Help!!! Ik heb een afval probleem

27-02-2010 22:04 139 berichten
Misschien dat deze titel de aandacht trekt.

Ik heb een probleem. Geen wereldschokkend probleem maar toch groot genoeg om een topic over te openen.

Sinds vandaag ben ik in het bezit van een ( let op he....alleen de naam al) Wesco Kickmaster Classic.

Een rode vuilnisbak dus. Nu wil het dat ik de deksel er niet af krijg. En ik vrees dat als ik er heel hard aan trek, dat ik hem stuk maak

Kan de deksel er uberhaupt wel af? Of hoor je bij iedere wisseling van de vuilniszak het hele ding van de zinken binnenemmer af te tillen?? Zo ja. das mooi klote bedacht. Zo nee.... een gebruiksaanwijzing zou fijn zijn geweest.

* pruttelt nog even na, een gebruiksaanwijzing voor een vuilnisbak. het moet niet gekker worden*
Of bedoelde je die bruine met die rugzak Zam.....
quote:dangeensuus schreef op 27 februari 2010 @ 22:25:

Gaan die kippen dan mijn deksel eraf halen Maia???? tsk. ik ben geen vieze belg. Ik ben een keurig nette hollandsche vrouw met prachtige prullenbak alleen weet ik niet hoe ie werkt Ik wou je nog komen helpen, maar dat kan je natuurlijk nu wel op je buik schrijven...
Alle reacties Link kopieren
.
quote:dangeensuus schreef op 27 februari 2010 @ 22:30:

hoe is het met je avocado's afgelopen!

Ze zijn inmiddels in huis! Nogal druk hier momenteel, dus nog geen tijd gehad voor experimenten

Komt, beloofd!
quote:dangeensuus schreef op 27 februari 2010 @ 22:28:

Nou venus hier komt ie:

Voor je badkamer koop je een duur toilet, je zit er dagelijks op. Je wilt een mooie kast om je spulletjes in op te bergen en als je ergens vaak wat mee doet dan is het de vuilnisbak. Dan mag ie toch wel mooi zijn?

Of je zegt at je heb bij de xenos vandaan hebt voor 3 tientjes

Had net je excuusjes gelezen op het andere topic.

Ik vind dat je helemaal gelijk hebt. We hebben nu een touch bin, die de hond af en toe ook open krijgt.(beagle) Zie ik bij deze ook niet zo snel gebeuren! Nóg een goede reden!

De tip die daar gegeven werd vond ik ook geweldig: Voor dat bedrag mogen er wel mannetjes langskomen om dat ding te legen!
175 euro voor een vuilnisbak die niet open wil? whahahahaha
Ja he Helianthus, ik vind hem ook erg mooi!

Kip jij mag altijd komen helpen (linkje niet bekeken....vieze belgen krijgen kippen....heb ik niet bedacht hoor)
quote:misschicken schreef op 27 februari 2010 @ 22:34:

175 euro voor een vuilnisbak die niet open wil? whahahahaha

217....

maar hij is prachtig! En ik moest een nieuwe hebben omdat mijn huistijger de oude steeds open maakte waardoor ie stuk is gegaan. Wat dat aangaat is het een briljante koop. Hij krijgt hem echt niet open
quote:dangeensuus schreef op 27 februari 2010 @ 22:35:

[...]

217....

maar hij is prachtig! En ik moest een nieuwe hebben omdat mijn huistijger de oude steeds open maakte waardoor ie stuk is gegaan. Wat dat aangaat is het een briljante koop. Hij krijgt hem echt niet openDan ben je opgelicht, online zijn ze goedkoper hahaha
Maar als ik het plaatje bekijk moet je dat rode gedeelte in zijn geheel van die onderste ring afhalen...draaien?
ik wil er ook 1! Mijn kat kruipt steeds in de Wesco pushboy, en kan er vervolgens niet meer uit.
Nee....dit is de classic. Niet de ordinaire gewone. Deze heeft een extra randje ( met popnagels grrrrr) en deze was duurder. Komt van een niet nader te noemen goedkope prullenbakkentoko uit Eindhoven....goedkoper heb ik ze niet gevonden.

Kip je hebt er duidelijk geen verstand van nog....
ik heb geen idee Kip, het lijkt wel of ie muurvast zit, en ik ehm....kan hem niet tussen mijn benen klemmen, hij is te groot .
En ik hoop niet dat mijn kat doorkrijgt dat als ie op het knoppie drukt dat de bovenkant opengaat....
zit er onderaan niet iets om hem te ontgrendelen?
quote:dangeensuus schreef op 27 februari 2010 @ 22:37:

ik heb geen idee Kip, het lijkt wel of ie muurvast zit, en ik ehm....kan hem niet tussen mijn benen klemmen, hij is te groot . ik zie het al helemaal voor me... over de grond rollend met je prullenbak.
.
quote:1eendje schreef op 27 februari 2010 @ 22:37:

ik wil er ook 1! Mijn kat kruipt steeds in de Wesco pushboy, en kan er vervolgens niet meer uit.Dat lijkt me de ideale oplossing voor het loeder
Ja bij een pushboy wel Kip...maar bij een kickmaster klapt de deksel weer dicht. Een soort guillotine zeg maar....

Whahahahaha,je hebt er gewoon serieus een topic over geopend..

Optillen lui vrouwmens ,dat laat ik thuis mijn man ook doen
Nou ja. als ik hem steeds er af moet tillen is er ook geen man overboord...maar ik vind het dan wel een ontwerpfout. Maar ja, duits he....
quote:biebelie schreef op 27 februari 2010 @ 22:42:

Whahahahaha,je hebt er gewoon serieus een topic over geopend..

Optillen lui vrouwmens ,dat laat ik thuis mijn man ook doen Echt he... ik mag hopen dat ie gewoon open kan en dat jij dat gewoon nog niet weet en je man al die maanden het ding laat optillen enzo
.
Ik heb gewoon een ingebouwde in een keukenkastje...geweldig en een stuk goedkoperder hahaha
quote:dangeensuus schreef op 27 februari 2010 @ 22:43:

[...]

Echt he... ik mag hopen dat ie gewoon open kan en dat jij dat gewoon nog niet weet en je man al die maanden het ding laat optillen enzo

(en we hebben het kreng al bijna 3 jaar...spierballen dattie heeft)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven