Inrichting, wat vind jij afschuwelijk?

03-09-2020 12:42 2908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door het topic over bordjes met spreuken werd ik toch wel benieuwd.

Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen

Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.

Ik:

er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.

En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.

Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love

Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen

En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Liara schreef:
09-09-2020 13:57
Ik heb nu ook een bank en 2 fauteuils. Maar met twee pubers die op de bank willen hangen zijn twee banken wel fijn :biggrin:

Aha dat verandert de zaak haha. Mijn pubers zijn ingeruild voor een kleinkind ;)
Ahw...een kleinkind lijkt me zo leuk!! Later hoor...nog niet
Ik rij zo s naar de kringloopwinkel, 's kijken wat ze daar hebben. Vind ik sowieso altijd leuk om even rond te neuzen.
Liara schreef:
09-09-2020 13:59
Ahw...een kleinkind lijkt me zo leuk!! Later hoor...nog niet
Kleinkinderen zijn geweldig!
Maar ik snap je "probleem" met 2 bankhangers. Misschien moet je voor nu dan maar voor het meest praktische gaan.
En neuzen bij de kringloop winkels is ook een hobby van mij!
Liara schreef:
09-09-2020 14:00
Ik rij zo s naar de kringloopwinkel, 's kijken wat ze daar hebben. Vind ik sowieso altijd leuk om even rond te neuzen.

Veel plezier! Ik kijk daar tegenwoordig wel voor speelgoed voor kleinkind als ik hier op hem pas. Ze hebben dan leuk speelgoed voor een habbekrats bij mij thuis en je kan nog eens wisselen.
als het 2 verschillende kleuren zijn maakt niet uit, ik zou wel zelfde model doen.

Hier ook 2 banken, want wordt hier ook graag gehangen.
Als ik geen kinderen had, of ze gaan het huis uit (wat nog minimaal 15 jaar duurt) dan zou ik 1 grote bank nemen en eventueel 1 losse stoel.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
herfstappeltaart schreef:
09-09-2020 14:22
Veel plezier! Ik kijk daar tegenwoordig wel voor speelgoed voor kleinkind als ik hier op hem pas. Ze hebben dan leuk speelgoed voor een habbekrats bij mij thuis en je kan nog eens wisselen.
Haha dat doe ik ook! En boekjes en spelletjes!
Elizabethie schreef:
09-09-2020 14:25
Haha dat doe ik ook! En boekjes en spelletjes!

Leuk hè :) . En lekker betaalbaar vooral :biggrin:
Cateautje schreef:
09-09-2020 11:32
Ik heb net definitief afscheid genomen van het vloerkleed. Heb het nog net niet springend en met beide armen maaiend uitgezwaaid. Het is wel kaal nu, maar dat. zorgt ervoor dat ik extra blij zal zijn met mijn nieuwe kleed.
Zeker waar! Ben benieuwd hoe die staat!

@Elizabethie, prachtig schilderij!
@Liara, 2 verschillende banken kan best zolang ze matchen qua model of kleur.
-
Liara schreef:
09-09-2020 14:00
Bind jezelf niet teveel in vooropgestelde ideeën van wat mag en kan of niet. Een hypermoderne bank in combi met een bank in de stijl van Lodewijk de zoveelste, lijkt me geweldig.
Ik vind 2 verschillende banken ook prima kunnen, gaaf juist!
En helemaal in contrasten een klassieke lederen met een moderne van stof of zoiets.
We hebben de reproductie opgehaald en opgehangen. Zo gaaf!
Elizabethie schreef:
09-09-2020 16:55
We hebben de reproductie opgehaald en opgehangen. Zo gaaf!
Leuk ! Ik vind hem ook prachtig ♡
mafalda schreef:
09-09-2020 17:20
Leuk ! Ik vind hem ook prachtig ♡
Stuurde net een foto ervan naar mn dochter. Die wilde zich er maar liever niet over uitlaten. :rofl:
Gelukkig verschillen smaken!
Ik vind 'm geweldig Elizabethie :heart:
Liara schreef:
09-09-2020 13:44
Is het erg afschuwelijk als je twee verschillende banken in je huiskamer zet?
Ik vind van niet.
Zoooo, dat was even een paar pagina's bijlezen! Vandaag een online schooldag gehad.
Mafalda, wat heb jij een gezellig en vooral kleurrijk huis, ik hou d'r van.
Phloxx, jouw huis in aanbouw klinkt nu al fantastisch...ben heel benieuwd hoe dat gaat worden.
En wat badkamers in oude huizen betreft; wij hebben een mix gemaakt van nieuwerwets comfort en een mooie oude kast met marmer blad en bijpassende spiegel. Ik heb foto's, moet ik even kijken in mijn bestanden en die door postimg. halen. momentje.
okee, gevonden:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Onder het raam zit een schelpenmozaiekje dat ik er eigenhandig in heb gefreubeld. De kast met spiegel komt van marktplaats, we hebben m zelf omgebouwd voor de afvoer en de wasbak.
Mooi, heel leuk dat schelpenrandje. Mooie kast ook.
Leuke spullen heb je Tuingravin.
Dank je Renske! Man en ik hebben het samen allemaal voor elkaar gemaakt, en we zijn ook best trots op het eindresultaat. Was maanden werk, en we hadden een nooddouche in de garage. Elke dag weer een beetje geklust, wat een werk als dat niet je dagelijkse ding is.
Phloxx schreef:
09-09-2020 09:01
Helaas momenteel ook een trend.
Ik volg een account dat fixer-uppers in NL van Funda plukt. Echt om te janken.
Overal een whitewash visgraat, staalglazen deuren, zwarte keuken met betonnen aanrecht.
Alle glasinlood/schouwen/balken etc eruit. Mijn huizenhart huilt.

Ik vind weinig echt lelijk (elke stijl kan goed uitgevoerd worden) maar dit vind ik ECHT lelijk omdat het zo godsgruwelijk onpersoonlijk en eenheidsworst is.

Afbeelding
Afbeelding
Een vriendin van mij heeft ook zo'n inrichting. Ik vind het mooi om te zien, maar te onpersoonlijk om in te wonen.
Ik zie er niets van warmte in.
Liara schreef:
09-09-2020 13:44
Is het erg afschuwelijk als je twee verschillende banken in je huiskamer zet?
Ik vind het leuk.
Wat een mooie badkamer Tuingravin! Zoiets vind je niet bij de baderieën!
Helemaal tof Tuingravin!!!

Ik hou van een eigen draai aan een inrichting geven dus niet de standaard.

Het antieke kastje had ik precies zo als commode voor de kinderen, leuk om hem te gebruiken in de badkamer ♡♡♡

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven