Krijg jij om 12 uur 's nachts ook een unheimisch gevoel?
vrijdag 29 januari 2010 om 23:35
Vroeger waren er van die spookverhalen dat je om 12 uur 's nachts niet op een begraafplaats moest komen, omdat op dat tijdstip alle spoken rond gaan dwalen. Ik heb daardoor altijd een beetje de kriebels op dat tijdstip. In ieder geval wel als ik alleen ben. Het slaat helemaal nergens op, maar het zit er zo ingebakken! Wie herkent dit?
zaterdag 30 januari 2010 om 00:22
quote:biebelie schreef op 30 januari 2010 @ 00:19:
[...]
Maar zij jou wel!!
*tiediediedie...tiediediedie*
(nummer van The Twilightzone)
Ik ken het deuntje... dat doet mijn vriend ook altijd als hij weet dat ik ergens bang voor ben
Maar dat ze mij zien vind ik niet zo erg... zolang ik hun maar niet zie... En op de slaapkamer mogen ze niet komen... want ik slaap in mijn nakie en dan vind ik het een raar idee dat er iets naar mij staat te kijken.
Opa en oma hebben hier vroeger gewoond... die zullen hun kleindochter toch niet in haar niksie willen zien???
[...]
Maar zij jou wel!!
*tiediediedie...tiediediedie*
(nummer van The Twilightzone)
Ik ken het deuntje... dat doet mijn vriend ook altijd als hij weet dat ik ergens bang voor ben
Maar dat ze mij zien vind ik niet zo erg... zolang ik hun maar niet zie... En op de slaapkamer mogen ze niet komen... want ik slaap in mijn nakie en dan vind ik het een raar idee dat er iets naar mij staat te kijken.
Opa en oma hebben hier vroeger gewoond... die zullen hun kleindochter toch niet in haar niksie willen zien???
zaterdag 30 januari 2010 om 00:23
zaterdag 30 januari 2010 om 00:24
quote:Yraatje schreef op 30 januari 2010 @ 00:22:
Opa en oma hebben hier vroeger gewoond... die zullen hun kleindochter toch niet in haar niksie willen zien??? Ze doen gewoon hun ogen dicht als je aan het p*pen bent hoor
Opa en oma hebben hier vroeger gewoond... die zullen hun kleindochter toch niet in haar niksie willen zien??? Ze doen gewoon hun ogen dicht als je aan het p*pen bent hoor
zaterdag 30 januari 2010 om 00:25
quote:Reverie schreef op 30 januari 2010 @ 00:19:
Durf 's avonds ook niet te dicht met mijn voeten bij de rand van mijn bed te staan. Bang dat iets van onder mijn bed me grijpt. Mennn ik heb hulp nodig!
Je bent niet de enige Vroeger nam ik altijd een aanloop om het bed in te springen, nu niet meer hoor
Ben nu Disturbia aan het kijken op net5. Ook geen strak plan hahaha
Durf 's avonds ook niet te dicht met mijn voeten bij de rand van mijn bed te staan. Bang dat iets van onder mijn bed me grijpt. Mennn ik heb hulp nodig!
Je bent niet de enige Vroeger nam ik altijd een aanloop om het bed in te springen, nu niet meer hoor
Ben nu Disturbia aan het kijken op net5. Ook geen strak plan hahaha
zaterdag 30 januari 2010 om 00:29
zaterdag 30 januari 2010 om 00:33
zaterdag 30 januari 2010 om 00:33
quote:Yraatje schreef op 30 januari 2010 @ 00:29:
[...]
Ja, ze hebben er trouwens ook niks te zoeken... ze hebben daar zelf nooit geslapen....
Maar ondanks dat mijn oma erg eigenwijs was... komt ze niet op de slaapkamer...
Goed geregeld
Ik had in mijn vorige huis altijd een ritueel voor het slapen gaan dat ik een denkbeeldige cirkel om mijn bed maakte waar alleen dingen in mochten die bij mij hoorden, en alles wat ik er niet in wilde mocht er ook niet in. Werkte heel goed (ging stuk rustiger slapen daarna). In dit huis heb ik het nooit meer nodig gehad....
[...]
Ja, ze hebben er trouwens ook niks te zoeken... ze hebben daar zelf nooit geslapen....
Maar ondanks dat mijn oma erg eigenwijs was... komt ze niet op de slaapkamer...
Goed geregeld
Ik had in mijn vorige huis altijd een ritueel voor het slapen gaan dat ik een denkbeeldige cirkel om mijn bed maakte waar alleen dingen in mochten die bij mij hoorden, en alles wat ik er niet in wilde mocht er ook niet in. Werkte heel goed (ging stuk rustiger slapen daarna). In dit huis heb ik het nooit meer nodig gehad....