Knutseltopic part 2
zaterdag 15 september 2012 om 10:42
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
donderdag 3 oktober 2013 om 17:02
Misschien heb ik iets gemist, maar waarom moet je zoveel kaarten schrijven?
Man hier denkt dat hij gisteravond laat een echte UFO heeft gezien. Een heel fel helder groot licht boven de daken van de achterburen. Hij kijkt volgens mij teveel naar National Geographic en dat soort zenders
Man hier denkt dat hij gisteravond laat een echte UFO heeft gezien. Een heel fel helder groot licht boven de daken van de achterburen. Hij kijkt volgens mij teveel naar National Geographic en dat soort zenders
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
vrijdag 4 oktober 2013 om 16:47
quote:Elmervrouw schreef op 03 oktober 2013 @ 17:02:
Man hier denkt dat hij gisteravond laat een echte UFO heeft gezien. Een heel fel helder groot licht boven de daken van de achterburen. Hij kijkt volgens mij teveel naar National Geographic en dat soort zenders Nee, je hebt niets gemist hoor. Ik had er nog niet eerder over gehad. Is vanwege een hobby van mij, postcrossing. Daar op het forum is een tread waarin je meerdere ansichtkaarten kunt sturen.
Man hier denkt dat hij gisteravond laat een echte UFO heeft gezien. Een heel fel helder groot licht boven de daken van de achterburen. Hij kijkt volgens mij teveel naar National Geographic en dat soort zenders Nee, je hebt niets gemist hoor. Ik had er nog niet eerder over gehad. Is vanwege een hobby van mij, postcrossing. Daar op het forum is een tread waarin je meerdere ansichtkaarten kunt sturen.
zondag 6 oktober 2013 om 11:41
Is dat een verjaardagskalender met eigen foto's?
Hier heb ik zitten zendroodlen op de rand van het lokale krantje, intussen luisterend naar een praatprogramma op de radio. Moet zeggen: erg relaxt. Oh ja, ik doe dat ook vaak in de randen van mijn puzzelboekje, als ik een woord niet weet dus.
Hier heb ik zitten zendroodlen op de rand van het lokale krantje, intussen luisterend naar een praatprogramma op de radio. Moet zeggen: erg relaxt. Oh ja, ik doe dat ook vaak in de randen van mijn puzzelboekje, als ik een woord niet weet dus.
zondag 6 oktober 2013 om 11:59
quote:Elmervrouw schreef op 06 oktober 2013 @ 11:41:
Weet je dan het woord ineens wel? En die hond, lijkt hij op die van jouw?
Dierendag doe ik hier niet aan behalve geen vliegen, die niet in de weg vliegen, kapot slaan. Dus ik heb gewoon er eentje kapot gemaakt, stom beest. Konijnen hebben niets meer of minder gegeten. Ufo 1 is op de post.
Weet je dan het woord ineens wel? En die hond, lijkt hij op die van jouw?
Dierendag doe ik hier niet aan behalve geen vliegen, die niet in de weg vliegen, kapot slaan. Dus ik heb gewoon er eentje kapot gemaakt, stom beest. Konijnen hebben niets meer of minder gegeten. Ufo 1 is op de post.
zondag 6 oktober 2013 om 12:37
Leuk, postcrossing:) Zijn de kaarten inmiddels geschreven?
Zal straks even alles bijlezen. Druk geweest, nu even een dagje "vrij", oftewel: allerlei klusjes doen die zijn blijven liggen. Ramen lappen, schoenen poetsen, dingen afmaken etc. Hopelijk kom ik nog aan knutselen toe. Al heb ik niet zo heel veel zin de laatste tijd.
Hier heb ik een bot gekocht voor de hond, maar die zou hij al krijgen eigenlijk, hij wordt elke dag verwend en niet alleen op dierendag.
Zal straks even alles bijlezen. Druk geweest, nu even een dagje "vrij", oftewel: allerlei klusjes doen die zijn blijven liggen. Ramen lappen, schoenen poetsen, dingen afmaken etc. Hopelijk kom ik nog aan knutselen toe. Al heb ik niet zo heel veel zin de laatste tijd.
Hier heb ik een bot gekocht voor de hond, maar die zou hij al krijgen eigenlijk, hij wordt elke dag verwend en niet alleen op dierendag.
zondag 6 oktober 2013 om 14:45
quote:Elmervrouw schreef op 06 oktober 2013 @ 11:41:
Klinkt relaxt!
De verjaardagskalender is een heel simpel ding van de Hema, met bovenin een plastic 'venster' waar je je eigen foto in kunt stoppen. Ik maak nu voor iedere maand een andere versiering. Nog een paar en dan issie klaar.
Vanmorgen naar de dierentuin geweest, niet wetende dat het 'ANWB-dierentuinweekend' is dus gigantisch druk! Ondanks de drukte lekker geschooid en in het zonnetje geluncht. Heerlijk!
Klinkt relaxt!
De verjaardagskalender is een heel simpel ding van de Hema, met bovenin een plastic 'venster' waar je je eigen foto in kunt stoppen. Ik maak nu voor iedere maand een andere versiering. Nog een paar en dan issie klaar.
Vanmorgen naar de dierentuin geweest, niet wetende dat het 'ANWB-dierentuinweekend' is dus gigantisch druk! Ondanks de drukte lekker geschooid en in het zonnetje geluncht. Heerlijk!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
zondag 6 oktober 2013 om 19:11
dinsdag 8 oktober 2013 om 21:30
woensdag 9 oktober 2013 om 10:43
Oh heerlijk, Kanon. Overal lekker warm. Lang geleden heb ik ook ooit een huis gehad met alleen gaskachels, maar cv is toch wel even comfortabeler. En net op tijd nu voor je, nu de herfst écht begint. Geniet ervan
Ik ga vanmiddag mozaïeken, samen met mijn kennis/vriendin. Zin in.
Ik ga vanmiddag mozaïeken, samen met mijn kennis/vriendin. Zin in.