Het 30ste Tetter Topic!!
maandag 28 oktober 2013 om 20:52
dinsdag 3 december 2013 om 13:49
Dinsdag is inderdaad geen dag om vrij te zijn. Je bent nog maar net begonnen en daarna moet je nog best een tijd voor het weer weekend is. Sterkte dan maar, vandaag.
Wanneer vieren jullie Sinterklaas Bieb? En weet jij wie MO heeft getrokken dan?!
Fijn fijn van de aanbouw! Zit je nu in de kou, de komende tijd? Het gaat heel hard waaien en sneeuwen he, eind van de week.....
Jaha, ik sta op de foto met Angela. Met het hele orkest en ik sta behoorlijk achteraan (want het is niet mijn orkest). Maar jeetje, het pakje wat ze aan had flatteert niet echt zeg. En dan zeg ik het nog vriendelijk. Terwijl ze ´s middags in haar gewone kleding juist veel minder ´dik´ was dan ik dacht.
Als ik de foto like op fb, kun jij hem dan ook zien?
Wanneer vieren jullie Sinterklaas Bieb? En weet jij wie MO heeft getrokken dan?!
Fijn fijn van de aanbouw! Zit je nu in de kou, de komende tijd? Het gaat heel hard waaien en sneeuwen he, eind van de week.....
Jaha, ik sta op de foto met Angela. Met het hele orkest en ik sta behoorlijk achteraan (want het is niet mijn orkest). Maar jeetje, het pakje wat ze aan had flatteert niet echt zeg. En dan zeg ik het nog vriendelijk. Terwijl ze ´s middags in haar gewone kleding juist veel minder ´dik´ was dan ik dacht.
Als ik de foto like op fb, kun jij hem dan ook zien?
dinsdag 3 december 2013 om 17:11
Gaaf hoor Splint, foto is niet te zien voor mij helaas.
Eens over op dinsdag vrij zijn Bieb. Schiet niet op. De aanbouw, dat is wel fijn. Koud, maar fijn
Fijn van de waterkraan idd Fant. Heb je nog wel AB?
Rat doet ut ook nog. Nu de nachten nog even voor jezelf zien te krijgen met al dat tuig
Hier gaat het gestaag verder. Meeste kozijnen zitten nu 2 of 3x in de grondverf, stukadoor krijgt als het goed is de slaapkamer af vandaag. Dan moet hij nog 2 kamers en de overloop natuurlijk. Stukadoor is oke maar wel bijzonder te noemen. Maar oke... Na deze week zie ik hem niet meer
Eens over op dinsdag vrij zijn Bieb. Schiet niet op. De aanbouw, dat is wel fijn. Koud, maar fijn
Fijn van de waterkraan idd Fant. Heb je nog wel AB?
Rat doet ut ook nog. Nu de nachten nog even voor jezelf zien te krijgen met al dat tuig
Hier gaat het gestaag verder. Meeste kozijnen zitten nu 2 of 3x in de grondverf, stukadoor krijgt als het goed is de slaapkamer af vandaag. Dan moet hij nog 2 kamers en de overloop natuurlijk. Stukadoor is oke maar wel bijzonder te noemen. Maar oke... Na deze week zie ik hem niet meer
dinsdag 3 december 2013 om 17:15
Ik zie ook geen foto Splint.
En qua kou valt wel mee gelukkig. Eerst wordt het aanbouwtje gemaakt en daarna pas de buitendeur verplaatst.
De bouwvakkers hadden wel koude handen vandaag
Fijn van lagen verf Pilou.
Vertel eens wat er zo bijzonder is aan de stukadoor?
Vrijdagavond vieren we Sinterklaas. en ja ik weet wie MO heeft.
Ik had al gezorgd dat we elkaar niet hadden, is heel makkelijk in te voeren via lootjestrekken.nl
En qua kou valt wel mee gelukkig. Eerst wordt het aanbouwtje gemaakt en daarna pas de buitendeur verplaatst.
De bouwvakkers hadden wel koude handen vandaag
Fijn van lagen verf Pilou.
Vertel eens wat er zo bijzonder is aan de stukadoor?
Vrijdagavond vieren we Sinterklaas. en ja ik weet wie MO heeft.
Ik had al gezorgd dat we elkaar niet hadden, is heel makkelijk in te voeren via lootjestrekken.nl
dinsdag 3 december 2013 om 17:49
Stukadoor met een gouden tand, audi TT als bedrijfswagen en hij was, toen ik weg ging, met een dame aan het bellen en de flarden die ik opving gingen over 'jij hebt gewoon een goede beurt nodig' en 'ik heb een grote Jan hoor, je weet toch!' 'Waarom zeg je niet gewoon dat je ook van mij houdt?'
Dussuh....
Dussuh....
dinsdag 3 december 2013 om 20:57
Gelukkig is niet zo veel leuks op tv vanavond. Ik ga denk ik maar eens op tijd naar bed. Lijkt me een strak plan. Morgen weer fris en fruitig zijn voor therapie.
Alleen slapen zal wel wat hindernissen hebben. Ik word eigenlijk altijd wakker als K naar bed gaat. Van poes heb ik niet zo'n last eigenlijk. Zij krijgt nu 2 pillen per dag door haar eten. Zij houdt haar waffel wel 's nachts. Wat dat betreft werken de pillen goed. Hond is op zich ook niet zo'n probleem, alleen in het begin is het even wat lawaaiiger. De nagels op het laminaat vind ik het ergst. Tik tik tik...
En dan moet ik natuurlijk nog 2 keer per nacht naar de wc. Een hele nacht slapen heb ik al héél lang niet meer gedaan.
Ik heb nog geen foto gezien Splinter.
Fijn om te weten van je stucadoor dat ie eh groot geschapen is... Bijzondere man lijkt me het. Maar ja, als ie zijn werk maar goed doet toch?
Alleen slapen zal wel wat hindernissen hebben. Ik word eigenlijk altijd wakker als K naar bed gaat. Van poes heb ik niet zo'n last eigenlijk. Zij krijgt nu 2 pillen per dag door haar eten. Zij houdt haar waffel wel 's nachts. Wat dat betreft werken de pillen goed. Hond is op zich ook niet zo'n probleem, alleen in het begin is het even wat lawaaiiger. De nagels op het laminaat vind ik het ergst. Tik tik tik...
En dan moet ik natuurlijk nog 2 keer per nacht naar de wc. Een hele nacht slapen heb ik al héél lang niet meer gedaan.
Ik heb nog geen foto gezien Splinter.
Fijn om te weten van je stucadoor dat ie eh groot geschapen is... Bijzondere man lijkt me het. Maar ja, als ie zijn werk maar goed doet toch?
dinsdag 3 december 2013 om 22:59
Je zou de hond pantoffels aan moeten doen Ratje.
Brengt me op het volgende, hoe is het met Slof???
't Is hier trouwens berekoud -20 en een flinke wind. Gisteren een pleur sneeuw gevallen en door de wind ligt het in heuveltjes door de tuin heen. Mooi om te zien.
G is al va het weekend enorm verkouden dus lekker thuisgebleven.
Brengt me op het volgende, hoe is het met Slof???
't Is hier trouwens berekoud -20 en een flinke wind. Gisteren een pleur sneeuw gevallen en door de wind ligt het in heuveltjes door de tuin heen. Mooi om te zien.
G is al va het weekend enorm verkouden dus lekker thuisgebleven.
Optimist tot in de kist!
dinsdag 3 december 2013 om 23:50
Hoop dat je lekker slaapt Rat! Vervelend dat je zo vaak wakker wordt zeg. Man moest mij vanochtend om half 8 wakker maken, ik was compleet door de wekker heen geslapen en had ook niet gemerkt dat hij er uit ging en al gedoucht had.
Drink je 's avonds nog zo veel dan, dat je 2x moet plassen? Als ik er niet uit wil 's nachts, dan drink ik na 20u niks meer. Jij gaat natuurlijk al eerder slapen, dan zou je moeten kijken hoe het is als je na 19u niks meer drinkt. Ofzo.
Plou, dat klinkt goed, van de stukadoor de vorderingen in je huisje!
Ga nu even elders kijken en dan slapen. Morgen wel lekker thuis werken 's ochtends en 's middags naar een workshop in Amsterdam, samen met een oud-collega.