kat miauwt me wakker

23-08-2011 07:32 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Titel zegt het al, kat miauwt me tegenwoordig elke ochtend om 6 uur wakker. Fijn zo'n levende wekker, maar het is me net ff te vroeg. Voorheen bleef hij lief in zijn mandje liggen maar nu is het elke ochtend drama.

Helaas heb ik een klein huis, dus kan hem niet in de nacht in een kamer doen ofzo.

Hij miauwt en krabt op de deur. Springt zelfs naar de klink toe.

Iemand enig idee wat ik eraan kan doen?????
hihi bedankt voor het compliment.

ik heb vrij veel ervaring met katten omdat ik eigenlijk mn hele

leven al katten heb.

het is dus meer ervaring dan verstand.

en bovendien had ik toen ik hier net woonde met een van mijn katten hetzelfde probleem. hij krabde de halve nacht aan de deur. daar werden we zo gek van, we hebben van alles geprobeerd. schreeuwen, dingen naar de deur gooien, hem op zn donder geven, onder de douche zetten enz.

aangezien hij gek op aandacht is vond hij dat alleen maar leuk.

toen kreeg ik de tip van iemand om idd. te negeren en net te doen of je het niet hoort, toen was het binnen een week of zo afgelopen.

toen ik later een kitten kreeg was het weer hetzelfde gezeur, hebbben we het ook zo opgelost.

nogmaals het gaat die beestjes puur om aandacht....
quote:Troeta schreef op 23 augustus 2011 @ 09:28:

laat je je deur openstaan kan die gezellig op je voeteneind liggen.



ja zo doe ik het ook. toen de jongste er net was was dat een drama, maar nu ze rustig zijn ipv het circuit van zandvoort midden in de nacht boven op het bed uit te voeren, stagediven boven op ons, en in tenen bijten, mogen ze bij ons liggen.



ze maken ons trouwens ook wakker hoor, wel zachtjes.

op de buik stampen, in je gezicht snorren enz.

meestal omdat ze eten willen maar ook aandacht.

doen ze alleen niet om 6 uur, maar als ze eten willen rond 8ten, anders later.