Inrichting, wat vind jij afschuwelijk?

03-09-2020 12:42 2908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door het topic over bordjes met spreuken werd ik toch wel benieuwd.

Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen

Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.

Ik:

er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.

En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.

Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love

Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen

En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
2 k abonnees, hoe kan dat!
VGM1980 schreef:
12-09-2020 12:25
Echt he....
Annapicobella schreef:
12-09-2020 12:18
Een voorbeeld van een inrichting waar ik niet van hou:

https://www.youtube.com/watch?v=zK_1JfQlM0c. Inrichting te zien rond 6.42.
Dat is exact het interieur wat ik in mijn hoofd heb als ik denk aan een lelijk interieur. Alles. De stoelen, de banken, de kasten en de kleur hout van de kasten. En het is heel gek, maar ik word daar dus zelfs een beetje misselijk van. Ik herinner me nog zo goed dat ik als puber op bezoek ging bij een vriendin thuis en die hadden exact zo’n interieur en vader rookte sigaren in de woonkamer. Die geur ruik ik als ik zulk hout zie nu, zo’n bruine kamer, dit interieur.
Elizabethie schreef:
12-09-2020 12:43
Echt he....
ramptoerisme
Waar ik het ook niet zo op heb is een opgezet dier in de kamer en koekoeks klokken.
Ik vind een koekoeksklok wel leuk, zeker als dat dan een erfstuk is. En dan lekker midden in je modern ingerichte woonkamer hangen ofzo :D
koekoeksklok vind ik ook leuk, maar meer denk ik uit jeugdsentiment omdat mijn oma er 1 had. Ik zou m in de gang ophangen (net als mijn oma) omdat ik anders gestoord wordt van dat gekoekoek.
Oef. Die vlog vind ik best heftig.

Wat vinden jullie van deze schommelstoel? Ik vind de kleur prachtig. Voor op de babykamer. (Ben nog niet eens zwanger haha, maar ik hoop het wel te zijn/worden)
Afbeelding
-
VGM1980 schreef:
12-09-2020 12:25

:rofl: ...echt ja....het lijkt inderdaad Koefnoen wel.
Phloxx schreef:
12-09-2020 17:30
Oef. Die vlog vind ik best heftig.

Wat vinden jullie van deze schommelstoel? Ik vind de kleur prachtig. Voor op de babykamer. (Ben nog niet eens zwanger haha, maar ik hoop het wel te zijn/worden)
Afbeelding
Heel mooi en erg fris in combinatie met wit.
Schommelstoel is niet mijn smaak, oogt goedkoop en lomp en 1 en al schuimkussen.
Weet je wat ik echt lillik vind? Alles van Eric Kuster. Zo intens ordinair en kamper. DAt is echt 'design' voor voetballers of voor van die reality sterren die per ongeluk te veel geld hebben gekregen met niks doen. IEUW!!
Ik vind het echt domme design. Dus inrichting voor domme mensen.
Liara schreef:
12-09-2020 16:57
Ik vind een koekoeksklok wel leuk, zeker als dat dan een erfstuk is. En dan lekker midden in je modern ingerichte woonkamer hangen ofzo :D
Hahahaha JA. Ik heb dus precies dit!!!
Annapicobella schreef:
12-09-2020 12:18
Een voorbeeld van een inrichting waar ik niet van hou:

https://www.youtube.com/watch?v=zK_1JfQlM0c. Inrichting te zien rond 6.42.
Ik ken vele mensen met zo'n interieur maar niemand van deze mensen denkt 'goh laat ik daar nou eens een filmpje van maken want ik ben er zo trots op'.
Mijn moeder heeft zoiets bijvoorbeeld maar die koopt niks, die krijgt van alles. Ze vindt het allemaal heel leuk omdat ze blij is dat er aan haar gedacht is en ze geen geld hoeft uit te geven. En ze heeft er niet echt genoeg interesse in om er keuzes in te maken dus ze vindt het fijn dat ze zo aan spullen komt.
Maar er trots in rondleiden vind ik wel wat bizar.
En dan niet eens opruimen.
Het-groepje schreef:
12-09-2020 18:07
Ik ken vele mensen met zo'n interieur maar niemand van deze mensen denkt 'goh laat ik daar nou eens een filmpje van maken want ik ben er zo trots op'.
Mijn moeder heeft zoiets bijvoorbeeld maar die koopt niks, die krijgt van alles. Ze vindt het allemaal heel leuk omdat ze blij is dat er aan haar gedacht is en ze geen geld hoeft uit te geven. En ze heeft er niet echt genoeg interesse in om er keuzes in te maken dus ze vindt het fijn dat ze zo aan spullen komt.
Maar er trots in rondleiden vind ik wel wat bizar.
En dan niet eens opruimen.

vooral dat inderdaad,
Net als haar pyjama, veel vrouwen van haar leeftijd dragen zulke pyjama's alleen laten we dat niet trots op youtube zien.
@Phloxx: ik vind die schommelstoel hartstikke leuk!
VGM1980 schreef:
12-09-2020 18:11
vooral dat inderdaad,
Net als haar pyjama, veel vrouwen van haar leeftijd dragen zulke pyjama's alleen laten we dat niet trots op youtube zien.

Ik snap de hele vlog niet. Waar ging het nu eigenlijk over? Die vrouw vind zichzelf enorm boeiend blijkbaar.
herfstappeltaart schreef:
12-09-2020 18:23
@Phloxx: ik vind die schommelstoel hartstikke leuk!
Ik ook, lijkt me super chill
Het interieur van Vraag het Suus is zeker niet mijn ding. Maar good for her dat ze gewoon make-up loos en met natte haren gewoon die vlog ineen zet. Misschien dat ze daarom 2K subs heeft. Eens wat anders dan de zoveelste duckface met haar boudoirinterieur.
lemoos2 schreef:
12-09-2020 19:39
Het interieur van Vraag het Suus is zeker niet mijn ding. Maar good for her dat ze gewoon make-up loos en met natte haren gewoon die vlog ineen zet. Misschien dat ze daarom 2K subs heeft. Eens wat anders dan de zoveelste duckface met haar boudoirinterieur.

Dat is waar maar ik vond vooral de inhoud zo oninteressant.
herfstappeltaart schreef:
12-09-2020 19:40
Dat is waar maar ik vond vooral de inhoud zo oninteressant.
Ja maar dat heb ik bij al die vloggers :$
lemoos2 schreef:
12-09-2020 19:41
Ja maar dat heb ik bij al die vloggers :$

Ik ook. Dat zal het zijn ;)
Ik vind het wel leuk, iemand die gewoon blij is met haar Kwantumbank en Leenbakkerschilderij. Niks mis mee, ben ik ook.
Het verbinden van intelligentie aan meubelstijl vind ik dan weer wat jammer, maar dat zal zijn omdat ik een Koekoeksklok heb.
Koekoeksklokken horen in het Zwarte Woud :-D
Betty_Slocombe schreef:
12-09-2020 19:50
Ik vind het wel leuk, iemand die gewoon blij is met haar Kwantumbank en Leenbakkerschilderij. Niks mis mee, ben ik ook.
Het verbinden van intelligentie aan meubelstijl vind ik dan weer wat jammer, maar dat zal zijn omdat ik een Koekoeksklok heb.
Niet erop in gaan, dat houdt dit topic gezellig.

Geen koekoeksklok, wel een klok met poppetjes; al sinds ik me kan heugen ben ik geobsedeerd met de honden/schapenklok van tiktak
Afbeelding
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven