Lente!!!

07-03-2015 15:20 62 berichten
Iedereen ook zo blij dat de lente eraan komt? (Sorry lieve maatjes van het winterliefhebbers-topic...) en wat hebben jullie allemaal al gedaan? Eerste terrasje gepakt, voorjaarsgarderobe aangeschaft, buiten gegeten, in de tuin gewerkt?

Hier vandaag een zandbak besteld voor zoon. Straks nog even naar de bouwmarkten voor zand en dan verheug ik mij zo op een spelend knulletje met emmers en schepjes.
Jaaaa ik kijk er zo naar uit! Zodra de zon schijnt en het wordt wat warmer, voel ik me gelijk een stuk beter!
Ik heb vorige week al een grote schoonmaak gehouden. Vandaag zou ik eigenlijk de ramen lappen, maar het is er niet van gekomen. Wel heb ik even buiten koffie gedronken (overdekt terras, op het zuiden) en heb ik een lekkere boswandeling gemaakt. Toen viel het me op dat het nog best frisjes was
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk! Ik heb heel mijn benedenverdieping opgeruimd en schoongemaakt, twee wassen gedraaid en opgehangen, boodschappen gedaan en lang buiten geweest met de honden. Tijdens de wandeling kwam ik een buurtgenoot tegen (kende diegene niet) en heel lang mee staan kletsen. Gewoon zomaar, omdat het kan

Daarentegen zat de ijssalon alweer vol met mensen. Dat vind ik dan weer zo overdreven, maar goed als zij daar blij van worden. Ik wacht nog even tot het echt zomer is.
Over zandbakken en zand gesproken: Mijn dochter heeft vandaag wel weer voor het eerst dit jaar weer in de zandbak gespeeld. Heerlijk om te zien
Zo, mijn bed lekker opgemaakt, gelijk ook met een nieuw zonnig dekbedhoes. Het ziet er zo uitnodigend uit.
quote:Cateautje schreef op 07 maart 2015 @ 19:06:

Zo, mijn bed lekker opgemaakt, gelijk ook met een nieuw zonnig dekbedhoes. Het ziet er zo uitnodigend uit. Nou, welterusten dan maar
.
Ik heb nog lekker mijn balkon deur open, beetje frisjes maar niet te koud. Ja ik woon in een appartementen complex waar geen ramen open kunnen ja echt , wij kunnen hier geen ramen open zetten, alleen een klein kut roostertje, terwijl ik heel wat ramen heb hier. Dusssss ben blij dat het warmer word, kan de deur tenminste veel open.
.
Heerlijke fietstocht gemaakt en dat gecombineerd met een bezoekje aan een vriendin:)
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Tuin compleet verbouwd :-) we hebben een haag geplant, framboos verplaatst, tegels gelegd, gras gezaaid, onkruid gewied.... morgen verder!! Heerlijk die zon!
Ik heb stof gezogen, afval weggebracht, kattenbak verschoond en de ramen gelapt. Althans, die beneden. Waar ik bij kan. En de vensterbanken gesopt, en nieuwe kaarsjes neergezet... O, en de kat een beetje kennis laten maken met het balkon.

Nu zit ik lekker op de bank met een luisterboek en de laptop op schoot. Straks lekker een boek lezen of kleuren, dat weet ik nog niet.
quote:StoraHuntur schreef op 07 maart 2015 @ 16:03:

Ik ben bezig met het opknappen van de woonruimte van je weet wel wie !

Ah, wanneer komt ze?

Leuk om al die lenteverhalen en plannen te lezen, ben benieuwd of het morgen echt zulk lekker weer wordt. Speciaal voor Blue en Jen ook een beetje
Lief NYC

dank je wel!
Ik vond het nog wel een frisse wind maar het is wel gezellig als het lente is.Jonge beestjes weer enzo.

Maar geef mij maar winter.Moet ik weer op wachten.
Wees gewoon jezelf
De stad in geweest, het was druk! Morgen de eerste toermotorrit van het jaar maken, die we vast ergens op een terras afsluiten
Binnen gezeten met een ziek kind, film gekeken....

Was gelukkig met een paar uur over, maar mèn die was even heel zielig, huilen van de buikpijn. Morgen beter, ik denk een wandeling of lekker fietsen, nog even naar de bieb, of als het ècht lekker is gewoon in de tuin lummelen!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Wat een heerlijk zonnetje weer vandaag.

Ik heb de eerste was van dit jaar buiten hangen heerlijk..

Of het ook droog word weet ik niet maar dat zie ik aan het einde van de dag wel..
Zit op balkon aan de koffie. Wat heerlijk warm is het zonnetje al, ik geniet met volle teugen.

Diamond-Gloss, als je was in de zon hangt is het zo droog. Mijn was hangt altijd buiten en nu met dit weer is het zo voor elkaar.
Ik heb net buiten een lekkere cappuccino met een (zondags) plakje cake genomen. Vanmiddag wil mijn dochter naar een klim- en klauterbos. Ik denk dat ik een lekker boek meeneem

Fijne zondag allemaal!
De tuinbank staat al in de lak (gister schoongemaakt, vandaag gelakt), tuin is geharkt en het gras is weer teruggebracht tot maatje grasveld (groeit altijd over de stenen heen aan de zijkant). Als ik vanmiddag nog steeds zo veel energie heb ga ik denk ik de schutting schrobben, erger me rot aan de groene aanslag.
Heerlijk, dit weer!

Gisteren man naar schiphol gebracht. Lekker met dochter en man op het panorama-deck vliegtuigen gekeken. Daarna nog even samen gegeten en toen weer naar huis. Vanmorgen lekker in bed tv gekeken en daarna op de fiets een paar moestuintjes opgehaald bij iemand. Dinsdag ga ik nog even 2 extra plantenbakken halen bij ikea (hebben hele leuke in de nieuwe collectie, kan je op elkaar zetten) en dan de eerste plant al buiten zetten. De radijs is al genoeg gegroeid namelijk

Heb net ook een aantal leuke zomerkleren besteld voor dochter, maar dat had je ws al gezien in het andere topic NYC! Ik word er iig helemaal vrolijk van! Alleen jammer dat mijn man er nu niet is, vind het toch net wat minder gezellig om alleen met dochter op pad te gaan. Maar goed, vanmiddag nog naar de speeltuin iig.
Zoon zit in de zandbak en is een soort van klimparcours aan het bouwen in de tuin met zijn speelgoed (auto's en glijbaan achter elkaar). We zijn woensdag al naar een tuincentrum geweest om planten te kopen. Gisteren 25 km gefietst met zoon in de bakfiets. Baby slaapt (ook fijn )

En met vriend ben ik de tuininrichting aan het bespreken, we willen een nieuwe garagedeur en tuinmeubels.
de eerste vlinder gezien. Dan is het echt lente voor mij
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Cateautje schreef op 08 maart 2015 @ 11:14:

Zit op balkon aan de koffie. Wat heerlijk warm is het zonnetje al, ik geniet met volle teugen.

Diamond-Gloss, als je was in de zon hangt is het zo droog. Mijn was hangt altijd buiten en nu met dit weer is het zo voor elkaar.

Ik denk idd dat het wel droog wordt cateau lekker zonnetje beetje wind moet lukken..

De eerste blousjes zijn al droog..
quote:diamond-gloss schreef op 08 maart 2015 @ 13:00:

[...]

Ik denk idd dat het wel droog wordt cateau lekker zonnetje beetje wind moet lukken..

De eerste blousjes zijn al droog.. Ik droog het hele jaar door de was buiten, vandaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven