kleine koelkast

07-05-2011 22:35 8 berichten
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een kleine koelkast met een klein vriesvakje. Ik zoek ongeveer zoiets: http://www.itsonline.nl/p ... POOL-Koelkast--ARC-1041-A+--354104.jpg

maarrr... het moet wel een beetje goedkoop zijn, rond de 100-150 voor een nieuwe en toch wel max 75 voor een tweedehands. Op internet is er zoveel keus, ik weet het niet meer!! Heeft iemand tips en suggesties?

Alvast bedankt!!
Alle reacties Link kopieren
Ik kom als ik op je link klik uit op een pagina die niet meer bestaat, maar ik neem aan dat je zoiets bedoelt? Is ¤139,-
Heb je al gekeken op www.gratisoptehalen.nl ?

De Kringloop?

Hou er wel rekening mee dat een oudere koelkast minder energiezuinig is; de rubbers kunnen verdroogd zijn waardoor hij niet meer goed sluit. Ook stinken sommige koelkasten, hoe goed je hem ook schoonmaakt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Deze bedoelt TO.

Dat is toch gewoon een tafelmodel?

Kijk op marktplaats in je eigen buurt, dan kan je eerst kijken of het iets is voordat je meteen iets hoeft te kopen.

Of spaar even door; ik heb zoiets nieuw gekocht voor zo'n 200 of 250 euro. Was nog niet eens de goedkoopste en hij doet het al een paar jaartjes prima.
In het vriesvak van een tafelmodel kun je niet heel lang spullen in het vriesvakje bewaren.

Vaak heeft het een 2 steraanduiding **, dan kun je dieprvriesproducten maximaal 3 weken bewaren.

http://www.kieskeurig.nl/ ... _a_/specificaties/246732/

http://www.kieskeurig.nl/ ... 5a_/specificaties/891497/

Prijs en reviews staan onder de tabjes.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:himalaya schreef op 07 mei 2011 @ 23:17:

Heb je al gekeken op www.gratisoptehalen.nl ?

De Kringloop?

Hou er wel rekening mee dat een oudere koelkast minder energiezuinig is; de rubbers kunnen verdroogd zijn waardoor hij niet meer goed sluit. Ook stinken sommige koelkasten, hoe goed je hem ook schoonmaakt.kringloop gekeken maar nog niet op die site! zuinig of niet maakt me niet uit eigenlijk (G/W/L is incl. :-)) maar hij moet wel in goede staat zijn en idd beetje normaal ruiken... ieks!! dan liever een gloednieuwe maar wel schoon!!
@ Hoenuverder75 die bedoel ik idd! ik ga eens kijken op marktplaats. Ben nu wel een beetje huiverig voor 2e hands. Had op internet op vergelijk.nl of zo een nieuwe voor 139 gezien, ook ongeveer zo eentje.

Thanks Tickel!
quote:mispunt schreef op 07 mei 2011 @ 22:53:

Ik kom als ik op je link klik uit op een pagina die niet meer bestaat, maar ik neem aan dat je zoiets bedoelt? Is ¤139,-ja!!! wauw 140 (inmiddels) is zeker wel een goede prijs. Hij heeft ook een vriesvakje, denk sterk dat dit 'm weleens kan worden. Ik laat 'm nog even aan m'n vader checken, of de specificaties wel oke zijn en alles. dank je wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven