Leuke naam mopshondje

11-01-2011 13:19 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Waarschijnlijk gaan mijn ouders vrijdag een (zwart) mops puppy halen een teefje. Nu weet mijn moeder nog geen leuke naam.

Wie weet een leuke naam voor een mopshondje?

Groetjes en alvast bedankt
Twee jaar geleden kwam ik ook zo'n mopshondje tegen en die heette Sophie. Haar baasje liet haar lekker in een moddersloot springen, want ze vond niet dat een tuttenhondje (haar woorden!) met een tuttennaam geen stoere dingen kon doen.
Een mops word in amerika een pug genoemd dus puck?
Wat zijn (sommige) reacties toch grappig :P haha en wat een grappige namen! Ik denk dat mijn ouders toch meer voor een van de populaire namen zullen gaan ben benieuwd. Als er nog meer leuke namen zijn dat bij je opkomt hoor ik het nog graag :-)

Groetjes!!
quote:Xander68 schreef op 11 januari 2011 @ 16:13:

Vreselijke honden zeg.. (wat zei ik? honden?? deze beestjes kunnen je geen honden noemen... ) en zielig bovendien!

Noem 'm Droeftoeter(tje)Deze hondjes zijn heel zachtaardig van karakter, superlief
Pip

Lola

Roxy

Jip
Roetie

Obama (zo heet de zwarte kat van een vriend maar roepnaam is nu bami dus misschien toch geen goede optie)

Heb wel gehoord dat honden beste luisteren naar iets wat eindigt op een klinker want dat roept/galmt zo lekker

Queenie (als ze kapsones heeft)

Nala (lion king)

Of heeft het beessie inmiddels al een naam?
Wat voor kleur is de hond?

Vroeger hadden we een wit hondje luisterend naar de naam Blackie
Dag allemaal!

Mijn ouders hebben het pupje en ze heet Kyra.. Al vonden ze Mopsje ofzo ook wel erg leuk.

Groetjes en bedankt voor alle reacties!!
quote:Tickel schreef op 11 januari 2011 @ 14:37:

StipOf Tickel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven