Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
Balen dreamer! Vooral ook het moment waarop. Maar komt wel weer goed hoor.

quote:Elmervrouw schreef op 16 september 2012 @ 11:17:

Goh, die sokknuffels zijn grappig zeg!

Ik heb nog van die leuke gestreepte sokken liggen, met van die aparte tenen. Zitten helemaal niet lekker, dus bijna nooit gedragen. Misschien kan ik daar weleens zoiets van gaan maken..

Ha, ik zie dat er een hele leeftijdsdiscussie/gesprek/uitwisseling is ontstaan, is het zo'n hot item?

Dacht dat ik de enige was voor wie het zo beladen was, haha.Maar er handig omheen balanceren he, die leeftijd. Kom op, met de billen bloot
Later is nu
Kanon; hier nog iemand met concentratieboog van een visstick; kunnen we elkaar de (gepaneerde) vin schudden...! Maar serieus; doe het even heeeeel rustig-aan...! Klinkt idd alsof je richting burnout aan het gaan bent (-sprak de expert- )...Als je wil mailen om ff stoom af te blazen;....je bent WELKOM! (Niet als 'taakje-erbij', maar om stoom af te blazen)

En als je wil kleien....Kom gerust hierheen...! Dreamer zit ook al in de auto.

Hè? Dreamer??Toch?? (*Zet de waterkoker nog maar eens op aan*)
quote:ikbenik schreef op 16 september 2012 @ 11:54:

Hahaha; Liquorice; ik vind je schrijfstijl altijd zo grappig! Leuk om te lezen!

Akakia; ik zie je poes met ingetapedte staart (*alvast preventieve excuses aan de spellingsnazi's*) helemaal voor me...! Zielig...!

Dreamer; idd, als een aantal vergrijsde eenzame sokken je enige probleem vormen...Niet echt een reden om een therapeut te zoeken...! ("En toen, dokter, en toen....vond ik dus...-onderdrukte-snik-....onder het bed....dus...-bijten-op-onderlip-....emotionele-pauze-....een....EENZAME SOK!!! En...HIJ WAS NOG GROEZELIG OOK!!!!...-eindigen met onbedaarlijke huilbui )Dat vonden we wel onder het bed jah.. die eenzame groezelige grijze sokken. Voordeel: ze waren ook grijs toen we ze kochten Ennn... doordat we déze eenzame sokken vonden, zou het maar zo kunnen zijn, dat we weer sokken in páren hebben. Overigens maakt dat zoon niet uit, die draagt liefst 2 verschillende sokken, al sinds de eerste jaren basisschool. Dat je je best doet om ze in paren in de kast te leggen, waarna hij deze paren uit elkaar haalt om verschillende te matchen
Later is nu
Eh.. nee sorry Ikbenik, er is een plaatselijke aardbeving tussen gekomen

Kanon, ik denk dat het belangrijk is om juist vrije tijd in je agenda te zetten. Ik heb afgelopen jaar een cursus gedaan en kwam nergens aan toe. Niet aan leren (jaja, die spanningsboog ja, of het gebrek eraan) maar ook niet aan ontspanning, want geen tijd voor, want ik moest leren. Zo deed ik niets. Heel jammer, eigenlijk. Gelukkig heb ik naast een zéér korte spanningsboog net genoeg hersens om met een krappe voldoende te slagen. En daar voel ik me dan wel enigszins schuldig over, maarja, zo heb ik de meeste examens gehaald. Ik vraag me wel eens af wat ik had kunnen bereiken mét spanningsboog.
Later is nu
Als je de symptomen hebt die je beschrijft, kanon, loop je het risico dat je jezelf voorbijloopt. Voel je niet schuldig als je rust neemt, dat heb je hard nodig. Pas goed op jezelf. Hier spreekt een workaholic die ooit te lang is doorgegaan, want ik hield het allemaal best vol, ja hoor, geen probleem. Totdat ik opeens midden op straat een black out kreeg en geen flauw idee had waar ik was en wat ik daar deed. Iemand heeft me opgehaald en eenmaal thuis kon ik niet eens meer van de bank afkomen, zo moe was ik. En ik blééf maar huilen, ik kon niet eens boodschappen doen omdat ik al in tranen uitbarstte als iemand vroeg of ik aan de kant kon gaan met mijn karretje. Ik wil maar zeggen: als je dit soort signalen krijgt, luister er dan naar, ze komen niet voor niets.

Overigens heb ik wel genoeg rust gehad, dus ik ga me maar eens van mijn luie reet afslepen om de stad in te gaan. Tot later!
quote:Liquorice schreef op 16 september 2012 @ 13:00:

Overigens heb ik wel genoeg rust gehad, dus ik ga me maar eens van mijn luie reet afslepen om de stad in te gaan. Tot later!Ehm...het is wel ZONDAG, hè...? Winkels dicht enzo..?
quote:achnein schreef op 15 september 2012 @ 22:58:

[...]

Eentje, niet zo heel goed.

[afbeelding]Nou, ik noteer bij deze een sockpop voor mijn beebje-to-be!
Waar zit de any-key?
quote:houston77007 schreef op 16 september 2012 @ 17:11:

[...]

Nou, ik noteer bij deze een sockpop voor mijn beebje-to-be!

Ik dacht bij die foto's ook al: leuk kraamcadeauidee!

Het is koopzondag ikbenik, wel in mijn stad in elk geval.
quote:ikbenik schreef op 16 september 2012 @ 17:00:

[...]

Ehm...het is wel ZONDAG, hè...? Winkels dicht enzo..?

Hier zijn bijna alle winkels altijd op zondag open, ook de supermarkten. Hoewel het ergens wel stom is (want je kunt zes

dagen per week al boodschappen doen, waarom moet je dan per se die zevende erbij hebben?) went het snel.

Ik ben overigens niet lang weggeweest omdat het maar grijs bleef. Dus ik ben maar naar huis gegaan en heb verder geluierd. O ja, en mijn haar geverfd. Het heeft nu een kleur die op het eerste gezicht donkerbruin lijkt maar in de zon roodpaars oplicht. En het is me gelukt zonder dat de badkamer volledig onder de spetters eindigde, dus ik vind wel dat ik een superdeluxe avondmaal verdiend heb (ahum, het wordt een pastakliekje van gisteren, maar da's ook lekker).
Hoooiii

Ik ben vandaag op de brommerT naar de Solexraces geweest

Nu thuis en mijn cottage pie staat in de oven

Foto's zijn gemaakt maar moeten nog even via Mijn Album naar Viva gekopiedingest worden.
Ach ja, dat kan ook nog Liq. Hier net stamppot andijvie op.

Ach een Solex! Had m'n opa ook, tot 'ie er een keer mee onderuit is gegaan, toen leek het hem wel verstandiger om hem te verkopen
Klinkt als een leuke dag Marels. Zijn je kerstknutsels al gelakt en gefotografeerd?Edit, ja dus, moeten alleen nog gepost hier worden begrijp ik.

Kanon, pas je op jezelf? Als je echt een burnout krijgt ben je verder van huis, dus probeer echt aan jezelf toe te komen.

Dreamer, dat zijn van die situaties waarbij enkel echt vloeken een beetje lijkt te helpen...is het onderhand weer een beetje op orde?

Hier een vreselijk luie dag, die in stijl is afgesloten met een bak afhaalChinees!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Ik heb geen Solex hoor, ik heb een echte brommerT
Slechte foto maar vooruit:

Hallo..... Zaten jullie allemaal niet met smart op de kerstventjes te wachten?
quote:Marels schreef op 16 september 2012 @ 20:18:

Ze zijn ontzettend leuk Marels!

(en nu ga ik gauw terug naar mijn verslag, dat moet nog af vanavond)
quote:Marels schreef op 16 september 2012 @ 20:18:

Yup, maar in slaap gevallen op de bank

Ze zijn leuk, vooral de mennekes in het midden vind ik Kjoet!

Waar heb je de haakjes van gemaakt?
Ze zijn leuk Marels!!

Sorry, dat ik niet eerder reageerde, was aan 't genieten van Frasier

Enneh.. toeval wilde dat een nicht een hoogslaper inclusief kledingkast te koop had staan. Man en zoon zijn gaan kijken en hebben 'm gekocht. Voor zover weer eerst klaar dus! Maar eh.. date vloeken heb ik inwendig wel gedaan ja
Later is nu
Goeie actie dreamer. Fijn dat het zo snel en makkelijk opgelost kon worden (alhoewel alles weer neerzetten en opruimen ook wel een klus geweest zal zijn).
Marels ze zijn erg leuk!
Ongeduldig Marels? Ik was BZV aan het kijken.

Ze zijn echt poepig hoor! Echt heel leuk voor in kerstboom.

Fijn dreamer dat het lekker snel voor elkaar is!

En nu ga ik naar bed. Eerst even lezen en dan slapen. Drukke twee dagen voor de boeg hier.
Haakjes zijn gewoon ijzerdraadjes die mee gebakken zijn.

Het is eigenlijk allemaal poepsimpel. Leuk dat jullie ze leuk vinden! Ik zat film yen kijken, ga nu mn nest in. Adios!

Sorry, sorry, sorry dat ik hier al heel lang niet meer ben geweest. Een lange sjaal verder meld ik me weer.

Wat een leuke knutsels zag ik. Veel sokken waar je leuke dingen mee kunt maken.

Marels, die foto is gelukt en je kerstmannetjes en sneeuwpoppetjes ook.
Dames, jullie lieve reacties doen me goed. Ik zit met tranen in mijn ogen ervan.

En nu weer even on topic: Staan de kerstknutsels van Marels er eindelijk op, laat mijn telefoon geen plaatjes zien *snik* Ben op weg naar mijn werk dus zal daar straks wel even snel spieken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven