Pakketje opsturen, hoe?

06-09-2013 22:09 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vriendin van me uit groningen is onlangs bij mij in zeeland geweest en heeft daar toen een hele leuke tas gevonden. Twijfelde toen nog ivm prijs dus wilde hem nog niet kopen.

Omdat ze er nog een aantal keer over begonnen is heb ik besloten hem te kopen. Maar, ik moet hem dus op de post doen want ik ga de komende weken/maanden niet even 1,2,3 zo weer naar Groningen.

Tas is niet extreem duur, maar omdat ze van zichzelf vond dat ze niks meer mocht hebben en moet bezuinigen kocht ze hem niet. Dus het is niet dat ik een of andere tas van 100 euro op de post doe. Maar, hoe kan ik deze het beste versturen? Ik verstuur hem via pakketpost dus 6.25 maar hoe verpak je zo iets goed? Hij is zeg maar soort van 'opbouwbaar' ofja, niet echt maar omdat hij dus nog redelijk nieuw is kun je hem nog een beetje dubbelvouwen, zonder dat er natuurlijk schade aan de tas komt.

Iemand enig idee??

Ik heb hier namelijk nog een dun kartonnen tasje liggen die er precies omheen past en als ik daar dan bijvoorbeeld een soort van dikke stevige plastice tas over heen doe? Ik heb nml zelf niet zo'n goed idee.
Gewoon een doos.
Wat dacht je van een doos
In een doosje
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Slotje dan maar?
Hahahahaha,

wat erg.........

Ik heb totaal niet aan een doos gedacht..

Nou, voordat iemand anders de opmerking maakt: wat een doos ben ik toch!!!!!
Wel superlief dat je de tas voor haar hebt gekocht!
Een doos èn een slotje?

Mooi gebaar van je!
In een doos, neem de aankoopbon mee maar 't postkantoortje en laat het pakket verzekerd verzenden.

Ze hebben ook speciale dozen bij tnt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven