Naaien =)
vrijdag 30 januari 2009 om 22:19
dinsdag 10 november 2009 om 13:01
woensdag 11 november 2009 om 15:29
Ik denk dat het aan de onderdraad ligt, gezien de zoom aan de onderkant van de stof in de knup raakt. Heb zowel de boven als de onderdraad opnieuw ingeregen, maar helaas niet het gewenste effect.... Gelukkig komt me moeder morgen lags en die heeft al toegezegd er wel even naar te willen kijken, de skat
zondag 15 november 2009 om 14:15
Hi, ik werd hiernaartoe verwezen omdat ik een topic had geopend met de vraag of je fluweel kan strijken.
Ik ben een jurkje aan het maken van fluweel (Mart Visser jurkje uit de knipmode van december 2006). Ik wil 2 delen (binnenkant en buitenkant) met plakvliseline op elkaar plakken, maar twijfel of dat wel kan. Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Ik ben een jurkje aan het maken van fluweel (Mart Visser jurkje uit de knipmode van december 2006). Ik wil 2 delen (binnenkant en buitenkant) met plakvliseline op elkaar plakken, maar twijfel of dat wel kan. Hoe zouden jullie dit aanpakken?
zondag 15 november 2009 om 16:52
quote:Uggla schreef op 15 november 2009 @ 14:15:
Hi, ik werd hiernaartoe verwezen omdat ik een topic had geopend met de vraag of je fluweel kan strijken.
Ik ben een jurkje aan het maken van fluweel (Mart Visser jurkje uit de knipmode van december 2006). Ik wil 2 delen (binnenkant en buitenkant) met plakvliseline op elkaar plakken, maar twijfel of dat wel kan. Hoe zouden jullie dit aanpakken?Heb je niet een stukje over dat je het even kunt proberen?
Ik ben een jurkje aan het maken van fluweel (Mart Visser jurkje uit de knipmode van december 2006). Ik wil 2 delen (binnenkant en buitenkant) met plakvliseline op elkaar plakken, maar twijfel of dat wel kan. Hoe zouden jullie dit aanpakken?Heb je niet een stukje over dat je het even kunt proberen?
zondag 15 november 2009 om 20:29
Er zit inderdaad zowel binnen als buiten fluweel. Het beleg van het "bovenstukje" is namelijk ook van fluweel, maar ik vind het bij de halslijn niet zo mooi strak op elkaar aansluiten. Normaal strijk ik het in zo'n geval plat en als het niet plat wil blijven plak ik het vast met vliseline. Ik vind het niet zo mooi om de halslijn door te stikken, maar ik ben bang dat ik geen andere keuze heb.
Ik heb inderdaad geen klein stukje over om te proberen. Ik heb vrijwel alle stof gebruikt en de restjes gelijk weggegooid, want anders wordt het een chaos in huis (stom natuurlijk)
Ik heb inderdaad geen klein stukje over om te proberen. Ik heb vrijwel alle stof gebruikt en de restjes gelijk weggegooid, want anders wordt het een chaos in huis (stom natuurlijk)
zondag 15 november 2009 om 21:55
maandag 16 november 2009 om 20:51
Dit rokje, heel basic modelletje waar je alle kanten mee op kunt.
deze mevrouw http://creatiesvandanielle.blogspot.com/ heeft er ook eentje in die stof, erg leuk!
maandag 16 november 2009 om 22:11
quote:koreveen schreef op 16 november 2009 @ 20:52:
Jannemaan, echt supermooie stof. Wil ik ook!!! Ben jaloers!
Maar euh, ik sluit me bij Uggla aan: wat is een Römo?? (klinkt als iets van de Ikea)
Op de vorige pagina heb ik een linkje geplaatst.
Als je wilt, wil ik best wat voor je kopen hoor, dan stuur ik het je op
de man met deze stoffen staat op de markt.
Op dekkersstoffen.nl (zelfde als van de markt) istie ook te koop, alleen voor ¤10 p/meter en ik heb hem voor ¤5 p/meter gekocht, maar misschien is het wel een foutje op de website
Jannemaan, echt supermooie stof. Wil ik ook!!! Ben jaloers!
Maar euh, ik sluit me bij Uggla aan: wat is een Römo?? (klinkt als iets van de Ikea)
Op dekkersstoffen.nl (zelfde als van de markt) istie ook te koop, alleen voor ¤10 p/meter en ik heb hem voor ¤5 p/meter gekocht, maar misschien is het wel een foutje op de website
dinsdag 17 november 2009 om 22:07
woensdag 18 november 2009 om 11:53
quote:Jannemaan schreef op 16 november 2009 @ 22:11:
[...]
Jannemaan, zou je dat willen doen? Heel lief aangeboden van je!
Ben echt wild van die stof, precies mijn stijl.
Ik zal je wel ff een vriendinnetjes uitnodiging sturen, dan kunnen we regelen.
Het rokje is ook erg leuk. Waar heb je het patroon vandaan? Die blof van die dame is ook erg leuk.
[...]
Jannemaan, zou je dat willen doen? Heel lief aangeboden van je!
Ben echt wild van die stof, precies mijn stijl.
Ik zal je wel ff een vriendinnetjes uitnodiging sturen, dan kunnen we regelen.
Het rokje is ook erg leuk. Waar heb je het patroon vandaan? Die blof van die dame is ook erg leuk.