Help!!! Ik heb een afval probleem

27-02-2010 22:04 139 berichten
Misschien dat deze titel de aandacht trekt.

Ik heb een probleem. Geen wereldschokkend probleem maar toch groot genoeg om een topic over te openen.

Sinds vandaag ben ik in het bezit van een ( let op he....alleen de naam al) Wesco Kickmaster Classic.

Een rode vuilnisbak dus. Nu wil het dat ik de deksel er niet af krijg. En ik vrees dat als ik er heel hard aan trek, dat ik hem stuk maak

Kan de deksel er uberhaupt wel af? Of hoor je bij iedere wisseling van de vuilniszak het hele ding van de zinken binnenemmer af te tillen?? Zo ja. das mooi klote bedacht. Zo nee.... een gebruiksaanwijzing zou fijn zijn geweest.

* pruttelt nog even na, een gebruiksaanwijzing voor een vuilnisbak. het moet niet gekker worden*
Alle reacties Link kopieren
mmm heb eens op een site voor vuilnisbakken gekeken (echt, bestaat!) en daar zijn meer klachten over het onhandige legen.

Anders wesco even mailen?
merqplaza. De meest voordelige voor een diesain bak
pistache, zal ik gelijk vragen om onze fietsen?
quote:dangeensuus schreef op 27 februari 2010 @ 22:32:

Lameraaien Quattro...je ziet er een fallus symbool in

Komt ook door die kleur hè?

Als je op dat pedaal trapt, dan spuit 'ie?

*Komt uit de kast als design vuilnisbakken fetisjist* ;)
Nee...dan klapt de bovenkant open Quattro.
.
Maar hij staat beeldig.....
Oo jongens dankjewel.

Ik zit met tranen op mn wangen.

Natuurlijk niet om jou kat in de zakbak Suus, maar wel om alle reacties enzo..

~gaat nog even verder lachen~
quote:dangeensuus schreef op 27 februari 2010 @ 23:11:

merqplaza. De meest voordelige voor een diesain bakGevonden en in favorieten gezet. Dank!
quote:dangeensuus schreef op 27 februari 2010 @ 22:51:

[...]

Okee. Hij kan dus echt niet open maar moet in zijn geheel als een condoom van de binnen emmer afgehaald worden. Nou okee. Probleem opgelost.Dat wou je van mij niet aannemen... quote:Ow. Ik zie dat je het over het mindere exemplaar hebt. De kickboy. Ik heb de kickmaster de luxe ( dat laatste verzin ik er net bij)tsss,kapsones én fantasie
Kapsones is my middle name Bieb...Ik haat het om ongelijk te hebben
Eeeeeehm, bij www.merqplaza.nl kost de Kickmaster maxi 190 euries en de standaard 155 euries. Zonder meerkosten af te halen in Eindhoven...
MILF in the making ;-)
En de Kickmaster Classic kost 195 euries.
MILF in the making ;-)
ja en met bezorgkosten en paypalkosten 217
euro that is. Ik doe niet aan euris.
Ach So, ik dacht dat je hem had afgehaald in het Eindhovense. Vroeg me al af hoe je dan op 217 uitkwam. Hij is wel echt prachtig!
MILF in the making ;-)
Nee ik heb hem laten brengen , afhalen was duurder geweest voor mij
euries...brrrr
Euries is toch nog beter dan de uro en de pleuro of treuro. Eigenlijk hoop ik dat de guldens weer terug komen. Met de stuivers, de dubbeltjes, de kwartjes, de guldens en de rijksdaalders.
MILF in the making ;-)
Nou dat hoop ik niet want dan zou ik zojuist bijna 500 gulden hebben afgetikt voor een vuilnisbak.....
Maar het is wel een hele mooie!
MILF in the making ;-)
Hij staat op marktplaats voor 75 euro. Maar dat wil je zeker niet weten.
MILF in the making ;-)
Geen nieuwe rode classic.....en als het wel zo is wil ik het inderdaad niet weten.

Ik ben er blij mee, vind hem prachtig. Veel te duur en wellicht ietwat onhandig maar zijn uiterlijk maakt het meer dan goed.
Dus je moet dat hele rode ding van een zilverkleurige binnenemmer afhalen? Voor 500 guldens? ghehehehe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven