna 1

Jammer alleen dat ik al om 4.30 wakker was vanwege luchtweginfectie. Als man hopelijk over niet al te lange tijd wakker wordt duik ik er weer even in.

Fijne dag allemaal vandaag!
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Fijne dag en beterschap.

.
Goeiemorgen allemaal! Hier ook een vroege vogel. Ik kreeg een ontbijtje op bed aangezien ik met mijn 16 weken zwangerschap nog steeds zo beroerd als een konijn ben. Cateautje gaat het goed met de kat? Ik heb je topic gevolgd namelijk Ben wel benieuwd hoe het gaat
Zo! Goedemorgen allemaal!

Ik zit net. Bakkie koffie. Heb gewoon al de vaatwasser uitgeruimd, 2 wassen opgevouwen en de vloer gedweild!

Baby was vroeg vanmorgen. Zat er net lekker bij in haar wippertje. En ligt nu te brabbelen in de box.

Manlief en 2 andere kinderen slapen nog. Heerlijk. die rust:-).

Er staat alweer een lekker zonnetje. Vandaag hoeven we lekker niks. Even lekker naar het bos of strand vanmiddag dan maar. Nu al zin in!
.
Niet alle kinderen zijn vroeg hoor.. Ik heb t geluk met een dochter van 16,5 maand die er 's avonds om 18.45 in ligt en om 8.30 pas wakker is ;) Ok half december komt nummer 2 en ik besef me maar al te goed dat het dan zomaar anders kan zijn :D
quote:kabouterpuntmuts schreef op 01 juli 2012 @ 07:59:

Pffff ik verheug me nu alvast niet op kinderen hebben... Ik moet er echt niet aan dénken elke nacht om 6 uur uit m'n bed gejengeld te worden.. Help!

Nu hou ik tenminste mezelf wakker en kan ik dan met hoofdpijn suffig naar m'n boeken staren ipv dat ik een kind moet vermaken.

*Beseft eens te meer dat ze misschien nog niet helemaal toe is aan kinderen*t Kan ook meevallen hoor, mijn oudste werd nooit voor half 10 wakker, echt een topkind haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven