Is dit heel onverstandig?
donderdag 28 juni 2018 om 16:25
De zoon van mijn bejaarde buurvrouw is momenteel het onkruid van haar betegelde voortuintje aan het verwijderen met een gasbrander. Mij lijkt dat een slecht plan, gezien de droogte en het feit dat hij angstig dicht in de buurt komt van mijn rhododendron die op de erfgrens staat.
Zouden jullie hier op voorhand iets van zeggen, dus voor je huis in de fik vliegt. Ik vind het achterlijk gedrag, maar misschien is het wel een hele normale manier van schoffelen.
Zouden jullie hier op voorhand iets van zeggen, dus voor je huis in de fik vliegt. Ik vind het achterlijk gedrag, maar misschien is het wel een hele normale manier van schoffelen.
donderdag 28 juni 2018 om 16:28
Of die emmer water over die zoon heen gooien.
donderdag 28 juni 2018 om 16:31
Laat dat dan wel even iemand filmen
donderdag 28 juni 2018 om 16:41
donderdag 28 juni 2018 om 16:41
donderdag 28 juni 2018 om 16:54
Waarom niet? Met een mesje is duurzamer, maar een emmer azijn is slechter, om over round-up maar helemaal niet te spreken.
Als ik er over nadenk lijkt het me juist bijzonder duurzaam. Of is mijn denkraam te klein?
donderdag 28 juni 2018 om 16:56
Maar glyfosaat is beter voor het milieu dan azijn. En een gasbrander is al helemaal niet goed voor het milieu.ninanoname schreef: ↑28-06-2018 16:54Waarom niet? Met een mesje is duurzamer, maar een emmer azijn is slechter, om over round-up maar helemaal niet te spreken.
Als ik er over nadenk lijkt het me juist bijzonder duurzaam. Of is mijn denkraam te klein?
donderdag 28 juni 2018 om 17:10
Maar da's niet erg toch?
Ik wist trouwens niet dat azijn slechter is dan round-up. Echt joh? Ik gebruik het allebei niet, daar niet van.
Ik vind dat groen tussen de tegels van het tuinpad altijd wel gezellig staan. Helaas denkt mijn schoonvader daar anders over. Die lieverd was pas de hele middag in de brandende zon bezig geweest met een mesje om de voegen schoon te maken. Hij was hardstikke trots... dus ik heb het maar gelaten. En gezegd dat hij daar zijn energie maar niet meer aan moet verspillen.