Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Zuivel voegt niks toe aan je gezondheid.

Ik drink alleen melk in de cappuccino en verder helemaal geen zuivel.
Als ik google komen er veel marktplaats linkjes naar boven. Kan marketing zijn net zoals bij bol die 1000 andere dingen laat zien die je niet zoekt, maar misschien zit er daar wel iemand met een website daarin?
Het Viva forum is papaja.
Gevonden!

Ik had op mijn werk het lekbakje laten stuiteren en toen stuiterde er een stukje af
quote:pilou schreef op 22 december 2012 @ 11:39:

Gevonden!

Ik had op mijn werk het lekbakje laten stuiteren en toen stuiterde er een stukje af Ah mooi!
quote:pilou schreef op 22 december 2012 @ 11:39:

Zuivel voegt niks toe aan je gezondheid.

.

weer eens.

Melk is goed voor baby's en jonge dieren.

Ik gebruik wel creme fraiche,slagroom, melk voor een shake en/of ijs maar duidelijk alleen voor de lekker
Oh nee, maar het is niet ongezond?

Ze drinkt dagelijks veel melk. Mocht ze eerst niet van mij omdat ik melk geen drinken vind, maar eten. Maar toen zei iemand iets over dat ze daar dan blijkbaar behoefte aan heeft naast 'lekker' en sindsdien laat ik haar maar.
http://www.ishetgezond.nl ... n/melk-gezond-of-ongezond

De meningen zijn verdeeld Tonks.
http://www.ishetgezond.nl ... n/melk-gezond-of-ongezond
Ach Tonks, zolang ze niet gaat loeien zou ik haar lekker melk laten drinken. Tenzij ze een litertje per dag wegklokt, dat lijkt me wat veel op haar leeftijd. En anders wordt ze gewoon 2 meter (grapje)

Nog even over raw: ik denk idd dat Francis (moeder van Tom) niet representatief is voor 'raw food'. Maar omdat zij nu veel aandacht krijgt/vraagt, is het algemene beeld van de Nederlander (even heel generaliserend) over raw food, het beeld dat Francis laat zien.
Mja, ik weet het niet zo goed.

Ergens heb ik ook het idee dat als ze slecht zou reageren op melk (zoals lactose intolerante mensen) ze het niet zo graag zou drinken.

En pakjes en limonade is ook al niet goed

Nee zoveel is het niet
Eigenlijk is alleen water goed
Misschien dat ik aankomend jaar ook wel een George aanschaf...
Ze wilde gisteren een lege beker mee. Want het was heel interessant om de beker zelf te vullen op school.

Gelukkig maar, want de beker ligt nu nog vergeten op school. Had er melk ingezeten zoals normaal dan had ik m over twee weken zo weg kunnen knikkeren.
Mijn moeder heeft ook zo'n ding met cupjes gekocht.

Natuurlijk let je niet goed op en dan denk je dat het apparaat stuk is als er alleen melk in je beker komt. 'nah, het is toch geen nespresso hoor mam'

Maar je blijkt aparte cupjes te hebben voor melk en koffie.

Excuus: had gisteravond kerstgala van werk. Goedkope wijn gezopen met collega en muntjes niet eens opgekregen.
Mijn neus/bijholte plopt af en toe
Iek Olijf!

Hebben jullie dit fopic al gezien (deze typo vind ik wel een mooi woord voor trolltopics maar dat is deze denk ik niet)

Ben benieuwd of er straks zes Tonksen rondforummen.

http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxx#m13622481
En ik zit, in hangpak en met paniekhaar, op wacht voor de appie-berzorgert. Olief ligt nog in coma, die kwam gisteren compleet afgedraaid thuis
Welk fopic? (mooi woord)
Paniekhaar

Wat een rotbaan lijkt me dat zeg. Vorige keer op school liep er iemand op de 11e verdieping in zo'n Appie pakje met steekwagenachtig iets met z'n boodschappen

Dat kan toch niet de bedoeling zijn van bezorgen?
Ik vind het ook wel een mooi voorbeeld van hoeveel onzin forummers uitkramen hoor.

Maar vind het wel een leuk volg de updates topic
Dan is het geen nespresso denk ik Tonks maar een dolcegusto. Die heb ik nu ook. Maar sjors waardeer ik toch wat meer.

Man met apenpakkie en zijn steekwagentje komt hier morgen.

Moet nog douchen eigenlijk....

Even fopic bekijken
Ik snap even niet waarom er 6 Tonksen zouden forummen? Heb denk ik iets gemist. Enlighten me!!
Hier heeft appieapenpakman ook altijd een steekwagen hoor. Want ik bestel dan gelijk een stapeltje kattengrit, paar kratten bier en pakken drinken. Scheelt mij weer sjouwen zonder steekwagen in de winkel
Aaaaaaaaaaah, er zit hier nu vlak voor me een roodborstje te jubelen. Lieffff!
Pilou dr kever!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven