Stoelen schoonmaken

26-08-2011 20:12 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn geloof opzij geschoven en op MP 2 hele coowle rode stoffen stoelen gekocht.

Nou ben ik meestal niet zo van MP, ik weet natuurlijk niet hoe andere mensen met hun spullen om zijn gegaan, maar deze vond ik echt de moeite waard.

Maar nu? Ik wil ze toch graag even goed schoonmaken, maar hoe maak ik stoffen stoelen schoon?

Ze zijn van 100% katoen maar hebben een beetje een suède look, dat is het niet, maar een beetje harig zeg maar.

Nou had ik zelf verzonnen om ze goed te stofzuigen en daarna met de stoommachine aan de gang te gaan, maar ik krijg commentaar dat ik daar het eea wel eens mee zou kunnen beschadigen.

Mijn oma heeft het over water met azijn, maar het is niet echt een samenhangend verhaal.

Kortom, hoe maak ik mijn mooie stoelen weer fris?
Wij hebben ook stoelen gekocht via MP. Ik ben naar een goede meubelzaak in de buurt gegaan. Uitgelegd dat ik stoelen via MP had gekocht, die volgens mij bij hen vandaan kwamen (was niet zo). Daar heb ik stoelen aangewezen die net zo'n stof hadden, als die van ons. Zij hebben mij schoonmaakspul meegegeven en een spuitbus met spul om daarna er op te spuiten tegen vuil. Was volgens mij in totaal 20 euro kwijt.
Ik zou een meubelreiniger huren bij Bo-rent. Kost een paar tientjes incl. schoonmaakspul maar dan worden ze echt goed schoon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven