Nooit in de VT wonen..

13-06-2016 23:18 190 berichten
Nooit in de VT wonen, maar altijd in mijn huis. Ik hou best van een beetje lollig stylish verantwoord ingericht erbij zitten en voor een deel lukt dat ook best. Maar er blijven van die dingen die consequent niet in die fraaie fotoreportages te zien zijn en altijd in mijn huis.

-Die plastic verpakkingen van snoeptomaatjes en druiven op het aanrecht. Want zonder verpakking in de fruitschaal werkt niet, maar dit ziet er ook niet uit.

-De wasmanden waarin je de was vanuit (de wel stylish verantwoorde) wasmanden in de badkamer richting wasmachine sjouwt en vervolgens weer gebruikt om gevouwen was richting verschillende kasten te vervoeren.

-Dat speelgoed waar je kind dol op is maar dat niet interieurverantwoord hip-houtig is en ook al weigert in speelgoedkist te passen, laat staan in het greeploze zwevende dressoir.

-Kattenbakken/ caviakooien/ hondenmanden

-De computer. Omdat mijn echtgenoot weigert een laptop te nemen (nou ja, er aan uit te geven wat nodig is om er een te krijgen met dezelfde specificaties als zijn PC)

Wat staat in jouw huis een interieurpuist te wezen die je nooit had hoeven hebben als je maar een echt vt-wonen leven zou leven?
Alle reacties Link kopieren
De PC+toebehoren van man je zou denken dat ie er een spaceshuttle mee moet lanceren en besturen zoveel schermen en weet-ik-het-wat hangt eraan Wat zal ik blij zijn met een studeerkamer straks.

Oh, en voerbakken voor de harige monsters.
Een hometrainer
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Mensen.

Zeer storend voor het 'VT wonen beeld' en niet stylish verantwoord.

Ik zal toch eens voor een design exemplaar gaan kijken...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik gebruik als wasmand (voor het vervoeren van de was in huis dus) een opvouwbaar boodschappenkrat. Ontstaan vanwege ruimtegebrek maar zou nooit meer anders willen omdat die grote plastic manden altijd in de weg en het oog stonden.

Werkt als een dolle, en als ik het niet gebruik klap ik het dus in en schuif ik het onzichtbaar achter de mooie grote rieten mand op de overloop.

Druiven en tomaten staan in de koelkast

En verder interesseert het me vrij weinig of het stylisch verantwoord is.
Haha herkenbaar....

Tja wat eigenlijk niet.... kattenbak en voerbakken, papiertjes/bonnetjes die rondslingeren,

het lijkt me heerlijk, zo'n rustige inrichting, maar ons lukt het niet (2 kinderen, 4 katten).
Spijt is verstand dat te laat komt
Oh wacht..... dan toch maar geen VT wonen huis en wel een huis waarin gewoon geleefd wordt en waarin alle mensen die er wonen zich happy voelen.Laat gaan, man heeft de computer nodig, jij vindt de vierkante lelijke wasmanden praktisch en echt geen enkel wat ouder kind loopt warm voor houten speelgoed (en hun hipp(i)e ouders wel) .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Kattenkrabpaal!
De kattenbak en -paal...
quote:Enn schreef op 13 juni 2016 @ 23:22:

Mensen.

Zeer storend voor het 'VT wonen beeld' en niet stylish verantwoord.

Ik zal toch eens voor een design exemplaar gaan kijken...Kun je eventueel je muren verven in een kleur die past bij de huidige exemplaren? Of ze met milde dwang motivatie een haarkleurtje/ outfits aansmeren die beter bij de bank passen?
De kleine tv uit het jaar nul, voor vriend's retrogames. Sowieso al die spelcomputers ook, en het wasrek is vast ook niet stylish verantwoord. Evenals de krabpaal (of mag die wel?) en de voerbakjes van de kat. En dan heb ik de troep overal en nergens nog niet eens genoemd. Oh ja, de printer staat op een tafeltje in de hoek. Niet mooi, wel een handige plek.
quote:Enn schreef op 13 juni 2016 @ 23:24:

Oh wacht..... dan toch maar geen VT wonen huis en wel een huis waarin gewoon geleefd wordt en waarin alle mensen die er wonen zich happy voelen.Laat gaan, man heeft de computer nodig, jij vindt de vierkante lelijke wasmanden praktisch en echt geen enkel wat ouder kind loopt warm voor houten speelgoed (en hun hipp(i)e ouders wel) .Moet ik meer smiley's plakken? Mijn kind mag zijn rode t-shirts nog aan hoor, ook al vloekt ie dan vreselijk bij het schilderij in de woonkamer.
de kattenbak, de naaimachine met bijbehorende rotzooi, de afwas op het aanrecht, het feit dat in de woonkamer nu opgestapelde bananendozen staan van speelgoed wat ik aan het uitzoeken ben, het afgebroken handvat van een kastdeurtje

Zal ik nog even doorgaan?
"Interieurpuist"
Slik die kikker!
Wasrekjes! Le-Lijk. En dat die dus staan in de logeerkamer meets opslagkamer meets thuiskantoor meets klushok waar het afgrijselijke beuken-oranje laminaat van de vorige bewoners nog opgefleurt wordt door hun gele behang met slakkehuis-friebeltjes en blauwe kozijnen+gordijnen.

Ook al nooit in de VT.
quote:RegretteRien schreef op 13 juni 2016 @ 23:27:

[...]

Kun je eventueel je muren verven in een kleur die past bij de huidige exemplaren? Of ze met milde dwang motivatie een haarkleurtje/ outfits aansmeren die beter bij de bank passen?
kattenbak, snoeren/draden en een beamer op een stom bijzettafeltje, al mijn gordijnen zijn 10 centimeter te kort, een kast die niet goed sluit en dus altijd op een kier staat.
Ik laat altijd de mayonaise op het aanrecht staan. Brandschoon en mooi, met een pot mayonaise. en ik heb zesduizend kamerplanten.
De afwas op t druiprekje. Ooooh wat zou ik graag een afwasmachine willen!
music is my life
De draaistoel die vriend had toen ik bij hem introk heb ik heel stylisch naar de zolder verhuisd

Maar na ruim 20 jaar zonder is er nu toch een spuuglilleke krab/ligpaal voor de poezen. Ik vond ze té lelijk (en nog steeds) om in huis te hebben.

En de turqouise IKEA poezentent met groene oren, staart en snorharen is ook niet bepaald smaakvol.
Het potje van zindelijk wordend kind
quote:zonnemeis schreef op 13 juni 2016 @ 23:36:

De afwas op t druiprekje. Ooooh wat zou ik graag een afwasmachine willen!

ja idd!

bovenstaande pot mayo op t aanrecht herken ik ook wel

verder in de keuken: smerig geel vaatdoekje, en mijn keukenrol slingert een beetje hier en daar want ik vertik een houder te kopen

en de kattenplasjes bij de keukendeur (recht naast de kattenbak) als mevrouw geirriteerd is dat ze het balkon niet op mag
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 13 juni 2016 @ 23:36:

De draaistoel die vriend had toen ik bij hem introk heb ik heel stylisch naar de zolder verhuisd

Maar na ruim 20 jaar zonder is er nu toch een spuuglilleke krab/ligpaal voor de poezen. Ik vond ze té lelijk (en nog steeds) om in huis te hebben.

En de turqouise IKEA poezentent met groene oren, staart en snorharen is ook niet bepaald smaakvol.

Turqoise en groen zou hier best in het kleurenschema passen.

Dat je voor je kind een knus kamertje inricht. Met zo' n gezellig peuterbed van de Ikea (die met schaapjes op het hoofdeinde) en dan nog een muurschildering om het hoofdeinde heen. En dat het kleine eikeltje vervolgens volkomen overtuigd van zijn eigen gelijk het kussen aan het voeteneind legt en weigert er op een andere manier in te slapen.
Niets, maar dan ook niets van mijn huis zou in de VT kunnen komen. Heerlijk.
quote:Koettie schreef op 13 juni 2016 @ 23:35:

Ik laat altijd de mayonaise op het aanrecht staan. Brandschoon en mooi, met een pot mayonaise. en ik heb zesduizend kamerplanten.

Lol! Ik vroeg me laatst af of de anderr TTT'ers ook belachelijk veel kamerplanten hadden. Ja dus

Ik kom sowieso niet in VT wonen. Ik kan wel garanderen dat er niemand is met dezelfde inrichting als ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven