Hoeveel kostte jouw bed?
zondag 1 oktober 2017 om 15:08
Wij hebben net een nieuw bed gekocht, een tweepersoons elektrische boxspring met alles erop en eraan. Totaal waren we kwijt (inc. kussens á 100 euro per stuk, dekbedhoes etc.) 3300 euro. Ik heb dit graag over voor een goede nachtrust. Maar nu zeiden een aantal mensen om ons heen dat ze nooit zoveel geld zouden uitgeven aan een bed. Vervolgens lopen ze wel met de nieuwste iPhone rond
Dus, mijn vraag: Hoeveel heeft jouw bed gekost?

Dus, mijn vraag: Hoeveel heeft jouw bed gekost?
dinsdag 3 oktober 2017 om 20:23
Thanks voor je reactie, MaryCrowly.MaryCrawley schreef: ↑03-10-2017 12:04@suzy: heel veel en lang proefliggen. Op allerlei verschillende bedden. Ik vond allerlei matrassen 'wel oke' maar toen ik op dé combinatie ging liggen was dat meteen goddelijk en de keus ook duidelijk. Dat is in ons geval pocketveer met latex topper (maar misschien vind jij iets anders fijn, daarom proberen proberen proberen).
Wij hebben overigens eigen matrassen met 1 topper, dus geen naden. Heeft ook heel goed geholpen tegen rugklachten overigens. Dat was de reden dat we naar een nieuw bed gingen en inderdaad, als sneeuw voor de zon verdwenen.
Heb vanmiddag ff ergens rondgekeken en proefgelegen en goede info gehad waarop te letten.
Kwam idd (weer) op een pullman pocketveermatras uit (die apart verpakt zijn in hoesjes) met latexlaag (en wol & zijde) bovenop.
Alleen issie 24 cm dik en huidige matras 17 of 18 cm, dus dat gaat niet als ik er maar 1 vervang..
Hadden ook soortgelijke matras van eoa ander (Engels) merk en die vond ik net zo lekker liggen en lijkt op huidige die ik nu heb, maar dan zachter en die zou wel kunnen qua hoogte (die pocketveren zijn minder hoog en wel een laag latex). En dan moet er sowieso een (goede) topper bij ivm het 2 losse matrassen zijn dan (met ritsen verkopen ze niet meer blijkbaar, tis nu dekmatrassen om te overbruggen).
Ik lig er voornamelijk alleen op, dus vind het niet zo nodig de andere matras ook te vervangen, 1 nieuwe is al zo rond de € 650/700.
Ga nog wel ff verder kijken, maar het wordt idd sowieso een pocket met latexlaag.
Fijn te horen dat bij jullie de rugklachten verdwenen zijn!

Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:19