Kitten gevonden, hulp nodig!
zaterdag 11 september 2010 om 09:23
Help!
Ik heb net een uurtje geleden een katje bevrijd uit de struikjes bij ons huis. Kan geen enkele dierenarts of ambulance vinden.
Heb zelf nog een andere kat die altijd alleen is geweest.
Kleine katje zit nu in kattenmandje van mijn kat, angezien ze erg hard miauwt als ze alleen staat. Mijn eigen kat gromt en blaast een beetje.
Wie o wie kan me helpen!
Ik heb net een uurtje geleden een katje bevrijd uit de struikjes bij ons huis. Kan geen enkele dierenarts of ambulance vinden.
Heb zelf nog een andere kat die altijd alleen is geweest.
Kleine katje zit nu in kattenmandje van mijn kat, angezien ze erg hard miauwt als ze alleen staat. Mijn eigen kat gromt en blaast een beetje.
Wie o wie kan me helpen!
This is not kosher!

zaterdag 11 september 2010 om 09:26
In iedere gemeente zit wel een dierenarts met een noodnummer. Google eens op dierenarts met de naam van je woonplaats/gemeente erbij.
Je kunt ook het assiel bellen.
Of bij een aantal mensen langs gaan in je wijk om te vragen of zij weten waar het katje vandaan komt. Huisdiereneigenaars (anders dan jijzelf) hebben meestal ook wel het nummer van de dierenarts voor je.
Veel succes!
Je kunt ook het assiel bellen.
Of bij een aantal mensen langs gaan in je wijk om te vragen of zij weten waar het katje vandaan komt. Huisdiereneigenaars (anders dan jijzelf) hebben meestal ook wel het nummer van de dierenarts voor je.
Veel succes!
zaterdag 11 september 2010 om 09:27
Mocht u op de lijst met Posten van Amivedi uw plaats of regio niet tegenkomen kunt u ons centraal informatienummer bellen 0900-2648334 (iedere dag bereikbaar van 9.00-21.00) Zij kunnen voor u nazoeken met welke post u contact kunt opnemen.
www.amivedi.nl
www.amivedi.nl

zaterdag 11 september 2010 om 09:27
Je kunt geen dierenarts of ambulance vinden?? Je kunt ook het internet op dus dat moet dan toch niet zo moeilijk zijn? In google je woonplaats en dierenarts intoetsen...moet je eens kijken wat er gebeurt...
Maar ik zou het proberen bij een dierenasiel. Die willen 'm misschien wel opvangen. De dierenarts of dierenambulance zullen je daar ook wel naar doorverwijzen.
Maar ik zou het proberen bij een dierenasiel. Die willen 'm misschien wel opvangen. De dierenarts of dierenambulance zullen je daar ook wel naar doorverwijzen.

zaterdag 11 september 2010 om 09:28
Amivedi bellen,en eventueel een kat rescue ofzo,als die in je buurt zitten...
http://katten.dierenplaats.nl/c/kattenopvang/
http://katten.dierenplaats.nl/c/kattenopvang/

zaterdag 11 september 2010 om 09:29
zaterdag 11 september 2010 om 09:30
quote:Wellhello schreef op 11 september 2010 @ 09:27:
Wat kan ik doen voor mijn eigen poes, die is ook erg van de leg op het moment. Probeer haar ook veel gerust te stellen.
Ik word hier helemaal nerveus van!
Heb je een kamertje over? Of gebruik desnoods even de badkamer. Zet het katje eventjes daar, met een handdoekje, eten en drinken. Vervolgens even je eigen kat lekker veel aandacht geven.
Ik heb trouwens een paar jaar geleden in precies dezelfde situatie gezeten. Klein katje uit de boom gered. Dat katje is groot geworden en ligt hier lekker op de bank te slapen op dit moment Ze is geweldig. Mijn toenmalige kat vond het niet zo leuk maar wendde er wel aan, al heeft dat een poos geduurd.
Wat kan ik doen voor mijn eigen poes, die is ook erg van de leg op het moment. Probeer haar ook veel gerust te stellen.
Ik word hier helemaal nerveus van!
Heb je een kamertje over? Of gebruik desnoods even de badkamer. Zet het katje eventjes daar, met een handdoekje, eten en drinken. Vervolgens even je eigen kat lekker veel aandacht geven.
Ik heb trouwens een paar jaar geleden in precies dezelfde situatie gezeten. Klein katje uit de boom gered. Dat katje is groot geworden en ligt hier lekker op de bank te slapen op dit moment Ze is geweldig. Mijn toenmalige kat vond het niet zo leuk maar wendde er wel aan, al heeft dat een poos geduurd.
zaterdag 11 september 2010 om 09:32
Hier kun je trouwens zelf online zoeken bij de vermissing/gevonden gegevens van Amivedi, hartstikke handig, vaak zelfs met foto's
http://www.amivedi.nl/site/frame4.htm
http://www.amivedi.nl/site/frame4.htm
zaterdag 11 september 2010 om 09:32