help 38 graden
zaterdag 18 augustus 2012 om 08:10
zaterdag 18 augustus 2012 om 08:39
Voor de mensen die de hitte niet leuk vinden:
http://forum.viva.nl/forum/Psyche/Ik_ho ... s/19364/64
http://forum.viva.nl/forum/Psyche/Ik_ho ... s/19364/64
zaterdag 18 augustus 2012 om 08:54
O, hier word het 36 graden en ik heb t hele weekend visite en logees. Ben om 7 opgestaan om in de koelte te kunnen stofzuigen. Verder vind ik de hitte fijn. Alles onder de 20 graden vind ik dan weer koud.
Blijf lekker binnen als je niet goed tegen de warmte kan.
Of ga naar een buitenbad/plas. Zoek lekker verkoeling. Of rondjes rijden in je auto met airco, dat doet een vriendin van mij.
Succes iig.
Blijf lekker binnen als je niet goed tegen de warmte kan.
Of ga naar een buitenbad/plas. Zoek lekker verkoeling. Of rondjes rijden in je auto met airco, dat doet een vriendin van mij.
Succes iig.
zaterdag 18 augustus 2012 om 08:57
Ik moet werken dit weekend. Dat klinkt erger dan het is, het gebouw is namelijk een middeleeuws klooster met heule dikke muren, dus daar is het héérlijk koel. Ik houd het wel uit, dit weekend...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
zaterdag 18 augustus 2012 om 09:00
Ik hou ook niet zo van dit weer, maar ach ik klaag er niet over!:) ik doe gewoon mijn ding en probeer er maar van genieten! We maken dit niet vaak mee, dus maar genieten:)
gelukkig heb ik een zwembad achterhuis gezet, miss daar nog ff in! Ik vind het vooral sochtends en savonds heel heerlijk, lekker een zacht windje erbij!:)
gelukkig heb ik een zwembad achterhuis gezet, miss daar nog ff in! Ik vind het vooral sochtends en savonds heel heerlijk, lekker een zacht windje erbij!:)
zaterdag 18 augustus 2012 om 09:34
Ik heb eerder medelijden met de festivalgangers dit weekend, dan met mensen die thuis gewoon kunnen douchen e.d.
Zorg dat je eens schaduwplekje hebt en de mogelijkheid om je te verkoelen met water. Hetzij zee, zwembad, opblaasbadje en als je daar niet van houdt, de plantenspuit. Geniet ervan, voor je het weet is het weer herfst.
Zorg dat je eens schaduwplekje hebt en de mogelijkheid om je te verkoelen met water. Hetzij zee, zwembad, opblaasbadje en als je daar niet van houdt, de plantenspuit. Geniet ervan, voor je het weet is het weer herfst.
zaterdag 18 augustus 2012 om 09:39
zaterdag 18 augustus 2012 om 09:41
quote:mamasilly2009 schreef op 18 augustus 2012 @ 08:10:
Keek net Naar het weer bericht op me iPhone en het wordt morgen hier 38 graden in Limburg
Wat gaan jullie doen om het een beetje te kunnen uithouden
S'ochtends en savonds zit ik in de tuin en smidsags duik ik denk ik toch me koude huisje inIs er geen AH of een andere super open op zondag bij jou in de buurt? Is lekker koel daar
Keek net Naar het weer bericht op me iPhone en het wordt morgen hier 38 graden in Limburg
Wat gaan jullie doen om het een beetje te kunnen uithouden
S'ochtends en savonds zit ik in de tuin en smidsags duik ik denk ik toch me koude huisje inIs er geen AH of een andere super open op zondag bij jou in de buurt? Is lekker koel daar
zaterdag 18 augustus 2012 om 09:45
quote:mjdh schreef op 18 augustus 2012 @ 09:17:
Gewoon niets doen, ik herhaal, niets doen en genieten van de zon. Veel water drinken en vooral stil blijven zitten....Ik ga niks doen, hangen op de bank. Maar zeker niet genieten van de zon. Heb net boodschappen gedaan. 20 Meter buiten lopen en dat ding brand al in mijn huid, vreselijk.
Gewoon niets doen, ik herhaal, niets doen en genieten van de zon. Veel water drinken en vooral stil blijven zitten....Ik ga niks doen, hangen op de bank. Maar zeker niet genieten van de zon. Heb net boodschappen gedaan. 20 Meter buiten lopen en dat ding brand al in mijn huid, vreselijk.
zaterdag 18 augustus 2012 om 09:51
quote:sammoosje schreef op 18 augustus 2012 @ 09:47:
Hitte valt best mee, het waait er lekker bij dus het voelt alsof je aan zee zit. Mij hoor je niet klagen. Strandgevoel in eigen tuin. Kopje koffie erbij? Hitte valt best mee? Waar zit jij dan? Hier in Dordrecht waait het bijna niet, en als er een windvlaagje is dan is het warme wind, schiet nog niet op. Ik heb een inpandig balkon pal op de zon, dus ook geen strandgevoel in eigen tuin. Nee, het wordt voor mij heel de dag binnen zitten.
Hitte valt best mee, het waait er lekker bij dus het voelt alsof je aan zee zit. Mij hoor je niet klagen. Strandgevoel in eigen tuin. Kopje koffie erbij? Hitte valt best mee? Waar zit jij dan? Hier in Dordrecht waait het bijna niet, en als er een windvlaagje is dan is het warme wind, schiet nog niet op. Ik heb een inpandig balkon pal op de zon, dus ook geen strandgevoel in eigen tuin. Nee, het wordt voor mij heel de dag binnen zitten.