help! water op adapter nu brommen!
donderdag 16 december 2010 om 15:37
donderdag 16 december 2010 om 15:39
Als hij nu herrie maakt, zou ik het zekere voor het onzekere nemen en hem er uit trekken.
De kans op kortsluiting is aanzienlijk omdat zo'n ding geen waterdichtheid heeft.
Waarom zegt je eigen guttfeeling trouwens niet dat water plus electriciteit geen goede combi is, als dat ding nu aan het brommen is en anders niet?
De kans op kortsluiting is aanzienlijk omdat zo'n ding geen waterdichtheid heeft.
Waarom zegt je eigen guttfeeling trouwens niet dat water plus electriciteit geen goede combi is, als dat ding nu aan het brommen is en anders niet?
donderdag 16 december 2010 om 15:51
donderdag 16 december 2010 om 15:53
donderdag 16 december 2010 om 15:59
quote:heleen1234 schreef op 16 december 2010 @ 15:52:
Vond het wel een veilig idee om een topic te openen, als jullie dan niks meer van me horen weten jullie iig wat er is gebeurd!
En dan bel ik 112: " Ja ik was net op het vivaforum en heleen1234 zei als we niks maar van haar horen dat ze waarschijnlijk nokkie ligt omdat ze onder stroom heeft gestaan." Hmm oke mevrouw en waar woont heleen1234?
Ehm in vivastad??
Nee zie t niet gebeuren sorry
Vond het wel een veilig idee om een topic te openen, als jullie dan niks meer van me horen weten jullie iig wat er is gebeurd!
En dan bel ik 112: " Ja ik was net op het vivaforum en heleen1234 zei als we niks maar van haar horen dat ze waarschijnlijk nokkie ligt omdat ze onder stroom heeft gestaan." Hmm oke mevrouw en waar woont heleen1234?
Ehm in vivastad??
Nee zie t niet gebeuren sorry
Het gras aan de overkant is niet groen.
donderdag 16 december 2010 om 16:02
quote:Kampen86 schreef op 16 december 2010 @ 15:59:
[...]
Ehm in vivastad??
Nee zie t niet gebeuren sorryJa, zoiets had ik wel bedacht
[...]
Ehm in vivastad??
Nee zie t niet gebeuren sorryJa, zoiets had ik wel bedacht
donderdag 16 december 2010 om 16:09
quote:heleen1234 schreef op 16 december 2010 @ 16:05:
Ik wilde gewoon niet zeuren, ik hoopte dat ik het wel ff met een emmertje op kon lossen en dan bellen als ze een beetje bekomen is van alles. Maar toen begon het dus ineens ook op het stopcontact te druppen.
Ik ga d'r bellen.
Ja, natuurlijk moet je bellen.
Al was het maar dat het voor je huisbaas ook zo ongemakkelijk is als een van haar panden afbrandt. Net nu ze met de baby zit enzo.
Kom op Heleen, dat is geen zeuren. Dat is erger voorkomen.
Ik wilde gewoon niet zeuren, ik hoopte dat ik het wel ff met een emmertje op kon lossen en dan bellen als ze een beetje bekomen is van alles. Maar toen begon het dus ineens ook op het stopcontact te druppen.
Ik ga d'r bellen.
Ja, natuurlijk moet je bellen.
Al was het maar dat het voor je huisbaas ook zo ongemakkelijk is als een van haar panden afbrandt. Net nu ze met de baby zit enzo.
Kom op Heleen, dat is geen zeuren. Dat is erger voorkomen.