Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
quote:Akakia schreef op 15 september 2012 @ 23:00:

[...]

[afbeelding] Gaan we lelijk doen? *pakt bloemetje van 22:41 snel terug en zet het zelf in de vaas*

(*Kruipt gauw in kont van Ak want wil bloemetje terug*)
@achnein; ga ik toch eens even op googlen! Leuk boek! Zou een goede oplossing zijn voor mijn rieten mand vol eenzame sokken.
quote:ikbenik schreef op 15 september 2012 @ 23:02:

(*Kruipt gauw in kont van Ak want wil bloemetje terug*)

Hups, kruip een andere kant op jij! Hier is je bloemetje:

Ik ben op, ga maffen. Truste!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Oooh; deze is ook leuk...! Is blijkbaar ook uit dat boek, zie ik op google.
Trusten Ak!

(Tja, dat heb je op een bepaalde leeftijd, he...? Moet je vroeg naar bed... )
Jonge blommetjes, ik ga
Ik heb eigenlijk gewoon zin in kleien. Maar.. heb geen klei. Nouja, tuin vol klei, maar dat is toch anders.
Later is nu
quote:dreamer schreef op 15 september 2012 @ 23:06:

Ik heb eigenlijk gewoon zin in kleien. Maar.. heb geen klei. Nouja, tuin vol klei, maar dat is toch anders.

NU...? Zin om te kleien...?

Nouja, kom maar ff langs zou ik zeggen. Kast vol klei hier.
Voor zulke leuke sokkenpoppen, moet je dus eerst ook nog leuke sokken kopen Ik heb alleen maar saaie zwarte weessokken. En mogelijk hier en daar nog een Sesamstaatsokje, die al zo'n 6 jaar wees ligt te wezen. Geen idee waar ik DIE voor bewaar, want geen mens hier in huis past 'm meer
Later is nu
quote:achnein schreef op 15 september 2012 @ 23:06:

Jonge blommetjes, ik ga [afbeelding]Hihi; nog zo'n 'oud-besje'...?
@ikbenik Die knuffel komt denk ik uit een ander boek, heb net nog even gekeken. Vind hem ook leuk!
Okée.. springt in de auto.. en waar woon je?
Later is nu
Aaaah, snap ik best Dreamer; dat is niet gek, dat is NOSTALGIE...
quote:ikbenik schreef op 15 september 2012 @ 23:08:

[...]

Hihi; nog zo'n 'oud-besje'...? Nee, ik ben echt nog een jong blommetje, word over exact een maand 27. Alhoewel de jongens in de bus me consequent met mevrouw aan beginnen te spreken
quote:achnein schreef op 15 september 2012 @ 23:08:

@ikbenik Die knuffel komt denk ik uit een ander boek, heb net nog even gekeken. Vind hem ook leuk!O? Ik typte de naam van het boek in bij google afbeeldingen en toen zag ik dit plaatje. Vind m ook leuk! Maar blijkbaar niet uit dat boek dus..?
Ik kreeg vanmiddag zin in kleien, toen een aantal lieden de straat opgebroken hadden, ivm een kapotte waterleiding. Toen lag er dus een bult grijze klei op straat, van die klei waar je op de kleuterschool mee kleide (tenminste, mijn generatie ) En toen dacht ik "Leuk, kleien"

Maarja, moest vanallerlei andere dingen doen, dus kwam er niet van.
Later is nu
quote:achnein schreef op 15 september 2012 @ 23:10:

[...]

Nee, ik ben echt nog een jong blommetje, word over exact een maand 27. Alhoewel de jongens in de bus me consequent met mevrouw aan beginnen te spreken Één troost, opstaan doen ze niet meer voor je
Later is nu
@Achnein; dan neem ik het terug...27 mag nog niet 'oud' heten, haha! Wat die foetussen in de bus ook zeggen...

@Dreamer; ik kom uit de 040-regio; heb je daar genoeg benzine voor?
Dreamer; dan loop je toch gewoon naar buiten en neemt wat van die grijze bult..? Of is de straat alweer dichtgegooid..?
Benzine niet, gas waarschijnlijk wel, maar tijd??? Dan morgen maar graven in de tuin, kan ik, als ik toch bezig ben, misschien gelijk wat van dat onkruid verwijderen
Later is nu
Ja, de straat is gelukkig weer dicht. Dat was begin van de middag.
Later is nu
Deze is ook leuk: (sock-reindeer/dog)

Whoehahaha, dat rendier. Is wel wat voor de eenzame sokken bij Marels.. alvast voor kerst. Hahaha.
Later is nu
@dreamer; nou, ik heb alle tijd hoor. (*zet alvast de waterkoker aan voor grote mok thee*) Koekje erbij..? Want dan ga ik nog ff naar de avondwinkel...
Nou, Ikbenik, ik denk dat het meer tegen ontbijt loopt, wanneer ik bij je zou zijn. Ik ga maar naar bed. Het is hier en in een ander toipc erg gezellig. Maarjaa. we worden al wat ouder, dan hebben we slaap nodig om morgen weer van de dag te genieten

Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven