Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Je bent zo nodig nu, Ratje, ik denk dat je lichaam aangeeft dat het heel zwaar is maar desondanks zul je de kracht krijgen om er te zijn voor jezelf en voor degenen die je nodig hebben.

Ik moet zo naar de kliniek, ben erg benieuwd wat de neuro te zeggen heeft. Best spannend weer.
Optimist tot in de kist!
Spannend Fant, succes!
Mogguh

Rat ik hoop dat je bij je moeder bent nu en dat je het allemaal een beetje trekt.

Morgen gaan jullie paps begraven toch?

Ik denk veel aan je deze dagen, kippenvel (en niet de goede) als ik aan mezelf in die situatie denk.

Wordt verdorie steeds minder de ver-van-ons-bed-show naarmate we ouder worden.

Vanmorgen wakker geblaf door de hond+oppashond van de buren. Stomme dieren maar nog stommere buren die de honden gewoon om half 8 smorgens buiten doen en maar laten blaffen...zeker een half uur.

Echt tokkiegedrag vind ik dat.

Nu mijn haar in de verf en koffie drinken tot ik onder de douche kan ermee.
Ik ben helaas toch ziek geworden. Ben thuis gebleven. Heb mijn moeder gesproken gisteren. Morgen is de crematie. Daar moet ik heen.

Ik kan me voorstellen dat je je zo voelt Bieb. We komen idd op een leeftijd dat mensen wegvallen.

Niet leuk om wakker geblaft te worden op je vrije dag.
Balen dat je ziek bent geworden, maar beter om idd vandaag thuis te blijven, zodat je morgen misschien wat opgeknapt bent. Zal moeilijk genoeg worden
Das niet leuk Rat, was je niet liever bij je moeder thuis onder een dekentje met een ibuu?
Nee, ze wilde nog nieuwe kleren kopen voor de crematie dus ze was er niet (iig niet de hele dag). Ik baal er ook van hoor, ik doe ook vandaag nog kalm aan. Alleen hond uitlaten. Ik gooi er zo weer 2 pcm in.

Wat ik aan wil ligt klaar in de kast. Straks nog met K bespreken hoe laat we er uit gaan. Zal denk ik 4 uur 's ochtends zijn. Ik wil om 6 uur rijden zodat we de spits een beetje voor zijn.

Gisteren heeft ma ook wel gezegd dat het wel erg vroeg is. De broer van mijn vader moet uit Roozendaal (NB) komen. Man is ook al op leeftijd. Maar ja, nu niks meer aan te doen. Ze wilde er niet de hele dag tegen aan hikken. Snap ik ook wel. Het is al klote genoeg om te moeten doen.
Zo vroeg de crematie geeft jullie wel de rust om daarna bij elkaar te zijn en de tijd te nemen.

Ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben.

Ook al was/ben je niet altijd blij met je ouders, je hebt maar 1 vader en 1 moeder..
Daar ben ik het met je eens. Daarna thuis bij elkaar zijn. Verdriet delen.

En wat ik ook van mijn moeder vind verder, haar zo zien is vreselijk.
Rat

Kun je niet evt. vanavond al die kant op en dan in een hotelletje? Je hebt wel mazzel dat het morgen vrijdag is, dan is het doorgaans wat minder druk op de weg. Hoe laat is de crematie?

Ja, en het lijkt me heel moeilijk om je moeder zo te zien. Erg veel gemengde emoties. Wat je ook van iemand vindt, dit wil niemand meemaken.

Is je moeder een beetje zelfredzaam? Heeft ze haar eigen bezigheden, of komt ze straks echt alleen thuis te zitten? Als ik de foto's zie op fb, dan is het wel echt een beetje een dame-op-leeftijd hè?

Ik hoop dat het een mooi afscheid wordt morgen en dat jullie veel steun aan elkaar hebben. In gedachten ben ik er bij.

Bieb, dat heb ik ook hoor, dat ik me zit voor te stellen dat het om mijn eigen vader gaat. Ik moet er echt niet aan denken. De laatste tijd zijn er van best veel vrienden ouders overleden. Dan merk je inderdaad dat je in de verkeerde leeftijdscategorie terecht komt.

Irritant trouwens, van die hond. En die buren.

Ik heb er al een hele dag opzitten. Was al vroeg bij de tandarts, ze heeft een foto gemaakt en wilde er gelijk de grotere schroef in zetten. Maar ik was vergeten om de spullen daarvoor mee te nemen (dacht dat ik alleen voor de foto kwam). Dus nu ga ik vanmiddag nog een keer terug en dan zet ze me ertussen.

Daarna boodschappen gedaan, pakje weggebracht, bij de Hema nog een nachthemd gekocht, een bos van 50 ranonkels gekocht (voor maar 5,95!), gesport, gedoucht en nu aan het werk. En eten.

Gisteren meegespeeld in het 2e inval-orkest. Was leuk, goed orkest en leuke mensen. Heel wat beter dan dat orkest van maandag.

Jij vrij vandaag Bieb? Kleurtje al uit je haren?
Er zit een VanderValk redelijk in de buurt Rat, vanavond daar relaxen en dan morgen nog maar een kwartiertje rijden klinkt best goed.
Ohw.....

Nog veel te veel nachtjes voor ik naar Griekenland ga

En leuke katjes hébben ze op Lesbos

Hotel wil hij niet. Wist ik al maar heb het toch maar gevraagd. Zeurzak.
Lekker dan Rat. Mag jij je zieke lijf in het midden van de nacht uit bed sleuren omdat hij geen hotel wil. In deze situatie moet je lief zijn voor jezelf. Vind ik dan....
Ergo: het gaat nu even om jou en niet om hem. Dat bedoel ik te zeggen.
Bieb
Ik weet het. Maar hij heeft soms van die rare meningen of ideeën. In Hoogeveen kost een simpel kamertje maar 29 euro. In Assen is het 95 euro met ontbijt. Of we slapen bij mijn broer en schoonzus. Wil ie ook niet. Nee, we moeten en zullen om 4 uur ons nest uit om 6 uur (met een beetje mazzel, ik ken die treuzelkont) in de auto zitten. Soms, heel soms ben ik daar wel een beetje klaar mee. Dit is zo'n soms-moment.
Dat kan ik me helemaal voorstellen. :(

Rare mening mag, zo ken ik er ook eentje. Maar ik vind wel dat hij nu gewoon rekening moet houden met jou. Heel simpel.
quote:Splinter_ schreef op 06 maart 2014 @ 15:07:

Ergo: het gaat nu even om jou en niet om hem. Dat bedoel ik te zeggen.

Dát.

K kon mij mooi de boom in.
Schroef er nu in Splint? Geen pijn hopelijk?

En dan wanneer de kroon erop?

Mijn haar is best wel rood zegmaar..poeh. Wel mooi gelukkig.

En in dit durrep is dus gewoon geen pure kokosvet/olie te krijgen hé.

Nah
voor jou Rat.

Het is inderdaad gewoon kut en dan ook nog ziek, K die loopt te kutten....
quote:Biebeliee schreef op 06 maart 2014 @ 15:53:

Schroef er nu in Splint? Geen pijn hopelijk?

En dan wanneer de kroon erop?

Mijn haar is best wel rood zegmaar..poeh. Wel mooi gelukkig.

En in dit durrep is dus gewoon geen pure kokosvet/olie te krijgen hé.

Nah

Ja, schroef zit erin, niks geen pijn. En we hebben een afspraak staan voor de 27e om de kroon erop te zetten. Ze wil dat er nog iets wordt aangepast aan de kroon, dus het is niet helemaal zeker dat die dan al klaar is. Maar als ik pas een afspraak maak als de kroon klaar is (over 2-3 weken), ben ik weer zo 2 weken verder. Dus. Einde is in zicht!

Hebben jullie geen Jumbo in de buurt? Daar verkopen ze kokosolie.
Ach Ratje, wat enorm snert dat je nu ook nog ziek bent geworden. en dan nog het gedoe er omheen allemaal. Ik hoop dat het morgen allemaal goed verloopt, bah het zijn zulke rotdagen. Ik denk ook veel aan je, wij hebben al dit verdriet al achter de rug, ook dat voelt "raar". Het hoort inderdaad zo bij het ouder worden. Maakt het niet minder pijnlijk.

Optimist tot in de kist!
Joepie wat fijn Splint van je kroon/kies!! Jammer dan weer vn Griekenland

Gisteren bij de neuro, niet veel nieuws, drie kleine leasions erbij, that's it, nou ja en degene in mijn rug zit op een rotplek maar dat wist ik al.

Maaaaaaaar ik ga over 4 nachtjes naar Los Cabos!!!!! Whooooohoooooo. (dat moest ik even kwijt!)

Ik ben er helemaal klaar voor, haartjes netjes, nieuw badkini-ding, leuke zomerkleren, een leuke handtas (ik koop nooooooit tassen, dus uren zoeken want niks goed genoeg), zonnebrandspul, badlakens, enorme zonnebril, nou ja en nog wel wat meer fun stuff.

We vinden het allebei zo mega-spannend! We gaan vliegen, zonder de kids, naar de palmbomen

Gelukkig morgen nog een middagje hulplijnen, anders wordt ik gek
Optimist tot in de kist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven