Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
quote:Dreamer schreef op 01 oktober 2013 @ 13:14:

.. juist bij de tv (praatprogramma's) kom ik weer aan dingen toe.Ja, dat was toen mijn quilt-tijd; bij de tv.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Wat fijn! Ik heb een sticker, een afkorting, een afwijking!!! Ik ben een WHIMM-ser!

Komt vast door de vele UFO's in mijn huis!!

Dank EV, voor het mogelijk maken van deze diagnose!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Graag gedaan!!
Ik ben een UFO aan het afmaken, moest 40 kaarten schrijven. Dertig gedaan en nog 10 dus te gaan. Die doe ik morgen maar.
Misschien heb ik iets gemist, maar waarom moet je zoveel kaarten schrijven?

Man hier denkt dat hij gisteravond laat een echte UFO heeft gezien. Een heel fel helder groot licht boven de daken van de achterburen. Hij kijkt volgens mij teveel naar National Geographic en dat soort zenders
Misschien is het die komeet, die 28 november hopelijk te zien is? Wellicht kan je man in de toekomst kijken

Kan hij vast leuk geld mee verdienen
quote:Elmervrouw schreef op 03 oktober 2013 @ 17:02:

Misschien heb ik iets gemist, maar waarom moet je zoveel kaarten schrijven?

Man hier denkt dat hij gisteravond laat een echte UFO heeft gezien. Een heel fel helder groot licht boven de daken van de achterburen. Hij kijkt volgens mij teveel naar National Geographic en dat soort zenders Nee, je hebt niets gemist hoor. Ik had er nog niet eerder over gehad. Is vanwege een hobby van mij, postcrossing. Daar op het forum is een tread waarin je meerdere ansichtkaarten kunt sturen.
Aha

Verder:

én het is dierendag!
voor EV met haar plaatje. En ja, wellicht wat laat op de avond, maar ik ben er:

Dat is nog steeds op tijd, toch?
Hier eindelijk weer eens verder gegaan met mijn verjaardagskalender. Nog 2 maanden maken en dan is er weer een UFO minder in huis
Is dat een verjaardagskalender met eigen foto's?

Hier heb ik zitten zendroodlen op de rand van het lokale krantje, intussen luisterend naar een praatprogramma op de radio. Moet zeggen: erg relaxt. Oh ja, ik doe dat ook vaak in de randen van mijn puzzelboekje, als ik een woord niet weet dus.
quote:Elmervrouw schreef op 06 oktober 2013 @ 11:41:

Hier heb ik zitten zendroodlen op de rand van het lokale krantje, intussen luisterend naar een praatprogramma op de radio. Moet zeggen: erg relaxt. Oh ja, ik doe dat ook vaak in de randen van mijn puzzelboekje, als ik een woord niet weet dus.

Weet je dan het woord ineens wel? En die hond, lijkt hij op die van jouw?

Dierendag doe ik hier niet aan behalve geen vliegen, die niet in de weg vliegen, kapot slaan. Dus ik heb gewoon er eentje kapot gemaakt, stom beest. Konijnen hebben niets meer of minder gegeten. Ufo 1 is op de post.
Leuk, postcrossing:) Zijn de kaarten inmiddels geschreven?

Zal straks even alles bijlezen. Druk geweest, nu even een dagje "vrij", oftewel: allerlei klusjes doen die zijn blijven liggen. Ramen lappen, schoenen poetsen, dingen afmaken etc. Hopelijk kom ik nog aan knutselen toe. Al heb ik niet zo heel veel zin de laatste tijd.

Hier heb ik een bot gekocht voor de hond, maar die zou hij al krijgen eigenlijk, hij wordt elke dag verwend en niet alleen op dierendag.
quote:Elmervrouw schreef op 06 oktober 2013 @ 11:41:

Klinkt relaxt!

De verjaardagskalender is een heel simpel ding van de Hema, met bovenin een plastic 'venster' waar je je eigen foto in kunt stoppen. Ik maak nu voor iedere maand een andere versiering. Nog een paar en dan issie klaar.

Vanmorgen naar de dierentuin geweest, niet wetende dat het 'ANWB-dierentuinweekend' is dus gigantisch druk! Ondanks de drukte lekker geschooid en in het zonnetje geluncht. Heerlijk!
Ha nee, die hond lijkt helemáál niet op die van mij. Dit is de mijne:

En ja, soms weet ik dan ineens het woord wél
quote:Elmervrouw schreef op 06 oktober 2013 @ 17:43:

En ja, soms weet ik dan ineens het woord wél

Kijk zendoodlen kan ook mensen slimmer maken. Maar ja dat ben jij al. Och ja, hij ziet er mooier uit.

LP, die kaarten waren UFO 1. Nu de andere UFO2 nog.
Gewéldige hond EV. Zo één wilde ik vroeger ook altijd (maar nu te vaak weg, en vriend houdt niet van honden, dus werd het een valse kat...).
Up
Sorry druk UFO afmaken, lukt alleen niet.
Buitenaards moeilijk, een UFO afmaken.

Succes!
quote:Elmervrouw schreef op 08 oktober 2013 @ 13:45:

Buitenaards moeilijk, een UFO afmaken.

Ik heb sinds vandaag een CV en radiatoren ipv een gaskachel. Heerlijk, met mijn rug tegen de verwarming en dan kaarsjes en muziek aan! Heb gelijk mijn punnikwerk er weer bij gepakt (en meost daardoor weer aan het forum en aan jullie denken).
Oh heerlijk, Kanon. Overal lekker warm. Lang geleden heb ik ook ooit een huis gehad met alleen gaskachels, maar cv is toch wel even comfortabeler. En net op tijd nu voor je, nu de herfst écht begint. Geniet ervan

Ik ga vanmiddag mozaïeken, samen met mijn kennis/vriendin. Zin in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven