Kitten gevonden, hulp nodig!

11-09-2010 09:23 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help!

Ik heb net een uurtje geleden een katje bevrijd uit de struikjes bij ons huis. Kan geen enkele dierenarts of ambulance vinden.

Heb zelf nog een andere kat die altijd alleen is geweest.

Kleine katje zit nu in kattenmandje van mijn kat, angezien ze erg hard miauwt als ze alleen staat. Mijn eigen kat gromt en blaast een beetje.

Wie o wie kan me helpen!
This is not kosher!
Er moet toch een dierenarts ergens bereikbaar zijn? Dan maar een stad/dorp verderop? Of de dierenambulance? Het lijkt me sterk dat er niemand bereikbaar is. Volgens mij is er altijd in de weekends een dierenarts die weekenddienst heeft.

En voor je het hebt over kunnen houden, zou ik eerst maar eens polsen of niemand in de buurt een kitten mist....

Ik zou niet bepaald blij zijn als mijn kitten weg zou lopen en iemand drie straten verderop zou haar vinden en besluit haar maar te houden, want het is zo'n schattig poesje.
668, the neighbour of the Beast
Ik hoop voor je dat die kleine straks zo moe is dat ze gaat slapen.
Dat spreekt vanzelf, Marels.
Ik hoop dat dat voor TO ook vanzelf spreekt Perel

Ze zou niet de eerste zijn die niet denkt aan een eventueel baasje van de kitten, maar enkel denkt; yay, kitten!
Eh misschien is iemand in de buurt zijn of haar dierbare kitten kwijt? En geen nageltjes? dan is het vast geen kat, die worden met nageltjes geboren
Wat Marels zegt dus....

Ik durf te wedden dat iemand in de buurt heel hard aan het zoeken is naar een kitten nu
Yup Suus, ik zou eerst toch de buurt eens wat afstruinen ook.
TO doe eens een foto van het katje, dan kunnen we schatten hoe oud het beestje is ( en kwijlen over zoveel liefheid)

Weet je wel echt zeker dat het een kitten is?

De kat van mijn zusje is na weglopen op nog geen 6 maanden geschat, terwijl poeslief gewoon een kleintje is en al 6 jaar is.

Je zou dus niet de eerste zijn die zich vergist.

Zat de kat nou echt vast? Of alleen heel zielig te miauwen? Ik zou nog maar niet gaan nadenken over houden hoor.
Het Viva forum is papaja.
ah ja toe!!!! ah toe!!!!
Zo net de buurt langs geweest, niemand weet iets. Maar ik woon in een buurt met flats, dus straks maar even briefjes rondhangen.

Kitten is wel zindelijk. Rust is wedergekeerd. DA is nog steeds niet te bereiken. Dienstdoende dierenarts zegt dat ik eerst DA moet afwachten

Natuurlijk ga ik eerst kijken of ze gechipt is en ze kan (als ze niet zwaar besmettelijk ziek is, wat me niet lijkt) hier blijven. Als iemand zich meldt dan gaat ze naar haar eigenaar.

Het lijkt me heel erg als ze kwijt zou zijn en natuurlijk gaat ze dan terug naar haar baasje!
This is not kosher!
Zes maanden schatten en zes jaar zijn is iets anders dan een katje met een schofthoogte van 12 cm. Dat is gewoon nog heeeeel klein.

Ik wil ook een foto trouwens
Doe nou een foto!
Een half uur geleden zat je nog in pyjama. Dus echt lang ben je niet op onderzoek uit geweest...
Zo'n kleintje is waarschijnlijk nog niet gechipt. Het kan natuurlijk he, maar volgens mij zijn ze daar meestal wel iets later mee.

Die van ons was zelfs pas een half jaar toen hij gechipt werd.

Ik zou inderdaad briefjes ophangen. En wat ik zelf zou doen, bij wijze van test, is er niet in zetten hoe de kitten er uit ziet. Lijkt me sterk dat er zestig kittens in de buurt kwijt zijn.

Als er dan iemand om komt, laat ze eerst maar vertellen wat voor kleur de kitten is en hoe oud ze is en dergelijke, voor je de kitten zomaar meegeeft.

Om te voorkomen dat je de kitten aan iemand meegeeft die denkt leuk een gratis katje op te kunnen halen.

Of ben ik weer te wantrouwig?
Amivedi is gebeld, voicemail ingesproken.
This is not kosher!
Ligt er aan Marels, mijn katten waren met 6 weken al gechipped ( merk-katten)

TO is het een huistuinkeukenkatje of eentje met een design-vachtje>
En eens met Marels, geen foto in de winkel hangen oid, alleen Gevonden: Kitten

Laat ze zelf maar met een beschrijving komen

( nou hij heeft twee oortjes, en een klein staartje, vier pootjes en hij mauwt soms, ook heeft hij oogjes)
Ik heb ook een merkkat

Maar ik vond het zo zielig, zo'n grote naald, en het zou toch een binnenkat worden. Dus we hebben laten chippen op hetzelfde moment dat we hem lieten castreren, toen was ie een half jaar, ongeveer.

Wat voor merk heb jij trouwens?
Bengaal en Maine Coon

Wil wel een foto plaatsen maar haal ze wel straks weer weg
Jongens, niet zo snel. Ik kan niet heksen

Heb idd niet lang kunnen rondvragen, maar goed ik woon in een buurt waar mensen elkaar erg goed kennen (beetje te goed soms) en men weet van elkaar in de flat wel wie er katten heeft.

Die briefjes ga ik zsm rondbrengen, maar wil er ook even voor mijn eigen kat en de kitten zijn!

Foto komt eraan!
This is not kosher!
quote:dangeensuus schreef op 11 september 2010 @ 10:58:

Ligt er aan Marels, mijn katten waren met 6 weken al gechipped ( merk-katten)

TO is het een huistuinkeukenkatje of eentje met een design-vachtje>Ze is zwart, helemaal, dus denk geen design katje!
This is not kosher!
Gaaf! Doe maar foto ja

Ik heb een Brit. Ben ook foto's aan het uploaden. Stomme, maar wel de meest recente. Ik heb een beetje een kneusje, die doet niet aan leuk op foto's staan.
poef
en weg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven