Het 30ste Tetter Topic!!
maandag 28 oktober 2013 om 20:52
donderdag 5 december 2013 om 11:06
Ik ga snel maar eens naar de stad. Kijken of ik eindelijk grijze laarsjes kan scoren.
Succes met niet-vezuipen, Rat!
Is iedereen al klaar voor de storm? Noodpakketten in huis enzo? Het is hier nog heel rustig buiten. Maar als het echt zo erg wordt als ze zeggen, dan heb ik nu al medelijden met al die Sinten en Pieten die vanavond op pad moeten....
Succes met niet-vezuipen, Rat!
Is iedereen al klaar voor de storm? Noodpakketten in huis enzo? Het is hier nog heel rustig buiten. Maar als het echt zo erg wordt als ze zeggen, dan heb ik nu al medelijden met al die Sinten en Pieten die vanavond op pad moeten....
donderdag 5 december 2013 om 15:54
donderdag 5 december 2013 om 16:43
2800 euro? Da's wel best heul veel Plou, daar kun je er ook 3 voor kopen. Is ie het waard?
Vloeren zijn mooi! Zeker die voor beneden is gaaf. En de lamp ook. Allemaal bij Nijhof?
Shirtje is van Street One, bij V&D gekocht. Op het kaartje stond 25 euro, maar de kassa zei 15.
Oeh, het is nu wel heel zwart buiten hier. En bliksem. Zoiets
Vloeren zijn mooi! Zeker die voor beneden is gaaf. En de lamp ook. Allemaal bij Nijhof?
Shirtje is van Street One, bij V&D gekocht. Op het kaartje stond 25 euro, maar de kassa zei 15.
Oeh, het is nu wel heel zwart buiten hier. En bliksem. Zoiets
donderdag 5 december 2013 om 16:46
He he, toch thuis gekomen ondanks storingen en heel langzaam rijdende trein. Nu ff niks na het hevige zwemmen van vandaag op het werk. Heb flink wat weggewerkt. Morgen nog even knallen en dan niks.
Lavendel is wel een mooie kleur he? Ik denk dat dat heel mooi staat bij dat nieuwe bed van je. Mooi bed. Stoer. Robuust.
Verder ook mooie dingen gekocht voor je nieuwe huissie. Bank is wel aan de prijs zeg.... poeh, dan moet ie wel heeeeel erg lekker zitten.
Splinter, lekker hoor zo'n vakantie!
Shirt is ook leuk.
Storm is hier aardig aan de gang. Ben wel blij dat ik een uur eerder weg ben gegaan want het plenst hier nu. Niks aan met die windvlagen er bij. Hond en K zijn nu in de polder....
Draadjesvlees staat op, strakjes hutspot eten!
Lavendel is wel een mooie kleur he? Ik denk dat dat heel mooi staat bij dat nieuwe bed van je. Mooi bed. Stoer. Robuust.
Verder ook mooie dingen gekocht voor je nieuwe huissie. Bank is wel aan de prijs zeg.... poeh, dan moet ie wel heeeeel erg lekker zitten.
Splinter, lekker hoor zo'n vakantie!
Shirt is ook leuk.
Storm is hier aardig aan de gang. Ben wel blij dat ik een uur eerder weg ben gegaan want het plenst hier nu. Niks aan met die windvlagen er bij. Hond en K zijn nu in de polder....
Draadjesvlees staat op, strakjes hutspot eten!
donderdag 5 december 2013 om 16:58