Herfsttetters!
zaterdag 22 december 2012 om 11:43
zaterdag 22 december 2012 om 11:45
zaterdag 22 december 2012 om 11:49
Ach Tonks, zolang ze niet gaat loeien zou ik haar lekker melk laten drinken. Tenzij ze een litertje per dag wegklokt, dat lijkt me wat veel op haar leeftijd. En anders wordt ze gewoon 2 meter (grapje)
Nog even over raw: ik denk idd dat Francis (moeder van Tom) niet representatief is voor 'raw food'. Maar omdat zij nu veel aandacht krijgt/vraagt, is het algemene beeld van de Nederlander (even heel generaliserend) over raw food, het beeld dat Francis laat zien.
Nog even over raw: ik denk idd dat Francis (moeder van Tom) niet representatief is voor 'raw food'. Maar omdat zij nu veel aandacht krijgt/vraagt, is het algemene beeld van de Nederlander (even heel generaliserend) over raw food, het beeld dat Francis laat zien.
Ik ben mijn eigen bananenschil
zaterdag 22 december 2012 om 11:50
zaterdag 22 december 2012 om 11:52
zaterdag 22 december 2012 om 11:55
Mijn moeder heeft ook zo'n ding met cupjes gekocht.
Natuurlijk let je niet goed op en dan denk je dat het apparaat stuk is als er alleen melk in je beker komt. 'nah, het is toch geen nespresso hoor mam'
Maar je blijkt aparte cupjes te hebben voor melk en koffie.
Excuus: had gisteravond kerstgala van werk. Goedkope wijn gezopen met collega en muntjes niet eens opgekregen.
Natuurlijk let je niet goed op en dan denk je dat het apparaat stuk is als er alleen melk in je beker komt. 'nah, het is toch geen nespresso hoor mam'
Maar je blijkt aparte cupjes te hebben voor melk en koffie.
Excuus: had gisteravond kerstgala van werk. Goedkope wijn gezopen met collega en muntjes niet eens opgekregen.
Het Viva forum is papaja.
zaterdag 22 december 2012 om 11:57
Iek Olijf!
Hebben jullie dit fopic al gezien (deze typo vind ik wel een mooi woord voor trolltopics maar dat is deze denk ik niet)
Ben benieuwd of er straks zes Tonksen rondforummen.
http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxx#m13622481
Hebben jullie dit fopic al gezien (deze typo vind ik wel een mooi woord voor trolltopics maar dat is deze denk ik niet)
Ben benieuwd of er straks zes Tonksen rondforummen.
http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxx#m13622481
Het Viva forum is papaja.
zaterdag 22 december 2012 om 12:00