hond en nicotine

07-09-2013 19:04 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
we zijn op vakantie geweest en op het laatste moment hoorden we dat ons hondje niet mee mocht

we hebben haar toen bij een familielid gebracht die rookt binnen

heeft iemand enig idee of hondlief daar nu nog last van hebben?

ze heeft nl de hele dag niet gegeten en is lusteloos
Wellicht is de hond nog kwaad/beledigd dat jullie hem niet hebben meegenomen tijdens de vakantie .

Tijdens de vakantie heeft de hond ook bijna niet gegeten?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 september 2013 @ 19:07:

Wellicht is de hond nog kwaad/beledigd dat jullie hem niet hebben meegenomen tijdens de vakantie .

Denk het ook!
Een collega van mij heeft een hond, toen hij en zijn vrouw nog rookten zat het beest altijd in de gang. Pas toen ze gestopt waren kwam hij in de huiskamer liggen, schijnbaar had hij er last van dus.
Tuurlijk heeft de hond er last van. Die rookt net zo goed mee.
Ow jee! Dadelijk heeft hij longkanker omdat jullie zo nodig op vakantie moesten!
Dat zal wel meevallen, maar ik kan me voorstellen dat de hond er misselijk van wordt en dus slecht eet.
Een hond heeft een super goed reukorgaan dus ik kan me voorstellen dat de hond er last van heeft. Zeker als deze dat niet gewend is. De hond zal jullie waarschijnlijk gemist hebben. Het komt wel weer goed denk ik.
anoniem_184043 wijzigde dit bericht op 07-09-2013 19:51
Reden: foutje
% gewijzigd
Let the sun shine
Kan van alles zijn. Ik denk wel dat meeroken voor een hond evenmin goed is als voor mensen. Maar ik heb als kind veel meegeroken, en de hond dus ook.

Ik weet niet of die mensen vrij intensief gerookt hebben. Dat deden mijn ouders wel. Maar goed ik leef nog. De hond niet meer. Maar die is wel 16 geworden.

Kan ook zijn dat de hond beledigd is. Dieren kunnen beledigd zijn als je een tijd weggeweest bent.
Die is aan het afkicken
De hond rookt mee en de teer gaat op de vacht zitten. Hierdoor krijgt de hond teer binnen als hij of zij zichzelf likt.

Huisdieren hebben daarom bij rokers een verhoogde kans op kanker en andere aandoeningen.
bedankt voor jullie reacties!

ik heb haar thuis gelijk gewassen dus veel nicotine/teer zal er niet meer in haar vacht zitten

beledigd en afkicken zou heel goed kunnen

ik doe het nooit meer, zonder hond op vakantie

voelde en voel me zo schuldig

er word behoorlijk wat weg gepaft daar ,

eigenlijk aan een stuk door
En van alles wat je zou kunnen bedenken (beledigd bijvoorbeeld) denk jij dat het door roken komt? Hoe bedenk je het....
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
http://www.licg.nl/448/ni ... schaad-door-meeroken.html
Is dat beest niet gewoon beledigd? Heb het zelf meegemaakt met katten. Kwam na drie weken vakantie terug en zodra ze de deur open hoorde gaan vlogen ze de trap af. Totdat ze halverwege zagen dat ik het was, toen vlogen ze weer naar boven.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:matroesjka_ schreef op 07 september 2013 @ 20:00:

Die is aan het afkicken Net als jij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven