hoe heet zo'n kast

12-08-2012 16:10 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben in zes weken toch de zolder nog leeg gekregen.

Nu zoek ik van die textiel-stoffen kasten waar je de zomer/winterkleding in kan hangen... maar hoe heten ze ?

Het kan ook van plastic gemaakt zijn. in het midden zit een rits en een buizenframe. Wie weet hoe dit heet ?

en bedankt alvast.
Kledingrek met hoes?

Ik had er zo een van de Leenbakker. Hing na 1 maand zo scheef dat het onbruikbaar werd. Dus investeer misschien in een van meer dan 20 euro. Hoe minder losse onderdelen hoe beter

:-)

Gevonden: Ik had deze, maar in aanbieding. Deze raad ik dus niet aan.
Stoffen kledingkast (kijk maar naar de hits op google). Voor 70 euro heb je een stevige. 20 euro moet je echt niet uitgeven, dat is zonde van je geld, want voordat het seizoen voorbij is kun je al naar een nieuwe oplossing zoeken
Inderdaad, die dingen kunnen niet veel hebben en van de 2 die ik heb gehad was de rits ook binnen de kortste keren stuk.

Ga bij de Ikea ofzo een gewone houten kledingkast halen voor weinig, daar heb je veel langer wat aan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Heb er ook ooit zo een gehad, enkel een hanger met hoes over, die deed het wel goed. Kwam denk ik van Blokker.

Bij ikea kun je een kledingrek kopen voor 8 euro en dan dit erin hangen.

Bedankt, dan ga ik toch maar naar de bouwmarkt.

Van hout een frame maken (het is er niet zo hoog) en dan naai ik er zelf wel een hoes omheen. (foto komt in de winter)

zoiets?
Campingkast?
Dat kledingrek van Ikea is prima weet ik uit ervaring! Losse hangers erin evt. met aparte hoezen.
Dat kledingrek van Ikea is prima weet ik uit ervaring! Losse hangers erin evt. met aparte hoezen.
Als ze ze nog bij Ikea verkopen, dan heb je de beste prijs/kwaliteit verhouding. Ik heb er één 6 jaar gehad en die was niet kapot te krijgen zelfs toen ik het probeerde. Dus ga daar eens kijken.
Ik ken dat onder de naam mottenkast
Campingkast
Ik ken het vooral voor het camperen. Campingwinkels verkopen ze in alle soorten en maten en marktplaats zal ook wel wat 2e handsjes hebben. Wacht, ik zal effe kijken of ik 123 iets kan vinden...

*wordt vervolgd
Nou, voila, zo simpel is het, MP dus

campingkast op marktplaats
Ik ga eerst wel even bij ikea kijken. (bieden vanaf 70 euro.. tjonge)

Bedankt voor de frisse blik..
Tja, ik heb de eerste de beste gepakt van MP. Maar er zijn er genoeg die minder vragen. En hangt natuurlijk ook van de nieuwprijs af wat mensen er weer voor terug willen. Een kast die dertig gekost heeft, zal geen bieden vanaf 70 euro advertentie opleveren.

Dus zoekt en gij zult vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven