Help, bed nat! SPOED
zondag 3 november 2013 om 20:32
Ons bed staat onder een dakraam, en blijkbaar zat het raam niet goed dicht, want ik kom er net achter dat dat open is gegaan. Vermoedelijk vanmorgen ergens al, want toen heeft het keihard geregend en het hele bed is nat! Beddengoed hing over een soort stoel heen, omdat lakens enzo in de was zaten en ik er nog niet aan toe was gekomen schone op het bed te doen. Vervelend, want nu is het matras nat, maar ook een voordeel dat het dekbed en de kussens nog droog zijn. Het zou fijn zijn vanavond in bed te kunnen slapen, dus hoe krijg ik zo snel mogelijk dat matras droog? Het is een boxspring, het bovenste matras is loeizwaar, dus amper van zijn plek te krijgen. Iemand enig idee? Kinderen liggen al te slapen, dus het hele bed föhnen oid liever niet, want dan zijn ze gelijk weer wakker (heel lichte slapers, en morgen weer naar school).
Wie heeft dé oplossing? Zie het niet zo zitten om vannacht met zijn tweeën op de bank te slapen....
Wie heeft dé oplossing? Zie het niet zo zitten om vannacht met zijn tweeën op de bank te slapen....
maandag 4 november 2013 om 06:58
maandag 4 november 2013 om 13:47
Nou, het matras hebben we omgedraaid. Wat een rotklus, zo zwaar is dat ding, maar het is gelukt. Het was gelukkig vooral het dekmatrasje wat echt nat was, en die hebben we er gewoon afgehaald en ligt nu nog steeds te drogen tussen een laag handdoeken met zware spullen er op .
Droge nacht gehad, zo nat was het matras dus niet. Reacties dat je het matras beter niet kunt omdraaien, of er dingen tussen moet leggen zag ik daar na pas, dus dat heb ik niet meer gedaan.
Droge nacht gehad, zo nat was het matras dus niet. Reacties dat je het matras beter niet kunt omdraaien, of er dingen tussen moet leggen zag ik daar na pas, dus dat heb ik niet meer gedaan.