hond en nicotine
zaterdag 7 september 2013 om 19:04
zaterdag 7 september 2013 om 19:07
zaterdag 7 september 2013 om 19:49
Een hond heeft een super goed reukorgaan dus ik kan me voorstellen dat de hond er last van heeft. Zeker als deze dat niet gewend is. De hond zal jullie waarschijnlijk gemist hebben. Het komt wel weer goed denk ik.
anoniem_184043 wijzigde dit bericht op 07-09-2013 19:51
Reden: foutje
Reden: foutje
% gewijzigd
Let the sun shine
zaterdag 7 september 2013 om 19:55
Kan van alles zijn. Ik denk wel dat meeroken voor een hond evenmin goed is als voor mensen. Maar ik heb als kind veel meegeroken, en de hond dus ook.
Ik weet niet of die mensen vrij intensief gerookt hebben. Dat deden mijn ouders wel. Maar goed ik leef nog. De hond niet meer. Maar die is wel 16 geworden.
Kan ook zijn dat de hond beledigd is. Dieren kunnen beledigd zijn als je een tijd weggeweest bent.
Ik weet niet of die mensen vrij intensief gerookt hebben. Dat deden mijn ouders wel. Maar goed ik leef nog. De hond niet meer. Maar die is wel 16 geworden.
Kan ook zijn dat de hond beledigd is. Dieren kunnen beledigd zijn als je een tijd weggeweest bent.
zaterdag 7 september 2013 om 20:12
bedankt voor jullie reacties!
ik heb haar thuis gelijk gewassen dus veel nicotine/teer zal er niet meer in haar vacht zitten
beledigd en afkicken zou heel goed kunnen
ik doe het nooit meer, zonder hond op vakantie
voelde en voel me zo schuldig
er word behoorlijk wat weg gepaft daar ,
eigenlijk aan een stuk door
ik heb haar thuis gelijk gewassen dus veel nicotine/teer zal er niet meer in haar vacht zitten
beledigd en afkicken zou heel goed kunnen
ik doe het nooit meer, zonder hond op vakantie
voelde en voel me zo schuldig
er word behoorlijk wat weg gepaft daar ,
eigenlijk aan een stuk door
zaterdag 7 september 2013 om 20:41
http://www.licg.nl/448/ni ... schaad-door-meeroken.html
zaterdag 7 september 2013 om 21:56