Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
Deze zijn dan ook leuk, voor bij het rendier, met kerst..!
Wijze woorden...!

Dan wens ik je een goede verkwikkende nachtrust...!
(kwam ik toch nog stiekum langs.. )

Die zijn leuk! Alleen heb ik dan nog steeds niets aan 'Den Eenzamen Sok', want diegenen die oorspronkelijk wit waren, die zijn dat natuurlijk alláng niet meer
Later is nu
Mmmm...tja, daar moet je dan maar een soort van eh...(*ff denken, grijs beest*) kerst-muis/olifant/rat van maken...?

En nou naar bed, ouw-besje!
Later is nu
(*kan niet meer stoppen met sok-googlen*)

Deze is ook leuk..!

Haha! Ga je die 'rare-vogel' morgen kleien...?
't Is wel ongeveer mijn niveau, denk ik

(jahoor, ik lig alláng in bed en slaap.. Dit dromen we, dat ik hier nog post)
Later is nu
Ik ga ook m'n bedje opzoeken denk ik...
Trustezzzzzzzzzzzzzzzz
Nou ja zeg, kijk je een avondje tv, loop je direct twee pagina's achter!

Eh, eens zien:

Akakia: dank voor de knuffel! Enne, fijn dat het weer goed gaat met je poes! Hier ook een poezenfan, je hebt de foto's van mijn aanstaande katers waarschijnlijk wel gezien.

Liq: ja, je kant het! Spannend is het zeker, maar dat is heel goed voor je ontwikkeling en zelfvertrouwen, spannende dingen doen. Wel lekker dat je wat collega's hebt, daar kan je je wat aan optrekken en tips uitwisselen (en hopelijk mee schelden als het even niet zo soepel loopt).

Die sokken zijn echt grappig! Beetje jammer alleen dat de sokken die bij verwezen vaak niet meer zo mooi en schoon zijn. Of ben ik nu gewoon een enorm slechte huisvrouw?

Verder een welgemeend

Zo fijn dat er weer geplakt kan worden!
Mogge
LeChatNoir, je bent een énorm slechte huisvrouw dan, uiteraard, als alle sokken niet paar bij paar, sok bij sok fris en schoon in de kast liggen. Maar goed, daar mankeert het mij ook aan. Je hebt als het goed is eea daarover gelezen, inmiddels. Sokken die al 6 jaar verweesd in een kratje liggen. (kratje dat steeds voller wordt) (ooit) witte sokken, die nu écht niet meer gebruikt kunnen worden voor sneeuwpopjes. Het is wat

Het goede nieuws is: als dat je énige probleem is, is er in mijn ogen niet zoveel aan de hand

Marels, haaaii.. krijgen we al kerstbaksels te zien? Ik ben best nieuwsgierig! Was het feestje leuk, gisteren?
Later is nu
Wat leuk dat jullie nog door gegoogeld hebben! Zitten echt leuke dingen bij. Misschien dat ik voor kerst ook nog wat ga knutselen, jullie inspireren me
Ik zal zo een poging doen om ze te maken, de foto's.

Heb alles gebakken, ben nu aan het lakken
quote:dreamer schreef op 16 september 2012 @ 10:12:

Het goede nieuws is: als dat je énige probleem is, is er in mijn ogen niet zoveel aan de hand

Ach ja, ik ben op het moment al blij als ik eens in de 14 dagen de stofzuiger erdoor krijg. Maar goed, mocht ik een uitkering krijgen, komt er hier een poets, al dan niet vanuit de WMO.

Marels, ik zit hier te wachten op je foto's
Ik wacht ook vol spanning de foto's af...

Wat een lekkere dag is het! Maar ik heb niet zoveel moed om naar buiten te gaan, voel me niet lekker, waarschijnlijk iets teveel drukte gehad afgelopen week. Poes daarentegen wil dol graag naar buiten, maar mag niet, met haar ingetapete staart. Ik heb wel medelijden met haar!

Hopelijk kan ik vandaag nog wel energie vinden om te knutselen, heb wel veel ideeën in je hoofd.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Goedemorgen!

Ik voel een hangdagje aankomen. Het is hier nogal grijs en vrij koud, mijn bed is groot en warm en de zaterdagkrant nog lang niet uit. Ik begrijp niet dat er nog mensen bestaan die elke dag de krant lezen, ik doe minstens twee dagen met één exemplaar. Wel genoeg materiaal om hoedjes van te vouwen als ik deze uit heb. Of te papiermacheeen. Schrijf je dat zo? Ik vraag het maar, een paar topics verderop hebben een stel spellingnazi's de tijd van hun leven dus ik ben maar een beetje voorzichtig .

Die sokpoppen zijn leuk! Helaas heb ik ook altijd hetzelfde probleem met weessokken: ze zien er niet uit. Bovendien zijn bijna al mijn sokken zwart, dat levert niet zulke gezellige poppen op.
Daar kun je dropjes van maken! Of zwarte katten

Ik heb hier twee zaterdagenkranten momenteel, de gebruikelijke NRC en de gratis, tijdelijke Volkskrant. En een nieuw boek van 575 pagina's. Keuzestress
Goh, die sokknuffels zijn grappig zeg!

Ik heb nog van die leuke gestreepte sokken liggen, met van die aparte tenen. Zitten helemaal niet lekker, dus bijna nooit gedragen. Misschien kan ik daar weleens zoiets van gaan maken..

Ha, ik zie dat er een hele leeftijdsdiscussie/gesprek/uitwisseling is ontstaan, is het zo'n hot item?

Dacht dat ik de enige was voor wie het zo beladen was, haha.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ben twee dagen niet geweest en ik loop 7 pagina's achter! Ik hoop morgen bij te kunnen lezen. Die sokknuffels zien er lief uit! Misschien een idee voor de eenzame sokken.

Fijne (knutsel)dag allemaal!
Hahaha; Liquorice; ik vind je schrijfstijl altijd zo grappig! Leuk om te lezen!

Akakia; ik zie je poes met ingetapedte staart (*alvast preventieve excuses aan de spellingsnazi's*) helemaal voor me...! Zielig...!

Dreamer; idd, als een aantal vergrijsde eenzame sokken je enige probleem vormen...Niet echt een reden om een therapeut te zoeken...! ("En toen, dokter, en toen....vond ik dus...-onderdrukte-snik-....onder het bed....dus...-bijten-op-onderlip-....emotionele-pauze-....een....EENZAME SOK!!! En...HIJ WAS NOG GROEZELIG OOK!!!!...-eindigen met onbedaarlijke huilbui )

Ev: ik heb ook zo'n paar van die tenen-sokken liggen met zwart en bonte strepen. Mss totaal 2x gedragen omdat ze niet lekker zitten. Als je nog goede ideeën hebt wat je ervan kan maken dan ben ik wel geïnteresseerd!
Pff, ik ga nog eens een dag ontspannen ipv achter mn pc hangen. Er is ineens een nieuw topic waarin ik al zeven pagina's achter loop!

Dwarrel een beetje op de grens van oververmoeid raken doordat ik de ballen van werk, studie, sociaal leven en huishouden niet allemaal meer in de lucht kan houden. Woensdagavond kwam dat besef ineens, kan al een paar weken aan niets anders meer denken dan werken en studeren en slaap daardoor ook slecht en kort. Nu dus al een paar dagen om negen uur naar bed om wat bij te slapen en gisteren voor het eerst in maanden een hele dag niets aan studie of werk gedaan. Voel me er wel schuldig om, maar t is wel even goed denk ik.

Nu wel weer aan de studie, maar vanavond wil ik gaan kleien. Gewoon even lekker rustgevend bezig zijn. Hopen dat ik mezelf er toe kan zetten en niet aan de scriptie blijf.

Heb alles bijgelezen, maar heb de concentratie van een visstick dus heb geen idee meer waar ik allemaal op wilde reageren
quote:lechatnoir schreef op 16 september 2012 @ 10:47:

[...]

Ach ja, ik ben op het moment al blij als ik eens in de 14 dagen de stofzuiger erdoor krijg. Maar goed, mocht ik een uitkering krijgen, komt er hier een poets, al dan niet vanuit de WMO.

Marels, ik zit hier te wachten op je foto's [afbeelding]

Pff..

Ik stond vanmorgen op met hoofdpijn en het voornemen om zo min mogelijk te doen. Stort bij zoon z'n kledingkast én z'n bed in. Hier kan ik dan zó niet tegen! Maarja.. het is gebeurd en komt wel weer goed, neem ik aan.
Later is nu
He, nog iemand die aan een scriptie bezig is! Ik ga ook beginnen, maandag eerste gesprek waar ik hopelijk een onderwerp aan over hou.

Niet schuldig voelen, het is voor jou en voor je scriptie beter om zo nu en dan even afstand te nemen.

Lekker hoor, kleien. Dat zit niet in mijn arsenaal. Ik doe aan figuurzagen, breien, soms kaarten maken, en verder restjes verwerken en kleine dingen voor in huis maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven