Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Misschien eens proberen als ze klaar is met de pijnstillers die ze nu krijgt.
Het Viva forum is papaja.
Je zou voor een hond ook gewoon de pilletjes kunnen doen:

Alleen even goed naar de dosering kijken.

¤9,95 geloof ik.
Olijfje, heb je nostalgienet op je TV? Er is nu een uitzending van Van Kooten en De Bie, lol.

Tonks, sneu van hond.
Oh pillen is geen probleem.

Vind dit nu wel een beetje zelfdokteren en misschien heeft ze hier helemaal niks aan. Eerst maar eens kijken wat de osteopaat zegt
quote:NymphadoraTonks schreef op 16 maart 2014 @ 20:48:

Eerst maar eens kijken wat de osteopaat zegt

Tuulk

Osteopaat is alternatief dokteren trouwens
Op aanraden van de dierenarts ik heb het er niet zo op, maar dit schiet ook niet op.

Maar ze krijgt nu al pijnstillers en durf haar niet zomaar wat anders te geven.
Ik heb die nieuwe indeling van fb al een tijdje. Niks aan. Op oude laptop hele grote letters en nu op de nieuwe hele kleine.

Ma heb ik net gebeld en zoals verwacht mist ze hem heel erg, druk bezig met niks en alles. En vooral niet aan mij vragen hoe het met mij gaat.... ook dat had ik niet verwacht. Rare vrouw.

Hete douche en hangpak, check. Ik heb hoofdpijn en heb nu net een pcm ingenomen. Hopen dat ie snel werkt.

Morgen moet ik naar het Oogziekenhuis. Het is al weer 3 jaar geleden dat ik mijn ogen heb laten laseren. Nu terug voor de controle van de vlekken die toen gezien zijn. Ben benieuwd.
Spannend Rat. Je hebt toch nergens last van, qua ogen?

Sja, ik snap je moeder wel hoor. Die is natuurlijk heel erg op zichzelf gefocust, haar dagelijks leven is totaal veranderd. Het jouwe veel minder. Maar......hoe is het met jou?

Mijn soep was lekker. Goed gelukt. Ondanks het gebrek aan liefde erin en de overmaat aan irritatie.

Nu kunnen we er nog 4 dagen van eten volgens mij....
Ha, wat leuk om te lezen dat de oude dame het goed doet op die pilletjes, Bieb! En is ZM ook weer helemaal de ouwe?

Rat, het gedrag van jouw moeder zal wel nooit veranderen, maar misschien kun je er op den duur beter mee omgaan . En succes morgen bij het oogziekenhuis.

Haha Splint, volgens mij wil Sammi helemaal niet in jouw buurt plassen, maar moet hij wel omdat de bak daar staat en jij daar toevallig zit! En hij is natuurlijk hartstikke netjes opgevoed

Ik heb voor het eerst weer een paar uurtjes in het asiel gewerkt en dat was leuk!! Daarna even bij vriendin koffie gedronken en heb daar Esther O. ontmoet (tweede kamerlid PvdD). Was ook leuk.

Oh en ik heb sinds een uurtje de nieuwe lay-out van FB
quote:Biebeliee schreef op 16 maart 2014 @ 19:44:

Goffer!! ik ververs mijn FB pagina en ik heb die rottige nieuwe lay out Nou ja, ik ververs mijn Viva pagina en Fants plaatje van Kat in de Sneeuw is foetsie, en daarvoor stond 'ie er nog gewoon tssss
Klinkt leuk Slof, jouw dag! En spannend, een echte politica. Heb je haar handtekening gevraagd?

Poes in de sneeuw zie ik nog steeds, maar ik word inmiddels een beetje huiverig om naar fb te gaan...... is het echt zo erg?

Overigens mag de sneeuwpoes bijna wel weer vervangen worden, maar we zitten nog lang niet aan de 3000 posts. Wat je trouwens niet meer hier bovenaan het topic kunt zien. ??
Nee, dat bedoel ik. Sneeuwpoes is hier sinds klein uurtje van het scherm verdwenen. Maar jij ziet 'm nog wel, maar niet meer bovenaan het topic? Daar zag ik 'm dus wel. Waar zie jij 'm dan? Ik niet meer snappen

Ik vind nieuwe lay-out van FB meevallen, hoor, niks engs.

Oh ja, handtekening, niet eens aan gedacht , maar vind dat eigenlijk ook een beetje mwah om te vragen. Ik was juist heel stoer en cool: zo van: hé hallo E. blablabla alsof ik ze elke dag tegenkom
Ik ga naar bed. Slaap lekker allemaal
Het aantal posten is niet meer te zien Slof.

De foto wel.
1963 btw
Jaaaa, ga jij maar slapen Slof. Het is een beetje stoffig in je bovenkamer inmiddels.

Dus: wat Bieb zegt.

Sammi kwam denk ik toch voor de leuk even plassen hoor. Het is niet zo dat hij met samengeknepen billen kwam aangestrompeld om vervolgens een ferme sloot te lozen. Het was echt een gezelligheidsplasje.
haha een gezelligheidsplasje, wat lief!

Daarom plast Koos zeker af en toe op bed . Ik zie dat helemaal verkeerd, das dus voor de gezelligheid!

En plaatje sneeuwkat is ook weer terug, nou ja
Bezoekje aan Oogziekenhuis viel mee. Oogtest gehad en dat was nog steeds goed. Oogdruk ook. Om te kijken of er een afvoerbuisje in mijn ogen nog goed is moet ik terug komen. Maar daar moet ik kleine pupillen voor hebben dus moet ik binnenkort terug komen. Viel al met al heel erg mee. Alleen die grote pupillen is lastig.
Mogguh

Pupillen alweer normaal Rat?

Ik heb ook wel eens die onderzoeken gehad en dat kijkt reuze lastig, ook het licht doet dan pijn aan je ogen.
Gelukkig wel. Na het laseren heb ik echt 3 dagen als een junk er bij gelopen. Het licht was idd irritant. Ik heb gelukkig altijd een zonnebril bij me dus die maar op gezet.

Verder nergens last van.
Bieb, loop je weer het VF in te palmen met je foto van Bieb?

Ik zag alleen de laatste reactie van dat topic en ik WIST gewoon dat jij je foto had gespamd.

Hij blijft geweldig, die foto.
Haha.. ja zodra de gelegenheid zich voor doet
Ik moet Morgana ook maar weer eens in bad doen. Ze riekt een beetje.

Rustig tetterdagje gisteren.

Fant, heb je nog mooie vakantieverhalen? Alles goed gegaan qua lijf?
Ola!!

Wow, dat was super, een week in de zon, totaal niks doen, lekker afkoelen in het zwembad, 7 dagen geen koude voeten

Het hotel was prachtig aangelegd met 3 vleugels allemaal met zwembad. Wij zaten in de rustige vleugel en hadden prachtig uitzicht op de zee. We zijn twee keer het dorpje in geweest en dat was alles Heel gek hoor om zomaar ineens in de warmte te zitten, lekker buiten gegeten, ik ben nauwelijks binnen geweest, lekker buiten op het terrasje zitten lezen, heerlijk. Jammer wel dat ik op de laatste dag toch nog mijn grote gevreesde vijand heb gezien, een enorme grote dikke spin. Gelukkig op de laatste dag anders had ik wrsch nooit lekker op ons terrasje durven te zitten.

Helaas wel erg veel pijn en ik val te pas en te onpas in slaap, heel vervelend. Jammer de bammer.
Optimist tot in de kist!
Fant, je foto's zagen er echt fantastisch uit. Ik was helemaal niet jaloers ofzo hoor. Fijn dat spin tot de laatste dag gewacht heeft, maar wel balen van de pijn en slaperigheid.

Hoe was het om een weekje echt met z'n tweetjes te zijn?

Ik heb weeeeeeekend!!!

Vandaag gewerkt (onzinnig plan, met deze mooie dag ) en nu dus klaar voor deze week. Althans, als ik mijn rapportje af heb, wat nu voor me ligt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven