Krijg jij om 12 uur 's nachts ook een unheimisch gevoel?
vrijdag 29 januari 2010 om 23:35
Vroeger waren er van die spookverhalen dat je om 12 uur 's nachts niet op een begraafplaats moest komen, omdat op dat tijdstip alle spoken rond gaan dwalen. Ik heb daardoor altijd een beetje de kriebels op dat tijdstip. In ieder geval wel als ik alleen ben. Het slaat helemaal nergens op, maar het zit er zo ingebakken! Wie herkent dit?
zaterdag 30 januari 2010 om 00:09
quote:yoyo2 schreef op 30 januari 2010 @ 00:08:
[...]
http://www.youtube.com/watch?v=00ZOnQX10KUDie link zal ik dan morgenvroeg eens bekijken
[...]
http://www.youtube.com/watch?v=00ZOnQX10KUDie link zal ik dan morgenvroeg eens bekijken
zaterdag 30 januari 2010 om 00:15
zaterdag 30 januari 2010 om 00:19
quote:Reverie schreef op 30 januari 2010 @ 00:15:
[...]
Ja.
Nachtmerries kreeg je volgens haar ook als je op je rug sliep met je handen op je buik want zo liggen lijken opgebaard in hun kist. Nu kan ik niet meer slapen op mijn rug en als ik het doe dan schrik ik wakker. Niet meer op je rug kunnen slapen? Waar moeders wel niet goed voor zijn hahaha! Als je je handen nu anders plaatst? Mag het dan wel?
[...]
Ja.
Nachtmerries kreeg je volgens haar ook als je op je rug sliep met je handen op je buik want zo liggen lijken opgebaard in hun kist. Nu kan ik niet meer slapen op mijn rug en als ik het doe dan schrik ik wakker. Niet meer op je rug kunnen slapen? Waar moeders wel niet goed voor zijn hahaha! Als je je handen nu anders plaatst? Mag het dan wel?
zaterdag 30 januari 2010 om 00:20
zaterdag 30 januari 2010 om 00:20
zaterdag 30 januari 2010 om 00:21
quote:Reverie schreef op 30 januari 2010 @ 00:15:
[...]
Ja.
Nachtmerries kreeg je volgens haar ook als je op je rug sliep met je handen op je buik want zo liggen lijken opgebaard in hun kist. Nu kan ik niet meer slapen op mijn rug en als ik het doe dan schrik ik wakker.
Jeumig wat kan je als kind trauma'soplopen hé..
Mijn oma heeft dat weleens gezegt en nu let ik er onbewust op dat ik niet opgebaard slaap..
[...]
Ja.
Nachtmerries kreeg je volgens haar ook als je op je rug sliep met je handen op je buik want zo liggen lijken opgebaard in hun kist. Nu kan ik niet meer slapen op mijn rug en als ik het doe dan schrik ik wakker.
Jeumig wat kan je als kind trauma'soplopen hé..
Mijn oma heeft dat weleens gezegt en nu let ik er onbewust op dat ik niet opgebaard slaap..