Kitten gevonden, hulp nodig!

11-09-2010 09:23 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help!

Ik heb net een uurtje geleden een katje bevrijd uit de struikjes bij ons huis. Kan geen enkele dierenarts of ambulance vinden.

Heb zelf nog een andere kat die altijd alleen is geweest.

Kleine katje zit nu in kattenmandje van mijn kat, angezien ze erg hard miauwt als ze alleen staat. Mijn eigen kat gromt en blaast een beetje.

Wie o wie kan me helpen!
This is not kosher!

Mijn kat wordt helemaal waus van dat filmpje
668, the neighbour of the Beast
Marels, het is zo dicht op elkaar dat ik de huid er onder niet kan zien, en het lijkt alsof hij een dubbele vacht heeft

Een donkergrijzige bovenvacht en een sneeuwwitte ondervacht

Het is heel glad haar, bijna als bont, en de BK´s van mijn zusje zijn wat pluiziger, wat grover behaard
Wat betaal je voor een BK ongeveer? 400 euro ofzo? Mijn Coon was 650 en de bengaal 850
Maar ik kan bij die van mij de huid ook niet zien. Altijd leuk als je ze wilt vlooiendruppelen.

De gemiddelde prijs van een BK ligt rond de 600 euro, geloof ik.

Wij hebben voor die van ons 500 betaald, en hebben dan ook een importkat. Uit België. Vandaar misschien dat ie zo simpel is
Ik dacht dat mijn katten luid mauwden. Niet dus .

Ik zou best een merkkat willen, maar ik kan helemaal niet tegen merkkatten. Bij de huis- tuin en keukenkatten heb ik het minder, al kan ik daar tegen de ene kat beter dan de ander.

Bengalen zijn wel mooi, zeg!
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Hmmm, ik moet gaan. Da's altijd als het gezellig is op het forum.... Tot laters dan maar.
Bengalen zijn geweldig maar als je voor karakter gaat zou ik een Maine Coon kiezen

Die zijn zo leuk, hij wacht me op als ik thuiskom, gaat mee naar de wc, gewoon voor de gezelligheid, en praat hele dagen door

( ga er weer een filmpje bij pakken van het geluid van een Coon, heel specifiek geluid)

http://www.youtube.com/watch?v=cEmTLmu2 ... re=related

slaat nergens op, zo'n enorme kat en dan zo'n knullig geluidje, echt mauwen doen ze niet
* zwaaizwaai*
OKee ik postertjes verspreiden! Vanmiddag even foto proberen.

Wish me luck (heb haar al Huppel genoemd :-) Kon het niet laten...
This is not kosher!
hahahahaha muts
-
Zoooo, weer terug. Speciaal kittenvoer gehaald (om alvast wat meer aan te sterken), kreeg van de dierenwinkel man een gratis bakje erbij. Mijn kat is wat relaxter, Huppel slaapt en ik ken zo ongeveer de hele buurt.

Mensen zijn zo behulpzaam dan, geweldig, veel posters uitgedeeld, stuk of 20. De mensen kennen elkaar hier goed, dus dat nieuws is snel verspreid. Alle winkeltjes in de buurt langsgeweest. Nu nog zorgen dat de chip gelezen kan worden en Huppel onderzocht!

Zo, ben d'r moe van zeg...
This is not kosher!
Heeft ze toch een chip dan? Dan heeft ze ook een baasje, hopen dat je die snel vindt!
Fijn dat de rust wedergekeerd is!

Slechte zaak van de dierenambulance, stel dat t beestje wel wat ernstigs had?

Heb ook eens een kitten binnen gehad, (was al wel wat ouder) en die ging ineens hele slierten spaghetti spugen.. Bewegende. Bleeehhhh, nog nooit zulke grote gezien, arm beessie.

Wauw Maine Coon is wel heul erg mooi zeg! Mijn ouders hadden vroeger een Noorse Boskat, die vind ik ook mooi, maar zo'n mega kat is ook prachtig zeg! Alleen wat duur... slik. Daarom heb ik een 'gratis op te halen' muizenvangertje..

Bedenk me dat kennissen ook een Maine Coon hadden, die ze gratis mochten ophalen bij een oud vrouwtje. Hij liep ook veel buiten (achterafgebied) en daar kregen ze veel verbaasde reacties over. Ik snap nu waarom! ¤
Casey ik heb bij de fokker een koopcontract moeten ondertekenen waarin ik verklaarde de kat voor het 1ste jaar te laten castreren en het bewijs zou opsturen ( de ballen in een potje vroeg ik nog, maar ze bedoelde een verklaring van de dierenarts ) en dat ik hem onder geen enkele voorwaarde los buiten zou laten lopen

De bengaal en Coon zitten dan ook altijd braaf in een ren
Nou, eindelijk een dierenarts gesproken! Ik ga er vanmiddag om 17 uur naartoe om de chip te controleren. De dierenambulance was blijkbaar vergeten het standaard bandje eraf te halen, de dierenarts vertelde me dat ze daarom niet te bereiken zijn. Dom hoor. Ook nog geen mail ontvangen van de posters.

Kitten is echt erg schattig, speelt met haar staartje, ze is echt nog klein. Ze valt ook vaak om als te hoog staat. Alles is zwart aan haar, neusje, kussentjes mooi hoor! Ik had mijn foto online gezet, maar krijg hem niet geplakt!
This is not kosher!
[/url] GEDC0208[/img]

In actie!
This is not kosher!
[/url] GEDC0206[/img]

This is not kosher!
Wat een lekker ding
Ja he! Kan me gewoon niet voorstellen dat ze gedumpt kan zijn. Hopelijk biedt de dierenarts uitslag. Lijkt me lastig om haar na een week weer weg te moeten geven, mocht het baasje zich melden! Dan liever vandaag of morgen. (liever helemaal niet natuurlijk!)
This is not kosher!
Wat een schatje! Volg al de hele dag je topic op mijn telefoon. Fijn dat je een Da hebt gesproken.

Succes straks!
Dank je Fladder!

Even een dilemma: ik heb geen auto en geen rijbewijs. Ik kan haar in een mandje naar Da vervoeren, een kwartier op de fiets. Ik vraag me af of ik niet beter een taxi kan bestellen? Of ben ik nou overbezorgd?
This is not kosher!
Zo koud is het nu niet toch? Kun je er iets overheen doen, laken of badhanddoek?

Hij is echt heel mooi, kan me voorstellen dat je er nu al aan gehecht raakt!

dgs, ik ben voorstander van castreren (niet voor het beestje, maar vanwege de kattenpopulatie) dus goed dat ze dat verplichten, maar ze zullen zelf ook wel de lijn in de hand willen houden? En waarom niet naar buiten dan?

Ben benieuwd Wellhello, hoe dit afloopt!
O je bent al weg denk ik
[quote]Marels schreef op 11 september 2010 @ 11:33:

Dat filmpje van die bengaal>

mijn katten en teckel ook,die lopen hier te flippen hahahaha...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven