help 38 graden

18-08-2012 08:10 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Keek net Naar het weer bericht op me iPhone en het wordt morgen hier 38 graden in Limburg

Wat gaan jullie doen om het een beetje te kunnen uithouden

S'ochtends en savonds zit ik in de tuin en smidsags duik ik denk ik toch me koude huisje in
Ik dacht vanmorgen.....ik ga maar niet hardlopen, maar ga toch vandaag nog even een uurtje hardlopen!! Misschien rond 21 uur.........
@Eleonora, wat rot voor je meis. Mag ik vragen wat je medische aandoening is, dat je zelfs pijn hebt??

Ik vind de zomer ook helemaal niks, voel de energie letterlijk uit mijn bezwete lijf vloeien. Maar: this too shall pass!
Wat naar als die hitte medische consequenties heeft, sterkte!

Ik vind dit juist heerlijk, krijg er veel positieve energie van.

Lichamelijk doe ik heel rustig aan, met een fles water in de schaduw in de tuin lezen is genoeg, en geestelijk vind ik dit het beste weer. Zoveel licht en warmte, iedereen in de 'tandje lager modus'.. fijn.
Hier in 024 is het 34 graden en heb een balkon pal in de zon. Ik heb een kinderbadje opgeblazen en gevuld met koud water. Ben er in gaan zitten met een boek en iets te drinken in de buurt. Was prima uit te houden.
quote:Star schreef op 18 augustus 2012 @ 17:07:

[...]

Tssssssk ik had 'm aangepast muts

Whahahahahha, sorry! Ik dacht dat het een schattige smiley was die een aai ofzo gaf. Ik heb duidelijk debiele actie niet gezien

Sorry!
Ik heb vandaag verbouwd en heb eigenlijk weinig van echte warmte gemerkt. Mijn huis is blijkbaar lekker koel!
Hier in het midden van nederland vandaag 35 graden.
quote:Anna_69 schreef op 18 augustus 2012 @ 17:21:

@Eleonora, wat rot voor je meis. Mag ik vragen wat je medische aandoening is, dat je zelfs pijn hebt??

Ik vind de zomer ook helemaal niks, voel de energie letterlijk uit mijn bezwete lijf vloeien. Maar: this too shall pass! Mijn beide heupgewrichten (bleek een paar maanden terug, na ruim acht jaar pijn) zijn tot op de draad afgesleten.
O bah eleonora, wat rot. :(

Ik moet zo werken, zit de hele dag in een koele ruimte. Vind ik eigenlijk niet zo heel erg, heb afgelopen dagen genoeg strand gezien. Kindjes gaan nog een keer met oma naar het strand en man ligt vandaag waarschijnlijk voor pampus voor de ventilator.
Wij blijven thuis. Genoeg schaduw in de tuin en een zwembad, dus we vermaken ons wel. Waterballonnetjes en waterpistolen zijn ook ruim voldoende aanwezig en de tuinslang kan ook nog aan. Alleen universiteit huis is het jammer genoeg niet lekker, boven meer dan 30 graden en geen ramen die 's nachts open kunnen blijven. Dat is wel afzien. Maar verder hoor je mij niet klagen, ik wil nog wel weken dit weer!
Universiteit huis??? Ik bedoelde gewoon in huis
Nou, als de dag net zo verloopt als de nacht, ben ik tevreden. Ben zelfs lekker afgekoeld wakker geworden, maar wel erg vroeg, om half 7 al. Maar goed, nu is het nog lekker. Wens wel een windje zodat het saunahol kan worden doorgetocht, maar dat zal er wel niet in zitten.
ik snap TO en de mensen die niet zo van de zomer houden wel.

in de zomer is het zo verplicht om blij te zijn. als iets moet is het

ineens niet meer zo leuk

ik vind de zomer wel leuk, maar niet als het zo achterlijk warm is als nu. ik kan er ook niet zo goed tegen als flauwvalkoningin,

ik moet dus veel drinken en kan op dit soort dagen echt niet op de lijn letten...
Ik heb buiten geslapen, op het dakterras. Héérlijk koel! Nu nog in bed aan het forummen, poes er naast. Helemaal goed.

Sterkte iedereen vandaag! Het wordt afzien vandaag denk ik.
ben bang van wel. ik kwam gister terug van een vriendin

uit A'dam en ik was werkelijk gesmolten.

ik woon op zo'n hofje, daar hadden ze voor een paar kindjes een zwembadje neergezet. er was niemand toen ik er langs liep, ik moest me ontzettend inhouden om er niet in te springen

verder sluit ik alles vandaag hermetisch af en ik ga echt

niet naar buiten. dat snap ik trouwens niet dat mensen met dit weer massaal deuren open gaan zetten. als ze op die manier hopen op frisse lucht kunnen ze lang wachten...
Ik doe alles juist open om de hitte te voelen en ben constant buiten.

Eind van de middag met vrienden het terras op en eten.

Wat genieten dit!
Jeetje weer om 7 uuur wakker omdat vriend balkon op de zon heeft in de ochtend. Bed uit gesmolten.

Bah, alles plakt nu al en het is binnen nu al 28,5 graden, met 3 ventilatoren aan.

Wat heb ik toch een hekel aan die zomers in Nederland.

Veel te benauwd. Gelukkig zijn er maar weinig hete dagen geweest dit jaar tot nu toe.

Mijn moeder vind het heerlijk en zit te miepen: ga lekker naar buiten, dan denk ik ben je gek geworden ofzo? snap al die mensen niet die gaan liggen bakken op het strand.

Ik moet vandaag wel naar buiten, ga in een kas kijken, krijg een rondleiding. Zal wel lekker heet zijn in die kas.

Totaal geen zin in
Zeiknat van het zweet wakker geworden ondanks twee open ramen. Gatver.
Alles dichtgegooid en alle gordijnen dicht. Het is 27 graden in huis, ik betwijfel of ik die 5 graden buiten de deur kan houden met alles pal op het zuiden en veel grote ramen. Het is nu te doen als ik niet ga gymnastieken. Zal blij zijn als het woensdag is met een heerlijke comfortabele 21 graadjes, dan kunnen we weer bewegen.
het is nu al 27.9 gr in mn slaapkamer. maar gauw de mobiele airco hierheen gerold. over minuutje of 40 nog maar 25...

vind t voornl te warm om echt iets te doen. maar heeel vervelend is t niet. ook wel eens goed niet van alles te willen. ik houd wel flink vocht was en voel me dan niet zo helder. maar ja, die paar dagen per jaar...
quote:eleonora schreef op 19 augustus 2012 @ 03:23:

[...]

Mijn beide heupgewrichten (bleek een paar maanden terug, na ruim acht jaar pijn) zijn tot op de draad afgesleten.Oh, wat erg voor je!! Is het mogelijk om nieuwe heupen te krijgen? Sorry dat ik dit even off topic vraag, maar leef erg met je mee.
Ik ben iemand die niet kan stilzitten ga zo warerballonnen kopen en overgooien met me vriend in de hoop dat er veel knappen haha
Ik zit nu in Zuid-India en het is hier koeler dan in Nederland .

Leo, wat rot voor je zeg . Ik hoop voor jou dat het snel weer afkoelt in Nederland.
Tip: Als je niet van deze hitte houdt koop/huur dan een huis met tuin op het noorden,heeeeeerlijk

Verder hebben we vorige zomer het hele huis van HR++ glas voorzien en zonwerende luxaflex van hetzelfde merk,houdt de warmte buiten....

Ik ben ook meer herfst/lente type:-))
Leo

mamasilly2009, 22 uur geledenIk ben iemand die niet kan stilzitten ga zo warerballonnen kopen en overgooien met me vriend in de hoop dat er veel knappen haha

Cute, maar ik zou gewoon een paar emmers kopen, die vullen en over elkaar uitstorten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven