Hond

09-07-2019 12:41 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij, gezin met 2 kinderen van rond de 10 jaar, zouden graag een hond willen. So far so good. We willen geen puppy (die is ons te druk) maar het liefst een labrador retriever achtige hond, mixje is prima, die in huis niks stuk maakt en 6-8 uur alleen thuis kan zijn. Als ik bij het asiel kijk kom ik alleen vechthondachtigen tegen (staffords enzo), op internet veel pups. Wel zie ik organisaties die honden uit Spanje, Griekenland etc. halen. Iemand ervaring met zulke honden? Of iets waar ik nog niet aan gedacht heb? Idee is dat het een maatje voor het gezin is.
Die chihuahua’s zullen in ieder geval niet zo snel je meubels slopen. Een labrador die zich kapot verveelt kan een stuk meer schade aanrichten.
Alle reacties Link kopieren
rascalles schreef:
11-07-2019 07:44
Twee omdat ze dan lekker gezellig met zn tweetjes de hele dag onvermaakt thuis zitten ,tuurlijk :@@:
Lezen is moeilijk blijkbaar.
Nee dan hebben ze elkaar dus.
En ze kunnen bij ons gewoon de tuin in, maar ze liggen gewoon te slapen hoor heel de dag. Dus zo verveeld zijn ze dus niet.
Ze zijn ook al wat ouder, dat scheelt wel.

En de meeste mensen werken gewoon hoor overdag, dus dan zou je geen dieren mogen hebben.

En al die zwerfhonden dan? Die hebben helemaal niks of niemand.
Die van ons hebben het echt gewoon goed.
Alle reacties Link kopieren
mano28 schreef:
11-07-2019 14:33
Lezen is moeilijk blijkbaar.
Nee dan hebben ze elkaar dus.
En ze kunnen bij ons gewoon de tuin in, maar ze liggen gewoon te slapen hoor heel de dag. Dus zo verveeld zijn ze dus niet.
Ze zijn ook al wat ouder, dat scheelt wel.

En de meeste mensen werken gewoon hoor overdag, dus dan zou je geen dieren mogen hebben.

En al die zwerfhonden dan? Die hebben helemaal niks of niemand.
Die van ons hebben het echt gewoon goed.
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Het is een kat geworden. 1 jaar oud, uit het asiel gehaald en een enorme knuffelkont. Ontzettend blij mee.
ekeim schreef:
09-09-2019 22:12
Het is een kat geworden. 1 jaar oud, uit het asiel gehaald en een enorme knuffelkont. Ontzettend blij mee.
Goede keuze :)
Alle reacties Link kopieren
ekeim schreef:
09-09-2019 22:12
Het is een kat geworden. 1 jaar oud, uit het asiel gehaald en een enorme knuffelkont. Ontzettend blij mee.
Verstandige keuze! Veel plezier ermee!
#doeslief
Leuk! Ik denk inderdaad een betere keuze dan een hond. Heel veel plezier ermee en ervan :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven