Konijn ontsnapt
zondag 8 september 2013 om 22:30
De titel zegt het al mijn konijn is ontsnapt. Geluk bij ongeluk ze zit in de tuin van de buren en vanuit daar eigenlijk geen ontsnapping mogelijk.
Maar we krijgen haar niet te pakken en ik heb even raad nodig. Haar kooi staat nu bij de buren in de tuin, gat in het hek heb ik opengelaten voor als ze uit zichzelf terug komt.
Moet ik nu mijn achterdeur open laten of dichtdoen en hopen dat ze morgen in haar kooitje zit? Extra probleem morgen voor mijn werk tot in de avond weg.
Het is een slim beestje luisterd super, maar is geen hond en zit nu in een walhallatuin.
Maar we krijgen haar niet te pakken en ik heb even raad nodig. Haar kooi staat nu bij de buren in de tuin, gat in het hek heb ik opengelaten voor als ze uit zichzelf terug komt.
Moet ik nu mijn achterdeur open laten of dichtdoen en hopen dat ze morgen in haar kooitje zit? Extra probleem morgen voor mijn werk tot in de avond weg.
Het is een slim beestje luisterd super, maar is geen hond en zit nu in een walhallatuin.
zondag 8 september 2013 om 22:32
zondag 8 september 2013 om 22:33
En er lopen ook katten van de buren in de tuin? Lijkt me niet echt veilig voor konijn.
Hoe je het beest moet vangen weet ik niet. Verder dan het flauwe 'achter een boom gaan staan en een worteltje na doen' kom ik niet.
Hoop dat hij weer snel in zijn hok zit!
Hoe je het beest moet vangen weet ik niet. Verder dan het flauwe 'achter een boom gaan staan en een worteltje na doen' kom ik niet.
Hoop dat hij weer snel in zijn hok zit!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 8 september 2013 om 22:55
zondag 8 september 2013 om 23:10
maandag 9 september 2013 om 11:43
fijn dat ie terug is! mijne wil ook alleen maar in zijn hok poepen. dus als hij in huis aan de wandel gaat, gaat hij altijd terug naar zijn hoek om zijn behoefte te doen. en anders leg ik er een bospeen in. dan komt ie ook terug. scheelt mij het vangspelletje en het konijn de stress van gevangen worden.