Keukentjesactie van Albert Heijn

03-02-2013 22:13 19 berichten
Ik zag net dat Albert Heijn weer een nieuwe spaaractie heeft; mini-producten voor een kinderkeukentje. Er is een keukentje bij te koop en een speelmagnetron en een speelmixer.

O jee, ik ga het morgen direct weer allemaal halen...
Alle reacties Link kopieren
Dat is wat commercie met een mens kan doen. Gewoon nieuw kopen in de winkel is goedkoper.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Jaaaaaaaa, mini's!!! Ze zijn leuk.

Maar dat keukentje is zeker weer van karton??
Ik hoop dat de mini's dit keer niet van papier zijn. Die papieren mini's hielden het hier niet lang vol. Dat was wel jammer.
Ja, het keukentje is van karton.
quote:missy_Acy schreef op 03 februari 2013 @ 22:18:

Jaaaaaaaa, mini's!!! Ze zijn leuk.

Maar dat keukentje is zeker weer van karton?? Ja, keukentje is van karton.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hebben jullie het keukentje dan al? Ik dacht dat dat morgen pas werd verkocht. (Of werken jullie bij AH?)
Net vandaag een Ikea keukentje op de kop getikt op MP, das echt een stevig ding!
quote:Mieomij schreef op 03 februari 2013 @ 22:24:

Hebben jullie het keukentje dan al? Ik dacht dat dat morgen pas werd verkocht. (Of werken jullie bij AH?)Op de site van Albert Hein gelezen.
Leuk weer die mini's!! Vorige keer was mijn zoontje nog te klein, ben benieuwd of hij ze nu wel leuk vindt. Ik in ieder geval wel
Yeah weer de mini actie!
Die mini's ga ik wel weer sparen. Het keukentje vind ik ook leuk, maar we hebben al een Ikea-keukentje.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik snap eerlijk gezegd niet dat mensen geld neertellen voor een kartonnen keukentje?
http://www.youtube.com/wa ... ature=player_detailpage#t=4s
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nou, keukentje hoef ik niet dan. Maar wel de mini's.

....... Onee, het is voor de kinderen natuurlijk.
My *** Een kinder keukentje? al zie ik het staan.. ik geloof niet dat ook maar iemand daar een topic hierover over kan openen. Dat betekent dus dat je er echt mee bezig bent? I mean for real? droom je erover? Wow!.
Oh leuk! Keukentje hoeven we niet, we hebben er één van hout.

Zijn het wel nieuwe/andere mini's dan de vorige keer?
Ik vind dat keukentje wel cool hoor! Ik denk alleen dat mijn zoontje er te klein voor is en hem heel snel sloopt omdat het niet zo stevig is. Hij is net 2. Zonde vind ik het niet trouwens, zo'n keukentje kost toch bijna niks, tientje ofzo.
de kinderen zullen wel weer bij de kassa's staan.
it's a big club and you ain't in it

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven