Help!!! Ik heb een afval probleem

27-02-2010 22:04 139 berichten
Misschien dat deze titel de aandacht trekt.

Ik heb een probleem. Geen wereldschokkend probleem maar toch groot genoeg om een topic over te openen.

Sinds vandaag ben ik in het bezit van een ( let op he....alleen de naam al) Wesco Kickmaster Classic.

Een rode vuilnisbak dus. Nu wil het dat ik de deksel er niet af krijg. En ik vrees dat als ik er heel hard aan trek, dat ik hem stuk maak

Kan de deksel er uberhaupt wel af? Of hoor je bij iedere wisseling van de vuilniszak het hele ding van de zinken binnenemmer af te tillen?? Zo ja. das mooi klote bedacht. Zo nee.... een gebruiksaanwijzing zou fijn zijn geweest.

* pruttelt nog even na, een gebruiksaanwijzing voor een vuilnisbak. het moet niet gekker worden*
Alle reacties Link kopieren
Daarom dacht je ik zet het op de lijf en lijn pijler?

Ow.....nou niet meer?

Of ben iik nou gek?
ik dacht ook al dat het over afvallen ging...

Sorry, geen tips verder...
Jij bent gek. Daar staat het niet. Had overigens wel een hoop kijkers getrokken denk ik... maar helaas. gewoon op overig tot een oplettende angel het verkast naar thuis...voor die tijd hoop ik op een antwoord. Want de bak is in gebruik, morgen is ie vol...

EN DAN??????
fijn...zo'n pakkende titel
owww...ik voel het aankomen dat een van de engeltjes over-ijverig het topic naar lijf en lijn knalt. Wie zet in,

Ik zeg 10 euro dat vijf hem verkast naar de verkeerde pijler
Ik ga met je mee!

Maar eh... Heb je niet een plaatje van dat ding ofzo? Misschien dat we even met je mee kunnen kijken...

Je zou denken dat de bovenkant er af kan. er zitten wel popnageltjes in maar volgens mij zijn die voor de sier. Zo niet...dan verklaart het gelijk waarom ik de deksel er niet af krijg....
Via google vond ik de volgende reactie:

Het uithalen van de plastic zak veroorzaakt nogal wat rommel, omdat de neiging bestaat de kickmaster te ver op te vullen met afval. Dit valt er dan naast als je het omhulsel er af schuift. Dus practisch niet zo prettig, maar het design is onovertroffen.

Ik denk dus wel dat dat de manier is. Maar de vraag die bij mij op kwam was: Hoe heb je er een zak ingedaan dan?
.
roflol Lindy...je onderschrift is briljant in deze penibele kwestie
Milo, er zit een zinken binnen emmer in, onder het rode gevaarte, en daar zit de vuilniszak in ( godzijdank was ik slim genoeg om het niet via de kaken van het apparaat te doen, binnen 2 minuten zat er al een kind klem
Vind het een heel mooi ding, maar wel aardig aan de prijs, zeker als die zakken er zo onhandig uit gaan.

Ben nog even verder gaan googlen, maar geloof dat je het op die manier moet doen...
Ik weet niet waar je woont, maar er kàn een oplossing zijn waarbij je die hele vuilnisemmer niet meer nodig hebt..

Tadaaaaa

jajajaja ik wil het niet over de prijs hebben. Daar heb ik al een ander excuus voor bedacht elders

Hij is wel mooi hoor

Ik denk dat ik hem vanavond mee naar bed neem
Gaan die kippen dan mijn deksel eraf halen Maia???? tsk. ik ben geen vieze belg. Ik ben een keurig nette hollandsche vrouw met prachtige prullenbak alleen weet ik niet hoe ie werkt
quote:dangeensuus schreef op 27 februari 2010 @ 22:23:

jajajaja ik wil het niet over de prijs hebben. Daar heb ik al een ander excuus voor bedacht elders

Hij is wel mooi hoor

Ik denk dat ik hem vanavond mee naar bed neemWhahaa! Zat ook net te bedenken met welke smoes ik vriendlief zover zou kunnen krijgen om ook zo'n ding aan te schaffen...
Nou venus hier komt ie:

Voor je badkamer koop je een duur toilet, je zit er dagelijks op. Je wilt een mooie kast om je spulletjes in op te bergen en als je ergens vaak wat mee doet dan is het de vuilnisbak. Dan mag ie toch wel mooi zijn?

Of je zegt at je heb bij de xenos vandaan hebt voor 3 tientjes
quote:dangeensuus schreef op 27 februari 2010 @ 22:10:

owww...ik voel het aankomen dat een van de engeltjes over-ijverig het topic naar lijf en lijn knalt. Wie zet in,

Ik zeg 10 euro dat vijf hem verkast naar de verkeerde pijler
Waarom huur je niet wat van dit soort mannetjes in?

hoe is het met je avocado's afgelopen!
quote:lindy schreef op 27 februari 2010 @ 22:19:

[afbeelding]

Ik vind dit toch een schunnige afbeelding......

*snapt waarom dgs hem heeft gekocht*
Zam die gasten staan hier met zn dertienen ( ja 13 stuks!!!!) op de rotondeberm....onkruid te wieden. 13 man op 2 vierkante meter. Ik heb er geen vertrouwen in....
Lameraaien Quattro...je ziet er een fallus symbool in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven