Kitten gevonden, hulp nodig!

11-09-2010 09:23 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help!

Ik heb net een uurtje geleden een katje bevrijd uit de struikjes bij ons huis. Kan geen enkele dierenarts of ambulance vinden.

Heb zelf nog een andere kat die altijd alleen is geweest.

Kleine katje zit nu in kattenmandje van mijn kat, angezien ze erg hard miauwt als ze alleen staat. Mijn eigen kat gromt en blaast een beetje.

Wie o wie kan me helpen!
This is not kosher!
Zit voortgang in toch?

Hier moet alles ook erg wennen bij de kat, maar langzaamaan komt t wel!
Okee!
This is not kosher!
Lijkt me ook de goede kant op gaan. Geef het wat tijd!
Zal ik doen. Fijn die bemoedigende woorden. Heb er echt geen benul van, dus was een beetje onzeker erover!
This is not kosher!
Het is normaal de de oude kat even wennen aan de 'indringer'.

laat ze het vooral lekker zelf uitzoeken, bij stoeien en vechten niet mee bemoeien!

ik weet niet of je ouwe kat erg oud is? dan wordt wennen namelijk erg moeilijk......

voor de rest; leuk he zo'n ukkie. Vind het 'opvoeden' van zo'n uk zelf wat minder lollig, maar het is ook wel erg gezellig.

geniet ervan!
Poes is bijna 5. Dus nog behoorlijk jong!

Mini doet Poes wel heel erg na, als Poes gaat slapen, hup Mini gaat op een metertje afstand liggen. Ze kopieert ook houding een beetje.

Poes kan nu wat meer ontspannen, is minder alert en gaat ook weer op haar rug liggen om geaaid te worden, ze praat ook weer wat meer.

Ik had net wat kattenmelk gekocht en voor allebei de dames een schoteltje neergezet, op halve meter afstand. Ze hebben echt een tijdje rustig samen zitten drinken.

Ben wel blij dat Mini al zindelijk is, heb ik die ellende ook niet!

Volgende week naar de dierenarts om inentingen te geven en uitgebreid te onderzoeken.

Ik wil voor Mini ook een verzekering afsluiten, net als bij Poes. Kan ik daar beter nog even mee wachten totdat alles koek en ei is tussen de dames? En wat kan ik nog meer verwachten aan opvoedingsproblemen???
This is not kosher!
Ze is trouwens zo pikzwart dat wanneer ze slaapt en haar oogjes dicht zijn, ik niet eens kan zien wat de voor- en achterkant is!
This is not kosher!
Wat leuk!

Wij mogen van de huisbaas geen kat... Nu is dat natuurlijk ook onpraktisch omdat wij een studentenhuis zijn.

Vroeger hadden wij een kat die gestoord is, ik vrees dat dat door ons komt :( .
quote:Wellhello schreef op 13 september 2010 @ 17:16:

Ze is trouwens zo pikzwart dat wanneer ze slaapt en haar oogjes dicht zijn, ik niet eens kan zien wat de voor- en achterkant is!

Handig is dat

Wij hebben een zwart kussen en wanneer onze zwarte kat met zijn rug naar de kamer ligt, dan zien we hem ook bijna niet. Of wanneer hij zo ligt dat zijn neus en poten (zijn wit) niet te zien zijn
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Wat lief dat ze Poes nadoet! Misschien kan Poes haar ook een beetje opvoeden dan.

En over zwarte katten gesproken; ik was een tijdje geleden in een restaurant en had mijn zwarte vestje even naast me gelegd, toen ik 'm aan wilde doen greep ik dus ook in een zwarte kat. Was heel grappig, ik dacht al; wat is mijn vestje lekker zacht!
quote:Wellhello schreef op 13 september 2010 @ 17:14:

Poes is bijna 5. Dus nog behoorlijk jong!

Mini doet Poes wel heel erg na, als Poes gaat slapen, hup Mini gaat op een metertje afstand liggen. Ze kopieert ook houding een beetje.

Poes kan nu wat meer ontspannen, is minder alert en gaat ook weer op haar rug liggen om geaaid te worden, ze praat ook weer wat meer.

Ik had net wat kattenmelk gekocht en voor allebei de dames een schoteltje neergezet, op halve meter afstand. Ze hebben echt een tijdje rustig samen zitten drinken.

Ben wel blij dat Mini al zindelijk is, heb ik die ellende ook niet!

Volgende week naar de dierenarts om inentingen te geven en uitgebreid te onderzoeken.

Ik wil voor Mini ook een verzekering afsluiten, net als bij Poes. Kan ik daar beter nog even mee wachten totdat alles koek en ei is tussen de dames? En wat kan ik nog meer verwachten aan opvoedingsproblemen???

Dit zou woord voor woord ons verhaal kunnen zijn, maar dan 6 jaar geleden.

Onze kat is er ook wel aan gewend, al is ze best/ nog steeds jaloers dat ze nu haar plek moet delen. Af en toe hoor je nog eens een grom, maar ze doen elkaar weinig. Hoort erbij. Deze is goed terecht gekomen en heeft geen opvoedingsproblemen gehad. Ik denk dat het wel mee valt als zo'n beestje zich al op zo'n gemak voelt bij jullie.

Dus gefeliciteerd met je nieuwe mini :D
Nou even een update:

Mini en poes hebben de hele ochtend achter elkaar aangerend en gespeeld!

Mini is bij dierenarts geweest en ze is helemaal gezond! Het is echt ontzettend leuk dat ze steeds beter met elkaar overweg kunnen. Eten soms ook tegelijkertijd uit hetzelfde bakje

Kortom, het gaat goed!
This is not kosher!
Heb net je topic gelezen.

Wat een verhaal.

Lief dat je , je over het kitten hebt ontfermt.

En dat het zo goed gaat met Poes.

Heel veel plezier met jullie nieuwe aanwinst.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven